- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Merhaba.. Nasılsınız??
hiç iyi değil b.k gibi
Özer staj bitti mi?
Bende Şuanda 8 gün diye Planlıyorum. Bakalım hayırlısı![]()
güzel olacağına eminim
bizde kısmetse özgürle bu hafta cuma günü farukların çıkıpta tamamlayamadıkları roa üzerinden biraz gezmeye düşünüyoruz :cat:
uygun olup gelmek isteyen olurmu acaba:silent:
güzel olacağına eminim
bizde kısmetse özgürle bu hafta cuma günü farukların çıkıpta tamamlayamadıkları roa üzerinden biraz gezmeye düşünüyoruz :cat:
uygun olup gelmek isteyen olurmu acaba:silent:
ağustosun ilk haftası Tura Cıkıyorum benden kaçmaz 8 gün yokum)