[Tekirdağ - MT]

Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
:)allah güle güle kullanmak nasip etsin kardeşime inşallah cumartesi günü görürüz aramızda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 PM ----------

sunay kardeşim cumartesi geliyonmu gezmeye gidiyoz biraz uzak ama
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Ben büyük ihtimal gelebilirim :)

Her zamanki sorumu sorayım eşli mi eşsiz mi :)

Yazılana göre eşime delil olarak gösteririm cevabı :queen:

Hahahahah :D

Gerçi motoru da servise sokmam lazım, yağ değişim zamanı geldi ama idare eder artık. Mobil yağ bulamıyorum buralarad anasını satayım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben büyük ihtimal gelebilirim :)

Her zamanki sorumu sorayım eşli mi eşsiz mi :)

Yazılana göre eşime delil olarak gösteririm cevabı :queen:

Hahahahah :D

Gerçi motoru da servise sokmam lazım, yağ değişim zamanı geldi ama idare eder artık. Mobil yağ bulamıyorum buralarad anasını satayım :)

ben eşsiz geliyorum
ömer nişanlı ama yalnız gelecek mecburen
Özer ve Timur zaten bekar
Yamaha Sülo da eşsiz gelecek
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Tamam o zaman ben de gelirsem eşsiz gelirim :) Hanıma diyeyim o zaman istanbulda zaten isterse gelmesin cumartesi :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
günaydın herkese.. Napıosunuz ne işler yapıosunuz yine sırf organizasyonsunuz abicim.. SAkaryaya gitsenize :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
savaş abi bugünden yarın için kalkış saatini filan yaz buluşma yerinide gideceğimiz yeride gelicek olanlar ona göre hazırlansınlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olup bittiye getirmeyelim;bir kaç tercih yapmamız gerekecek


1-Nereye gideceğiz?
İğneada olabilir 130 km civarı,Hatta İgneada'dan orman yolundan Kıyıköy'e geçilebilir 130+30+100=Yaklaşık 260 km
Ayrıca Enez olabilir 160 km civarı 160*2 320 km civarı.
Evreşe olabilir,Dere+deniz gezisi gibi olabilir.O da 160*2 =320 Km gibi.

2-Cumartesi mi Pazar mı olsun ?,Cumartesi çalışan arkadaşlarımızı da düşünelim.Cumartesi yollar biraz daha sakin olacaktır haliyle.
Pazar günü alternatif yollardan gidebiliriz


3-Yeme içme olayını nasıl çözeriz?


Şimdi pratik mangallar var,marketlerde satılan sırt çantasına bile rahatlıkla sığabilir,böyle 2 mangal ve biraz sucuk domatesle de idare edebiliriz,bir yerlerde oturup yiyebiliriz de.

Hangisine gidersek gidelim en geç 08.00-09.00 gibi marşa basmalıyız ve hava kararmadan dönmeliyiz
Gidişte geç kalan beklenmesin.

Çorlu'da benim ofisin önünde toplanabiliriz.Dİğer ilçelerden katılacak arkadaşlar için rotaya bağlı olarak buluşma yeri seçeriz

Bu arada ehliyeti olmadan,evrakları eksik olarak yada motorunun bakımını yapmadan,korumasız yola çıkmayı düşünen varsa sorumluluk tamamen kendisine ait olsun.
(ben de motorun ruhsatını bulamıyorum iyi mi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
abi cumartesi olsa daha iyi pazarı ailelere ayıralım derim ben iğne adaya sonra gideriz sen bi ara diyodun uzunköprü ipsala keşan filan oralar olmazmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ruhsat senin deri montun cebinde abi :mrgreen:

Yok. şimdi sen söyleyince baktım,çantamın içindeymiş,Arabanın ruhsatı da oradaymış üstelik.En az 2 aydan beri oradadır Allah bilir.
Sırası gelmişken yazayım.
Ruhsat fotokopisi,Ehliyet fotokopisi,Sigorta fotokopisini saklamakta fayda var böyle ruhsat kaybederseniz bulması ,yenisini çıkarması da kolay olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 AM ----------

günaydın herkese.. Napıosunuz ne işler yapıosunuz yine sırf organizasyonsunuz abicim.. SAkaryaya gitsenize :)
Bu haftaki bizim rotamız Trakya içi olacak büyük bir ihtimalle
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bence Keşan, Enez taraflarına bir yolculuk düzenleyin. Bende gelmeyi çok istiyorum ama bu hafta hafta içi hep geç geldiğim için hanımla papaz oldum :) İnat etti beni göndermeyecek sanırım :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence Keşan, Enez taraflarına bir yolculuk düzenleyin. Bende gelmeyi çok istiyorum ama bu hafta hafta içi hep geç geldiğim için hanımla papaz oldum :) İnat etti beni göndermeyecek sanırım :(

Cumartesi'ne kadar iyi bir aile babası olursan,
pazar günü özgür bir motorcu olabilirsin:)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
:)aynen erken gitsene kardeşim eve ne işin var silivri de çorbacılarda filan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 AM ----------

abi sünnet düğünleri var pazar günü yaaaaaaaaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)aynen erken gitsene kardeşim eve ne işin var silivri de çorbacılarda filan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 AM ----------

abi sünnet düğünleri var pazar günü yaaaaaaaaa

sen mi sünnet olucan?, :)
altını tak kına gecesi işim var de sıyır kendini:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst