[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
yahu staj var staja basladım bugün bilgisayara aksamları ancak bakabileceğim :) Seviyrum sizi :D
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Sağ olduğunu öğrenmiş olduk :mrgreen:
topic açmayı planlıyorduk ''Wanted'' başlığıyla 59 NC 289 Plakalı araç ile kaybolmuştur gibilerinden hizmet gazetesi olmak üzere Tüm Trakyaya ilan asacaktık ki sen çat kap geldin :cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sağ olduğunu öğrenmiş olduk :mrgreen:
topic açmayı planlıyorduk ''Wanted'' başlığıyla 59 NC 289 Plakalı araç ile kaybolmuştur gibilerinden hizmet gazetesi olmak üzere Tüm Trakyaya ilan asacaktık ki sen çat kap geldin :cherry:

Kurt Kocamaya Görsün bi kere:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:09 PM ----------

Hem mont Alıyosun Hemde Motora GÖmlekle biniyosun Apaçi misin Oğlum sen :p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Demedi deme bak alırım anahtarını yok öyle güneş gözlüğünü takıp çarşıda egzost çatlatmakmış elalemin çocuğunu korkutmak yok öyle şikayet edicem bak ::xs06::
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar 19-20-21 Haziranda SAkarya Poyrazlarda motosiklet festivali varmıs.. Dilaver(YT_SERVAN) DAvet Ediyor.. Ne düşünüyorsunuz.. Ben gidemeyeceğim ufak tefek sorunlarım var halletmem gereken.. sizler ne düşünürsünüz bu konuda?
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
temmuzun ilk haftası 06,07,2009 tarıhınde başlayarak 2000km ege gezısıne cıkıcam YILLIK IZINDE var mı gelen?YADA KENDİNE GÜVENEN DIYEYIM? . SAVAŞ abi ne dersın İZMİR(KUŞADASI,ÇEŞME) AYDIN,DENİZLİ(PAMUKKALE), MUĞLA(BODRUM,MARMARİS,FETHİYE)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
temmuzun ilk haftası 06,07,2009 tarıhınde başlayarak 2000km ege gezısıne cıkıcam YILLIK IZINDE var mı gelen?YADA KENDİNE GÜVENEN DIYEYIM? . SAVAŞ abi ne dersın İZMİR(KUŞADASI,ÇEŞME) AYDIN,DENİZLİ(PAMUKKALE), MUĞLA(BODRUM,MARMARİS,FETHİYE)

kanka dalgamı geçiyon sen...:queen:


adam Yunanistana gidecek motörle bu yaz hazırlık yapıyor sen ege diyosun...kalimeraaa...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 PM ----------

yahu staj var staja basladım bugün bilgisayara aksamları ancak bakabileceğim :) Seviyrum sizi :D

ulan toparlak aradım açmadın geride dönmedin...terbiyesiz ...:pr:

biizm Tesisat Orhanı aradım Muratlıyı...ne yapıyordu dersiniz...majesty 200 üne zenon takıyordu...Boşa tesisat namını almamış ...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------

arkadaşlar 19-20-21 Haziranda SAkarya Poyrazlarda motosiklet festivali varmıs.. Dilaver(YT_SERVAN) DAvet Ediyor.. Ne düşünüyorsunuz.. Ben gidemeyeceğim ufak tefek sorunlarım var halletmem gereken.. sizler ne düşünürsünüz bu konuda?

valla Çınarcığa gelmeden Sakarya olayına girerseniz ben Trakya defterini açmamak kaydıyla kaparım...net yazıyorum...
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
Yunanıstana bende gıcektım motorla ama bıraz masraflı .turk pasaportu trıptık. Sıgorta .vınetka(yol vergısı pulu). Uluslararası ehlıyet en az 750 tl daha sınırda gıttı. Bana vıze yok ama motor ıcın turk pasaportu olucak en az 1yıllık
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
o kadar uzak yerler sülümanla bizi aşar biz burda gezmeye benzin bulamıyoz dimi kanka bize cumartesi pazar yeter :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sülüman Çorludan çıkmaya korkuyor...birde hanımdan izin alamıyor...o mevzu var...:p

motora bindiğinde evde onu ya terlik ya oklava bekliyor...:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Sülüman Çorludan çıkmaya korkuyor...birde hanımdan izin alamıyor...o mevzu var...:p

motora bindiğinde evde onu ya terlik ya oklava bekliyor...:queen:

Helal kanka çözmüşsün beni :pale:

Ayda bir büyük bir gezi yapma taraftarıyım abi ben. Her hafta biryerlere gazlamak beni duygusal olarak ve fiziksel olarak da :cherry: sarsıyor. Fiziksel sarsıntıdan kasıt örnek : evde ki oklava
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal kanka çözmüşsün beni :pale:

Ayda bir büyük bir gezi yapma taraftarıyım abi ben. Her hafta biryerlere gazlamak beni duygusal olarak ve fiziksel olarak da :cherry: sarsıyor. Fiziksel sarsıntıdan kasıt örnek : evde ki oklava
tam koruma şart:)
Ben senin yaşlarında sabah çıkar gece yarısı balıktan döner bir de balık pişirtirdiim,balık yemeyene de kızardım,ulan ben sabahtan beri kendim için mi balık tutuyorum diye:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Helal kanka çözmüşsün beni :pale:

Ayda bir büyük bir gezi yapma taraftarıyım abi ben. Her hafta biryerlere gazlamak beni duygusal olarak ve fiziksel olarak da :cherry: sarsıyor. Fiziksel sarsıntıdan kasıt örnek : evde ki oklava


paşalara bas bas bağırıyoz Çınarcık deyi onada mıymıylık ediyonuz kardeşim...ne Savaş Kaptan ne sen ne Özer Kaptan ne Faruk Paşa oralı değilsiniz...yav işte bu hafta sonu pazara veya cumartesiye yapalım...pazar günüde ailelerinizle takılırsınız...bi tarih belirleyin artık...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 AM ----------

tam koruma şart:)
Ben senin yaşlarında sabah çıkar gece yarısı balıktan döner bir de balık pişirtirdiim,balık yemeyene de kızardım,ulan ben sabahtan beri kendim için mi balık tutuyorum diye:)


zamane gencleri ııhıh hepsi mıymıy abi...tembel tenekeler...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu staj var staja basladım bugün bilgisayara aksamları ancak bakabileceğim :) Seviyrum sizi :D

Arkadaşımız çalışma kampına yazılmış
kamp sonunda kaç kilo verirse artık:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 AM ----------

paşalara bas bas bağırıyoz Çınarcık deyi onada mıymıylık ediyonuz kardeşim...ne Savaş Kaptan ne sen ne Özer Kaptan ne Faruk Paşa oralı değilsiniz...yav işte bu hafta sonu pazara veya cumartesiye yapalım...pazar günüde ailelerinizle takılırsınız...bi tarih belirleyin artık...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 AM ----------




zamane gencleri ııhıh hepsi mıymıy abi...tembel tenekeler...:p

olum ben tırsıyorum,şöferliğim yetmez o yola.:)
Nedense İstanbul içine bile girmek istemiyorum motorla.
Çanakkale de,İzmir de vakti olup da anında gelmeyen namert ama istanbul ve ötesi fobi gibi oldu yav
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İstanbuldan transit geçicez olay budur...İstanbuldan sonra 60 km var...ben evden çıktığımda feribot içinde 75 km sonra Çınarcıktayım...bana güven...deli bir yol değil...106+60 sizin için...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
tam koruma şart:)
ben senin yaşlarında sabah çıkar gece yarısı balıktan döner bir de balık pişirtirdiim,balık yemeyene de kızardım,ulan ben sabahtan beri kendim için mi balık tutuyorum diye:)

at bakalım at nasılsa yenge okumuyor bunları nerde o delikanlılar çanakkelede kaldı evdeki bulaşıkları bile ben yıkıyom abi geçen gün kahve lekesi çıkmadı gömlekten bir förmül sülermisin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst