Tekirdağ - İzmit den Selamlar motosiklet.net Ailesine

Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
0
Merhabalar Arkadaşlar, Abiler , Ablalar :)

Adım Okan. 20 yaşımdayım. Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim.
Ailem Tekirdağ da ikamet ediyor. Tatillerimi bende burada değerlendiriyorum bu yüzden.
CBF ime kavuştum sonunda. Yıllardır video izleyip forumlarda misafir olarak takılıyordum aslında.
Hayalimi yeni gerçekleştirebildim. Koruma ekipmanlarımı da tamamladım vakit kaybetmeden tabiki.
Olmazsa olmaz kaskımı, dirsek-omuz-sırt korumalı montumu, eklem korumalı eldivenimi ve dizliklerimi aldım.

2012 model CBF 150 ' ye sahibim şuan da. Kendisi ilk motorum.
Ve çok şeyler öğrenip çook yollar gideceğiz inşallah. Gezi ve çay davetlerine açığım ,haydi selametle :)

2wd6gld.jpg
2uoj509.jpg
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kocaeliden mezun biri olarak iki uç haftada bir gelirim kocaeliye. Denk geliriz elbet.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
0
Eyvallah çok saolun, teşekkürler :) Hep birlikte kazasız belasız sürüşlere inşallah, hoş karşılamanız için çok teşekkür ederim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst