Merhaba arkadaşlar. 112 acil ambulans hekimi ve uzun yıllardır motosiklet kullanan biri olarak sadece bir iki hatırlatmada bulunmak istedim. Maalesef gittiğim pek çok trafik kazasında şehir içinde ve düşük süratli seyir esnasında gerçekleşse dahi koruma unsurlarına gereken önemi vermeyen pek çok motosiklet kullanıcısının ciddi biçimde yaralandığı veya öldüğünü gördüm. Çalışmakta olduğum ekip 2007 yılı içinde 3600 hastaya müdahale etti. Ortalama vakaya ulaşım süresi ise 4.20 dk. Sanırım ambulans gelmiyor sitemlerine bir nebze yanıt olabilir. Bir başka arkadaşımız ise ilk yardım konusundaki bilgisizlikten bahsetti. Bunu telafi etmek çok kolay aslında. İzmir ili için konuşacak olursak, başta Kızılay izmir şubesi olmak üzere pek çok ilk yardım eğitim merkezinde bu açıklarınızı giderebilirsiniz. Sözü fazla uzattım. Son olarak söylemek istediğim ise yüzlerce euro vererek aldığınız Shoei, Arai gibi o yuvarlak şeylerin kask olarak nitelendirildiği ve asıl üretim amacının dirsek değil kafa koruması olduğu. Hepinize full koruma giymiş olarak sağlıklı sürüşler diliyorum.