Tek teker denemesi ve sonuc husran

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam çuval gibi düşmüş..ne bi sakınma ne kollarda hareket..
"amerikalıyım bişey olmaz" mı dedi acaba...:queen:



:cherry::cherry:

yeni motor yapmışsın kardeş..hayırlı olsun..

saolasın kardesım benım...:)yenı deıl vardıda yenıden canlandırdık:mrgreen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar. 112 acil ambulans hekimi ve uzun yıllardır motosiklet kullanan biri olarak sadece bir iki hatırlatmada bulunmak istedim. Maalesef gittiğim pek çok trafik kazasında şehir içinde ve düşük süratli seyir esnasında gerçekleşse dahi koruma unsurlarına gereken önemi vermeyen pek çok motosiklet kullanıcısının ciddi biçimde yaralandığı veya öldüğünü gördüm. Çalışmakta olduğum ekip 2007 yılı içinde 3600 hastaya müdahale etti. Ortalama vakaya ulaşım süresi ise 4.20 dk. Sanırım ambulans gelmiyor sitemlerine bir nebze yanıt olabilir. Bir başka arkadaşımız ise ilk yardım konusundaki bilgisizlikten bahsetti. Bunu telafi etmek çok kolay aslında. İzmir ili için konuşacak olursak, başta Kızılay izmir şubesi olmak üzere pek çok ilk yardım eğitim merkezinde bu açıklarınızı giderebilirsiniz. Sözü fazla uzattım. Son olarak söylemek istediğim ise yüzlerce euro vererek aldığınız Shoei, Arai gibi o yuvarlak şeylerin kask olarak nitelendirildiği ve asıl üretim amacının dirsek değil kafa koruması olduğu. Hepinize full koruma giymiş olarak sağlıklı sürüşler diliyorum.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Merhaba arkadaşlar. 112 acil ambulans hekimi ve uzun yıllardır motosiklet kullanan biri olarak sadece bir iki hatırlatmada bulunmak istedim. Maalesef gittiğim pek çok trafik kazasında şehir içinde ve düşük süratli seyir esnasında gerçekleşse dahi koruma unsurlarına gereken önemi vermeyen pek çok motosiklet kullanıcısının ciddi biçimde yaralandığı veya öldüğünü gördüm. Çalışmakta olduğum ekip 2007 yılı içinde 3600 hastaya müdahale etti. Ortalama vakaya ulaşım süresi ise 4.20 dk. Sanırım ambulans gelmiyor sitemlerine bir nebze yanıt olabilir. Bir başka arkadaşımız ise ilk yardım konusundaki bilgisizlikten bahsetti. Bunu telafi etmek çok kolay aslında. İzmir ili için konuşacak olursak, başta Kızılay izmir şubesi olmak üzere pek çok ilk yardım eğitim merkezinde bu açıklarınızı giderebilirsiniz. Sözü fazla uzattım. Son olarak söylemek istediğim ise yüzlerce euro vererek aldığınız Shoei, Arai gibi o yuvarlak şeylerin kask olarak nitelendirildiği ve asıl üretim amacının dirsek değil kafa koruması olduğu. Hepinize full koruma giymiş olarak sağlıklı sürüşler diliyorum.


Hoşgeldiniz hocam,

Forumumuz için travmalar ve acil servislerin direkt içinde görev alan bir dostumuzun olması çok önemli. Deneyim ve önerilerinizden çok faydalanacağımız kesin. Lütfen bol bol yazarak katılın. Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst