tek silindir ve 4 silindir

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Neyse, ben arkadaşa tüketimle ilgili bir ipucu olsun diye paylaşmıştım. :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
soner fabrika verileride değil gerçekten baya yanlış bilgiler var cbf150 cb125ten az yakıyor oraya göre
cbr cbf den daha atik daha hızlı her yönüyle son hızı 113 km :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Neyse, ben arkadaşa tüketimle ilgili bir ipucu olsun diye paylaşmıştım. :)
Yüksek cc motorlarda kullanıma baglı olarak yakıt verilerinde baya bi degsklik oluyor :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
10
evet arkdaslar aslında fazlada bı fark yokmus.. sımdı bırde sunu sormak ıstıyorum otomobıllerde 1.2 1.4 1.6 oluyor yanı 1200,1400,1600 motormu olmus oluyor eger oyleyse 600 luk motor 1.2 lık bır otomobılın yarısı kadar yakıyor demektır hatta hafıf dıye daha az yakıyor demektır doğrumu?
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
evet arkdaslar aslında fazlada bı fark yokmus.. sımdı bırde sunu sormak ıstıyorum otomobıllerde 1.2 1.4 1.6 oluyor yanı 1200,1400,1600 motormu olmus oluyor eger oyleyse 600 luk motor 1.2 lık bır otomobılın yarısı kadar yakıyor demektır hatta hafıf dıye daha az yakıyor demektır doğrumu?
kardeşim otomobille karsılastrman saçma olur hatta markaya modele göre bile yakıt değerleri farklılık gösterir.senin kıyaslamana göre 100 lük bi motor hiç yakmıyor gibi bsey çıkar ortaya :) sonuc olarak öyle değil :)
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
motorlarin üsettigi bi devir ve güç vardir. Yerinde duran 2 aracin yakit sarfiyatini kiyaşlaya bilirsin yada söyle yerinde boşta duran iki motorun 30bin devirde harcadigi benzin ürettigi gücü kiyaslaya bilirsin gerisi yalan olur.
1.2 motorla 130 bg üreten oto var. 1.6 motorla 65bg üreten oto var. Yani yola çiktin mi en ufak şey fark yaratir lastik havasi, hava basinci, rüzgar.
Ama şöyle bi gercekte var ankara konya arasi gidiyosun 125cc olanla 130 bas, 600cc olanla 150 bas git, 600 cc olan daha az yakacaktir.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
motorlarin üsettigi bi devir ve güç vardir. Yerinde duran 2 aracin yakit sarfiyatini kiyaşlaya bilirsin yada söyle yerinde boşta duran iki motorun 30bin devirde harcadigi benzin ürettigi gücü kiyaslaya bilirsin gerisi yalan olur.
1.2 motorla 130 bg üreten oto var. 1.6 motorla 65bg üreten oto var. Yani yola çiktin mi en ufak şey fark yaratir lastik havasi, hava basinci, rüzgar.
Ama şöyle bi gercekte var ankara konya arasi gidiyosun 125cc olanla 130 bas, 600cc olanla 150 bas git, 600 cc olan daha az yakacaktir.
125 lik taş patlasa 3 litre yakar 100 km de 600 lük bu degrden daha az yakmaz.125 likle kıyaslamak braz saçma olur.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
kastettigim şeyi yanlis anlamişsiniz bilmiyorum otomobil kullaniyomusunuz.
Zaten 125 cc 130 yapmaz yaptigi maksimum hizla 300-500 km giderseniz motor siklet profesörü degilim ama otomobile göre bu böyledir 600cc motorla 150 ekonomideki bi hizdir ve devir ortalardadir daha az yakarsiniz.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
125cc Yakıt sarfiyatını bilmediğine göre sen yeni motorla başlyacan heleki 2.el fiyatı düşük birisi eski 600cc SS diyeri 125 SS mini ss Paşa 600cc seni çok aşar hemi kullanımda hemi yakıtta sen en iyisi 125 cc ile başla yakıt sonra düşüneceğin seş olsun 600 lükle başlama önce CC ni belirle
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
10
125cc Yakıt sarfiyatını bilmediğine göre sen yeni motorla başlyacan heleki 2.el fiyatı düşük birisi eski 600cc SS diyeri 125 SS mini ss Paşa 600cc seni çok aşar hemi kullanımda hemi yakıtta sen en iyisi 125 cc ile başla yakıt sonra düşüneceğin seş olsun 600 lükle başlama önce CC ni belirle

evet yenı başlıyacam motora e sınıfı ehlıyetım var buyuk araçlarda çok şöförluk yaptım gozum kapalı kullanıyorum 4 tekerlerı ama tabı motor farklı, motor benı heyacanlandırıyor şimdi yeni a2 ye geçiş için ehlıyete yazıldım para bırıktırıp kısmetse motor alıcam evet haklısın 125 lık alıcam.birde şu alttakı ıkı motorda aynı marka ama goruntu olarak sıyah olan çok daha çekıcı duruyor yandan baktıgında fark edılıyor kasası farklı sanırım dımı? aynı ondan alıcam bende Allah kısmet ederse

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-orjinal-temiz-100324793/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2010-model-honda-cbr-kirmizi-99099086/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst