Tek kişilk dev gösteri ( Kozan Barajı gezisi resimli )

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
efendi iso eline sağlık resimler harika devamlarınıda göruruz inşallah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
maynak sın olim bişey demiyom allahtan başına bişey gelmemiş artis kankam...iyi gezmişsin maceralarının devamını dileriz :mrgreen:bari gitmiş ken ehliyetide alsaydın:mrgreen::mrgreen:


Arkadaşın ehliyeeti yokmu?.... Yanlış mı duydum?......

Cıkcık cık cık.....Olmadı...Bu gezi sayılmaz.... Gayri yasal olaylar var burda....:p:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşın ehliyeeti yokmu?.... Yanlış mı duydum?......

Cıkcık cık cık.....Olmadı...Bu gezi sayılmaz.... Gayri yasal olaylar var burda....:p:p

Abi zaten trafikten ehliyetimi almak için gittim kozana gitmişkende gezeyim dedimm yani gezinin gidişi ehliyetsiz dönüşü ehliyetli oldu ( hayırlı olsun bana ) bide tc noyu ehliyete yanlış yazmış olmasalardı daha iyi olcaktı ama artık bi fısrat bulduğumda değiştireceğim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dede ile torun fotografını sevdim :) 2 motor ne güzelde kardeş kardeş duruyor öyle:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
eline sağlık güzel gezmişsin ince teklifin içn teşekkürler ama hafta içi çalıştığın dolayı seni yalnız bırakmak zorunda kaldım başka zaman inşallah selamlar
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Yerler güzellll fotolar da güzel motorun da güzell Maşşalah Allah kaza bela vermesın ....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Süper ya... Gezdigin yerler güzel de.. Ben süper diye kırmızı tay'a diyorum..
Allah'ım kaza bela vermesin..
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
23
Büyük Yasağa çok güldüm, paylaşım için teşekkürler biran yerinde olmak istemedim dersem yalan olur :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
iso valla güzel olmuş resimler gezi,motor,dede kale,darı marı,böyle gezilerinin devamını temmeni ederim :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
motorunda çok güzel fotolarında allah kaza bela vermesin

biz ne zaman gezicez böle yaw
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
eline saglık dogal manzarayı severim hele içlerine girecek makinan varsa süper olur
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
isooom süpersin allah yolunu açık eglesin.kaza bela vermesin.tekerin hep düz bassın böyle güzel gezilerle bizi şenlendir:)ellerine saglık kardeşim
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
güzel gezi olmuş resimler ve paylaşım için tşk. sen gez bizde bakıp iç çekelim ne güzel be :p
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Gezi ismi biraz benim gezilere benzemiş :p Birde motorun Silifke plakalı ordan aldın heralde...Güzel gezi olmuş, eline sağlık....:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
1
pic0045mb2.jpg


yaa motormu büyük senmi ufaksın doğrusunu söylemek gerekirse çocuk gibi çıkmışsın motorun yanında bir kaç numara büyük o sana bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst