maynak sın olim bişey demiyom allahtan başına bişey gelmemiş artis kankam...iyi gezmişsin maceralarının devamını dileriz :mrgreen:bari gitmiş ken ehliyetide alsaydın:mrgreen::mrgreen:
Arkadaşın ehliyeeti yokmu?.... Yanlış mı duydum?......
Cıkcık cık cık.....Olmadı...Bu gezi sayılmaz.... Gayri yasal olaylar var burda....![]()