- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 776
Naci hocam iyiakşamlar. Çok güzel yerler gezmişsiniz. 2 hafta önce oralardan geçtim. Çok niyetlendik ama gezemedik.
Dişimi kırdım yerken leziz İğdeyi
Akşama kadar gezdim güzel Niğdeyi.
Haftalar geçti göremedik sizleri.
Gönül ister yine hep beraber gezmeyi.
Balıklada ne gider limonlu semizotu.
Taş değince delindi motorumun egsozu
Yaprakları iyi yıkamalı kalır yoksa çamuru.
Ekim de geçti gezisiz. beklerim artık kasımı.
Dişimi kırdım yerken leziz İğdeyi
Akşama kadar gezdim güzel Niğdeyi.
Haftalar geçti göremedik sizleri.
Gönül ister yine hep beraber gezmeyi.
Balıklada ne gider limonlu semizotu.
Taş değince delindi motorumun egsozu
Yaprakları iyi yıkamalı kalır yoksa çamuru.
Ekim de geçti gezisiz. beklerim artık kasımı.