Tek Kişilik Adana-Kemerhisar (Niğde) gezisi

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Naci hocam iyiakşamlar. Çok güzel yerler gezmişsiniz. 2 hafta önce oralardan geçtim. Çok niyetlendik ama gezemedik.

Dişimi kırdım yerken leziz İğdeyi
Akşama kadar gezdim güzel Niğdeyi.
Haftalar geçti göremedik sizleri.
Gönül ister yine hep beraber gezmeyi.

Balıklada ne gider limonlu semizotu.
Taş değince delindi motorumun egsozu
Yaprakları iyi yıkamalı kalır yoksa çamuru.
Ekim de geçti gezisiz. beklerim artık kasımı.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
harika gezi olmuş. Niğde'li bi asker arkadaşım vardı çok demişti teskereden sonra gel kemerleri gösterecem diye. bu vesileyle görmüş olduk abi. ellerine motosikletine sağlık. :cat:

ramzey de civil civil yakyo be abi. kazasız sürüşler inşallah :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
18
Abi süper. İçim gitti. Keşke bende oraları seninle birlikte gezebilseydim...:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst