- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
ne diye dava ediceksiniz bir kod değil virüs değil var olan bir karakter ancak apple ı dava edersinizandroid dünyasında neden sorun yok mesela benim telefon göktürkçe algılamıyır çökmek yerine kare kutucuk çıkartıyor dandik apple da düzgün yazılım yapsın
Şimdi bu durumda böyle bir açık var bunu öğrenip kalkıp bir şekilde birilerine zarar veriyorsan bunun kanunda illa bir karşılığı vardır.
Yıllardır android kullandım hatta son telefonum asus zenfone 2 idi ve gayette memnundum 1 kere motordan düşürdüm ekranı değişti 2 ci düşüşte ekran yine değişti ve sonrasında dikiş tutmadı tarifeye ek telefon alayım dedim androidler hem adam akıllı yoktu hemde çok pahalıya geliyordu bende iphone a yöneldim ama bu süre zarfında yıllardır iphone kullanan arkadaşlarımın yaşadıkları sorunlarda birebir değişimi yapıldığını gördüm iki arkadaşımda 7 çıktığında aldı bir tanesi 3 günde yere düşürüp ekranı kırdı servise bıraktık servis ekran değişim onayını apple henüz vermedi dedi oysa arkadaşım parasıyla yaptırmaya razıydı cihazı bıraktık ertesi gün öağırdılar değişim onayı olmadığından yenisini verdiler diğeri ise garantisinin bitmesine 1 ay kala telefon kapandı ve açılmadı servise bıraktık 3 gün gelin yeni cihazınızı alın dediler ben lg marka telefonumda 13 sayfa servis çıktısı vardı 2 defa anakart değişti bir türlü iade edemedim almadılar garanti bitti anakart bozuldu kırdım attım çöpe hala iphone 4 kullanan arkadaşım var evet pahalıydı itiraz ettiğim zamanda ama androidler hem ucuz değiller şu zamanda hemde 2-3 senede çöp oluyorlar malesef