Tek bir karakter ile iphone çöküşü

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
En yeni ios sürümündeki açık sayesinde whatsapp sms instagram dan tek bir karakter atılması ayfonu çökeltmeye yetiyor bu adamlar en iyi sistem bizim diye geçiniyor sözde toplamda 15 20 modele güncelleme veriyorsun her sene aynı vaka biraz denedik telefonlar bootloop bile oluyor malesef dikkat edin şaka kurbanı olmayın



Karakter bu
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Ne oluyor yani klavyeden bu karakteri yazınca telefon mi kilitleniyor? Hint alfabesine benziyor
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Güzel yazmıssınız da bootloop ve bu karakter dediğinizi anlayamadım.Biraz daha acabılırmısınız bu konuyu anlayamayacak kısılere yardımcı olmus olursunuz.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
mesela ben whatsapptan o karakteri size gönderirsem ya telefon çöküyor ya whatsapp 8+ elma logosunda kaldı 6 da sade whatsapp çöktü



 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Sıkıntı buyukmüş.Neyseki etrafımda bu sekıl kotuluk yapıp telefon cokertecek basına bela alacak kişiler yok.Şakanın da sınırı var sonucta:cherry:
Ama ogrendıgımız ıyı oldu.Eyv.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
İşte o sonraki dediğin riskli iş. Hiç bulaşmamak lazım. Şaka yapalım derken büyük zarar açmamak lazım. :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
İşte o sonraki dediğin riskli iş. Hiç bulaşmamak lazım. Şaka yapalım derken büyük zarar açmamak lazım. :mrgreen:

orası öyle maalesef adamın dosyaları iş raporları olabiliyor kurtarılmıyor hard reset atılırsa işin tuhafı mesajı açmadan gidiyor telefon biri muziplik yapıp atsa yandın
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
abimin telefona gönderdik bakalım, ios çökmez işallah :) karakter bu dimi: జ్ఞా

büyük ihtimal yarın telefonu açar ve whatsapp dan mesajı görür yani görebilirse.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
keşke paylaşmaaaydınız ben bilerek karalter olarak atmadım :)

facebookta da paylaşayım dedim ama spam olarak algılıyor.

rehbere toplu mesaj atmayı düşünüyorum :pl: çöksün iphoneler artık. garanti kapsamı içindedir sonuçta dimi? öyle milleti kazıklamayla olmuyor bu işler. gıcık oluyorum iphone markasına. sırf pahalı olduğu için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

tesadüfe bak abimler misafirlikten yeni geldiler, seslerinden duydum kapıda yakaladım mesajı okutmadan sildirdim.

telefona bir şey olsaydı uçardım sana dedi :D

herkese yollayın, çökertin ayfonları.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Karakterin özelliği ne ki? İlginç?

telefonda bu karakteri işleyecek yazılım parçacığı yok ve bu karakter geldiği zaman sistem temel savunmaya geçip karşılısız kalan komutun içerdiği uygulamayı sona erdiriyor.

bu mesaj uygulaması yada whatsapp olabilir yada chrome veya safari üzerinden fark etmeksiniz ekranda goruntulenecek her hangi bir uygulama oılabilir.

şimdilik çozüm ise gelen mesajı okumadan silmek yada bu karakteri yazi olarak gosterecek olan uygulamayi acmamak.

ciddi sorun yok yani, çökme derken öyle bozulma falan değil. sistem kendini korumaya alıp uygulamayı kapatıyor. sistemin kendiside uygulama sinifina girdigi icin acilirken habire kendini kapatmasida muhtemel.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
peki arkadasin biri yukarida paylasmis karakteri simdi bu konuyu açan iphone kullananan arkadaslarin telefonu cokecek mi? 😀
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
facebookta da paylaşayım dedim ama spam olarak algılıyor.

rehbere toplu mesaj atmayı düşünüyorum :pl: çöksün iphoneler artık. garanti kapsamı içindedir sonuçta dimi? öyle milleti kazıklamayla olmuyor bu işler. gıcık oluyorum iphone markasına. sırf pahalı olduğu için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

tesadüfe bak abimler misafirlikten yeni geldiler, seslerinden duydum kapıda yakaladım mesajı okutmadan sildirdim.

telefona bir şey olsaydı uçardım sana dedi :D

herkese yollayın, çökertin ayfonları.

apple a bende gıcık oluyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst