- Katılım
- 25 May 2014
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar uzun zamandır forumu takip ediyordum bugün neden üye değilim diyerek kayıt oldum.
A2 ehliyetimi geçen yaz aldım şimdiye kadar sadece scooter tecrübem oldu. Tarzını ve duruşunu kendime daha yakın hissettiğim için enduro tarzı bir motor almaya karar verdim. İstanbulda oturuyorum ve öğrenciyim. Şu andaki bütçem 4 bin lira aslında benim aklımda olan motor klx250 ama o bütçeye ulaşmam 2015 şubatını falan buluyor hesaplarıma göre.(bir yandan çalışıyorum.)Son zamanlarda içimde iyice artan motor sevgisinden dolayı şu anki bütçemle bir Honda xl200 almayı düşünüyorum. Sizce bu motoru alsam 7-8 ay kullanıp satsam beni çok üzer mi veya zarara uğratır mı? Bu bütçeyle önerebileceğiniz alternatif bir marka ya da model var mıdır?Yoksa beklememi mi önerirsiniz? Kendi ilk motorum olacağı için beni üzsün ve motordan soğutsun istemiyorum. Boyum 1,91 kilom 93 20 yaşımdayım ve şehir içi kullanacağım. öneri yaparken belki bu bilgiler de işinize yarayabilir. Umarım kendmi anlatabilmişimdir. Şimdiden dikkate alıp yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim. Hayırlı kandiller.
A2 ehliyetimi geçen yaz aldım şimdiye kadar sadece scooter tecrübem oldu. Tarzını ve duruşunu kendime daha yakın hissettiğim için enduro tarzı bir motor almaya karar verdim. İstanbulda oturuyorum ve öğrenciyim. Şu andaki bütçem 4 bin lira aslında benim aklımda olan motor klx250 ama o bütçeye ulaşmam 2015 şubatını falan buluyor hesaplarıma göre.(bir yandan çalışıyorum.)Son zamanlarda içimde iyice artan motor sevgisinden dolayı şu anki bütçemle bir Honda xl200 almayı düşünüyorum. Sizce bu motoru alsam 7-8 ay kullanıp satsam beni çok üzer mi veya zarara uğratır mı? Bu bütçeyle önerebileceğiniz alternatif bir marka ya da model var mıdır?Yoksa beklememi mi önerirsiniz? Kendi ilk motorum olacağı için beni üzsün ve motordan soğutsun istemiyorum. Boyum 1,91 kilom 93 20 yaşımdayım ve şehir içi kullanacağım. öneri yaparken belki bu bilgiler de işinize yarayabilir. Umarım kendmi anlatabilmişimdir. Şimdiden dikkate alıp yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim. Hayırlı kandiller.