- Katılım
- 3 Ocak 2019
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Kolay gelsin. Öncelikle overlap manx smalt sipariş ettim 34 bedendi bol oldu. Sonra iade ettim 33 beden yok dediler 32 gönderdiler dar geldi iade ettim
. City modelini aldım bu sefer 33 beden. Üzerime tam oturdu ama kotlar malum bollaşıyor çok bollaşırsa bu sefer aşırı bol gelecek kemer vs. kullanmak zorunda kalacağım. Sizce bunun 32 bedenini isteyeyim mi yoksa 33'de kalmaya devam mı edeyim? Pantolon çok bollaşıyor mu? Eğer öyleyse sıkıntı olur benim için. Zaten üstünde hiç yıkamayın yazıyor. Ne yapmamı önerirsiniz? Bu halde bile diz korumaları en üstte kullanıyorum zar zor otururken dizimi kapatıyor. Bu durum düşündürüyor beni açıkçası.