- Katılım
- 22 Kas 2013
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar kendimi bildim bileli motorsikletin üzerindeyim daha küçük yaşlarda 50 cc lık moped vardı babamda ilk öyle başladım bi süre öyle gitti sonrası çinlilerin 100 luk motoru vardı arkadaşlarımda onları kullandım bi süre 150 lık vitesli motor kullandım derken geçen sene ilk motorumu aldım regal reptor 250 lık cooper yaklaşık 9 ay bındim ve araba almak için sattım ama pişmanım
havalar ısınınca içimdeki motorcu çocuk tekrar şahlandı başlıkda belirttiğim 2 motor arasında kaldım hani hız sever bi insan değilim asıl amacım motorsikletin özgürlüklerinden faydalanmak (park sorunu olmaması uygun yakıt ve parça sigorta ve vergisinin az olması vs) ama düzlüğe çıkınca da rüzgarı hissetmek istiyorum bu nedenle siz tecrübeli abilerimden arkadaşlarımdan tavsiye bekliyorum
1)hangisinin masrafı az olur
2)parça konusunda ve bakımında hangisi avantajlıdır
3)uzun yol ve şehir içinde hangisi daha rahat sürüş sağlar
ikisininde fiyat aralığı aynı gibi 8 bin TL den başlıyor tdm enduro tarzıyla öne çıkıyor ama bandit 600 s 4 silindirli olmasıyla ve biraz daha yakışıklı durmasıyla aklımı karıştırıyor
Bu arada yaklaşık 3000 km de fazer kullandım 2004 model enjeksiyonlu versiyonuydu keşke param olsa da fazer alsam...
1)hangisinin masrafı az olur
2)parça konusunda ve bakımında hangisi avantajlıdır
3)uzun yol ve şehir içinde hangisi daha rahat sürüş sağlar
ikisininde fiyat aralığı aynı gibi 8 bin TL den başlıyor tdm enduro tarzıyla öne çıkıyor ama bandit 600 s 4 silindirli olmasıyla ve biraz daha yakışıklı durmasıyla aklımı karıştırıyor
Bu arada yaklaşık 3000 km de fazer kullandım 2004 model enjeksiyonlu versiyonuydu keşke param olsa da fazer alsam...