tdm 850 vs bandit 600 s 2 si arasında kaldım

Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
6
arkadaşlar kendimi bildim bileli motorsikletin üzerindeyim daha küçük yaşlarda 50 cc lık moped vardı babamda ilk öyle başladım bi süre öyle gitti sonrası çinlilerin 100 luk motoru vardı arkadaşlarımda onları kullandım bi süre 150 lık vitesli motor kullandım derken geçen sene ilk motorumu aldım regal reptor 250 lık cooper yaklaşık 9 ay bındim ve araba almak için sattım ama pişmanım :( havalar ısınınca içimdeki motorcu çocuk tekrar şahlandı başlıkda belirttiğim 2 motor arasında kaldım hani hız sever bi insan değilim asıl amacım motorsikletin özgürlüklerinden faydalanmak (park sorunu olmaması uygun yakıt ve parça sigorta ve vergisinin az olması vs) ama düzlüğe çıkınca da rüzgarı hissetmek istiyorum bu nedenle siz tecrübeli abilerimden arkadaşlarımdan tavsiye bekliyorum
1)hangisinin masrafı az olur
2)parça konusunda ve bakımında hangisi avantajlıdır
3)uzun yol ve şehir içinde hangisi daha rahat sürüş sağlar

ikisininde fiyat aralığı aynı gibi 8 bin TL den başlıyor tdm enduro tarzıyla öne çıkıyor ama bandit 600 s 4 silindirli olmasıyla ve biraz daha yakışıklı durmasıyla aklımı karıştırıyor

Bu arada yaklaşık 3000 km de fazer kullandım 2004 model enjeksiyonlu versiyonuydu keşke param olsa da fazer alsam...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
valla ikisine dair de bir bilgim olmasa da tdm her durumda ortama ağırlığını koyan bi motor gibi geliyor bana

hayırlısı olsun şimdiden :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Çek ortaya bi karışık-bu arada TDM 850-900 enduro değildir, safkan touring'tir...:wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
6
tür konusunda fazla bilgim yok öğrenmek istediğim parça konusu kullanma amacım belli hangisi daha uygun olur 1100xx şehir içi için eziyetmiş araştırdığım kadarıyla ama uzun yolda ondan konforlusu da yok kullanan bilir falan... çok kararsızım şuan yaw
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
tdm 850 5 vitesi bir makina, tork ve güç tatminkar, ancak motor ömrü konusunda şüphelerim var; şöyleki 73 bin km'deki tdm 850 sivastan adanaya neredeyse 1 litre yağ yaktı o yüzden dikkatli ol! bandit ve 1100x hakkında bilgim yok...
 
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
6
tdm yağ yakıyor demek çontasına baktırdınız mı (bildiğim kadarıyla bilinçsiz kullanma contayı patlatabilir veya fazla yağ koyma vb...)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
aklımıza gelen bir iki sebep vardı ama en ağır basanı makinanın kilometresinin 73 binden çok fazla olmasıydı. ancak dediğim gibi 5 vites bir makina insan 6. vitesi arıyor. keşke bütçeni biraz yükseltebilsen sana aprilia caponord tavsiye ederdim ancak hakkında hayırlısı nasibinde ne varsa şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
6
bütçem 10 bin üzerine çıkamam belki hiç alamayacağım ama bu heyecan bitmez bende :D elbet bi gün alacağım o yüzden hangisi daha uygun olur şimdiden en azından kullanan arkadaşların tecrübesinden faydalanmak istiyorum
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
tdm her ne kadar tourig geçsede kasa itibariyle enduro'yu andırır.suzuki bandit 2000 model va altı genelde naked(yani çıplak dediğimiz) modeldir ve fiyatları uygundur.2000 ve zeri temiz suzuki bandit S bulabilirsin,yalnız dikkat etmen gereken bir husus bakımları zamanında ve eksiksiz yapılmış olmalı km ile oynanmamış olmalı yoksa çok canını yakar.
suzuki bandit serisi motorları çok sağlamdır çok zor arıza çıkarır,sebebide kullanıcının bakıölarını aksatması yoksa hiç arıza çıkartmaz.Yakıt olarak her ne kadar 4 silindir 80 hp olsa'da şehir içi max 5-6 lt arası yakar,şehir dışında 2 silindir motosiklet ile aynı yakıtı yakmakta.6 vites ve vites arası çok kısadır.çok kısa sürede hızlanır.
Sonuç olarak Suzuki Bandit S iyi seçim olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst