Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
ilk motor olarak 600 cc bir sport ne diyelim bize diyecek bişi kalmamışki
Hımmm biliyorum orayı en kısa zamanda gelmeye çalışacağım teşekkürler...MoToR' Alıntı:halil kardeşim süleyman demirel bulv.da Çukurova motosporları klübü var oraya gel orde racingci arkadaşlar var tecrübelileride hatta tek teker akif de geliyor oraya onunlada tanışırsın faydalı olacağına inanıyorum
Boy nerelerdesiiiin?
CBR diyolar, 600 diyolar, F diyolar, tavsiye diyolar, booooyyy
evet boy nerelerde. boy dan başkasını dinlemem ben honda alsam boyun yanına gidecem zaten