Tatlısu Endurocuları

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Cumartesi akşamı Volkan beni arayıp bir gezi önerdi dururmuyum hemen kabul edip

Pazar sabahı saat 9.00 da buluştuk. Volkanın arkadaşı Erginde gelmişti böylece 3 kişi

Gebiz gölüne doğru yola çıktık. Gebiz çayına kadar hiçdurmadan devam ettik ve çay geçişimiz.














Sonraki durağımız Pınarın gözüydü burada fazla durmadan yola devam.









Sonbaharda yollar birbaşka güzel

















Volkan dönüşte karşıki dağların oradan gidelim diyor.









Gebiz gölü uzaktan gözüküyor.

























İşte göle ulaştık sular çekilince göl kenarındaki toprak okadar güzeldiki Volkan ile ben biraz

burada azdık.












Göl kenarından ayrılıp öğle yemeği için ateş yakıyoruz. Menüde tabiki sucuk















Ufak bir video çekimimiz oldu indirmek için tıklayın.




http://rapidshare.com/files/4037198/TATLI_SU_ENDUROCULARI.wmv.html
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Manzara güzel, o manzara içinde motosikleti görmek güzel.Ohhh beee içimiz açıldı, gönlümüz ferahladı.Sayenizde ben de beleşine gezmiş görmüş oldum.Sucuğun kokusunu bile aldım.

Teşekkürler.
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
valla arkadaşlar helal olsun yawwww harika gezi,KTM ye bayıldım özellikle

hem tatlı suyu ne agalar siz hard croscusunuz valla
devamını bekleriz resimler daha çok olsaydı keşke bakmaya doyum olmuyo
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
45
Arkadaşlar gerçekten güzel ve zevkli olmuş.
Tekerlerinize yüreğinize sağlık.:cat:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
Güzel bir yer bizde gitmiştik twister ve ybr ile.En son gezimiz bittiginde 270 km yaptıgımızı görünce afallamıştım ;)
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
harika bir gezi yapmışsınız paylaşımınız için teşekkürler
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ah keşke bende olsaydım diebileceim bir qezi.. Devamını bekleriz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ARKADAŞLAR GÜZEL Bİ GEZİ olmus gerçekten... O video birleştirmeyi hangi programla yaptınız öğrenebilirmiyim... Geçişler falan cok güzel de o yuzden ben de ilerde yaparım gezilerimizde :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezi olmuş,başlıkda tam uymuş,devamını bekleriz KTM yakın planda olursa iyi olur çok hoş bi okadar da haşin duruyor
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Arkadaslar tesekkurler tuzlusu bulamadik ne yapalim. Videoyu movi maker ile yaptim windosta mevcut.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
cok güzel bi gezi olmuş zaten bizim croscular yüzünden motoru satıp endura alacam bu gidişle yoksa beraber gezemicez adamlar yol kullanmıyo:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ya bırakın kafamı karıştırmayı ne işim var benim kışın günü dağda tepede

içimden geçen ufak bi cümle kendime sölüorum gerçekten çok güzel görünüo burdan inş yakında bende bi gezi istiorum en azından dağ tepe olmasa bile bi uzun yol çok güzel olr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst