Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tarsus mersine bağlı dimi :cherry: ben geçen hafta gittim ama pek apaçi yoktu meydanda. belki gece yarısı ortaya çıkıyolardır :cherry: Yalnız adana merkezdeki cg'ler çok fena, ortalık cg kaynıyor.
klip çok başarılı olmuş
helal olsun adamlara hayatın anlamını bulmuşlar bence :cat: önemli olan mutlu olabilmek ve güzel bir ekibe sahip olmak bence iyi yakalamış arkadaşlar...
yanlış anlamayın motordan zevk almak; motosikleti bir yaşam felsefesi haline getirme anlamında bu yorumu yaptım :bounce:
Klipte bahsettikleri Oğuz usta iyi ustadır.Bazılarınız inanmaz ama kalkışta ss leri geciyor bu apaçi tabir edilen cg ler.Ondan kawasakiye harleye suzukiye klipte laf sokmuşlar