tanışma

Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
1
arkadaşlar herkese selam ve saygılarımı sunuyorum, yeni üye oldum. hatay dan m.ali ben kawasaki versys 650cc motosikletim var. iyi sürüşler :)
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
0
Selam arkadaslar- ben yeni üye oldum uzun zamandir BMW R1150RT kullaniyordum yas dan dolayi simdi ise suzuku burgman 400 kullaniyorum ve almanyada yasiyorum.Not olarakta türkiyeden ayni motor satmak isteyen varsa müsteri olabilirim.yani suzuki burgman 400 Selam ve dua ile kazasiz belasiz iyi surüsler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst