Selam arkadaslar- ben yeni üye oldum uzun zamandir BMW R1150RT kullaniyordum yas dan dolayi simdi ise suzuku burgman 400 kullaniyorum ve almanyada yasiyorum.Not olarakta türkiyeden ayni motor satmak isteyen varsa müsteri olabilirim.yani suzuki burgman 400 Selam ve dua ile kazasiz belasiz iyi surüsler.