donniedarko Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 3 Haz 2006 Mesajlar 1,181 30 Tem 2006 #41 hey lanet olsun dostum o leylek gibi şeye nasıl biniyorsun ha? iyi peki hoşgeldin
ispanyol Katılım 9 Haz 2006 Mesajlar 40 5 Ağu 2006 Konu Yazar #44 hoşbulduk alonso tşkler ederim:rendeer:
ustaoglu4840 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 834 5 Ağu 2006 #47 yaw bu adam 1,5 ay olmuş konuyu açalı ama yinede aramıza hoşgeldin kalıcı ve aktif olman dileği ile ::render::
yaw bu adam 1,5 ay olmuş konuyu açalı ama yinede aramıza hoşgeldin kalıcı ve aktif olman dileği ile ::render::
S Seahawk Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 31 5 Ağu 2006 #48 Hoşgeldin kardeş.Umarım bu sitede karşılaştığn sıcak kanlı insanlarla bir de gerçek ortamda karşılaşıp yol arkadaşı olursun.
Hoşgeldin kardeş.Umarım bu sitede karşılaştığn sıcak kanlı insanlarla bir de gerçek ortamda karşılaşıp yol arkadaşı olursun.
seflek Katılım 2 Nis 2006 Mesajlar 322 6 Ağu 2006 #49 Hoşgeldin İspanyol Türk'ü! İspanya'nın içinden mi? :queen: