Tanımlanamayan bir cisim elimize ulaştı..

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
nie olüm, elleri güzeldi:queen:
hem nerenin parçasıymış o ne işe yarar nereye takılırmış?
sakın kızın parçasıydı ondan beyenmedim deme, diğer bi topicte robot kadını tartışıyorus:p

kızın parçasımıymısş meğersem :silent:vayy dünya ne hale geldi :p:p yeni nesil kızlara metalmi katıyorlar:silent::p gene bence o üfürgeçli tütürgeçtir hadi neyse:sunny::sunny::sunny:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Platemiymiş neymiş öyle bişeymiş adı hem kızın arkadaşının elleriymiş :queen:
Arkadaşının msni istedim vermem dedi :queen:

:queen::queen::queen:
bi insan böylemi kandırılır yaa
şindi kız anlamış manikürsüz ve yenmiş tırnaklarla çekilen bi resme cvp bile yazmıcan oyuna getirmişler seni:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
:queen::queen::queen:
bi insan böylemi kandırılır yaa
şindi kız anlamış manikürsüz ve yenmiş tırnaklarla çekilen bi resme cvp bile yazmıcan oyuna getirmişler seni:mrgreen:

Bırak abi ya kandırıldık
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yahu bu abim ilk girdiginde dolmuscuyum diodu otobuscu olmus buraya gekene kadar:queen:
eee bunu dusunursek ben ilk girdigimde hic biseydim simdi neoluom ben yaa:silent:


imzaya baaaaaak abla sennn:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metroseksüel erkek eli galiba :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
eller çok güzel onu anladım sahibi belli değil onuıda anladım..
anlamadığım noktalar???
1-okadar güzel eli olan biri o garip parçayla ne işi olur
(tahmin; makine müh. okuyan erkek arkadaşına yardımcı olmak için bu yöntemi denemiş olabilir.)
2- o parça ne?
3- o parça hakkında extrema adlı arkadaştan yardım alabileceğini o güzel ellere kim söylemiş?
4-koskoca sitede o parçanın ne olduğunu bilen 1 kişi çıkmadı mı?
5- otokarsultan´isimli üyeden Alıntı
s.a.arkadaşlar aranıza yeni geldim meslek otobüs şöförü.motora hevesli biri ama...

bide bunu anlamdım??? cismi mi tanımladı kendini mi??:D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızı sakın cagırma yoksa elinden alırlar burası yam yam kaynıyo
heralde galiba sanırsam o eller benim diye yutturmaya çalışmıştın
yermi anadolu cocuğu bende yemem o plate ne biçim 1 zımbırtlek bee
bütün forumu buraya topladı tabi elleride yabana atmayalım şu
zımbırtlek neye yarıyor sölesen rahat uyucaz..:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
metroseksüel erkek eli galiba :cherry:

yok abi bea benim elim manikur gormus deull:p

ama olmadi abicim o niye gelir gelmez sini atladida dolmustan otobuse ben bi el oldum bide metroseksuel eli...:queen::queen::queen:

gidisat pek hayra alamet deil hade hayirlisi:):)
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
59
bu kadar kişinin şuncaaz parçayı tanımlıyamamasına şaşırmadım çünkü alakasız bi parça motosikletla arbayla falan alakalı bişey değil o parça belki vinçlerde vardır ve işte cevabınız
o parça hidrolik ünitelerde kullanılan valf takozundan başka bişey değil 3/4 galiba
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bu kadar kişinin şuncaaz parçayı tanımlıyamamasına şaşırmadım çünkü alakasız bi parça motosikletla arbayla falan alakalı bişey değil o parça belki vinçlerde vardır ve işte cevabınız
o parça hidrolik ünitelerde kullanılan valf takozundan başka bişey değil 3/4 galiba

Cevaplamışlar ama senin cevabınla aynı deil.. Ayrıca diğer cevabı üniv. hocası vermiş..
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
kızın elıydi geğiyi uzatan parca deıl ama sakın bacak koymayın yoksa 500 sayfa acılır:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu zımbırtlek neye yarıyo 1 daha söyleyin forumu tekrar kurcalamak istemiyom

aslında bacak iyi fikir tüm forum kitlenir:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet forumda uzun zmndır bı geyık yok sımdı geyık dıyınce hepınız kızcaksınız ama ınsanın bazen canı ıstıyor..

1- bı geyık vardır ama ıs ısınden cıkar ve uzar kotu olur geyıklıkten cıkar
2- bı geyık vardır ama ıs yolunda gıder ve tadı tamagımızda kalır zaten bu konuda geyık ıcın acılmıs ve tadı damagımızda kalmıs onun ıcın en bastan saralım olmasmı :queen::queen::queen:

en bastan sarıyorum kasetı ters cevırdım

emrah abım ellerın ne kadar guzelmıs :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst