- Katılım
- 7 Haz 2005
- Mesajlar
- 593
sigara için olsa gerek.Üfürgeçli tütürgeçoldumu :cherry:
ben biraz daha açıklıyayım . tütünsel dumangacın çekmeli üfürgeci bu.
:queen:
sigara için olsa gerek.Üfürgeçli tütürgeçoldumu :cherry:
O parçanın adı her neyse ve her nerede kullanılıyorsa tüm forumu buraya kitledi :cat: herkes hatır hatır düşünüo acaba bu ne die :silent: bu arada eller ExTReMa ya ait deilmiş anlaşıldı :cherry::cherry:
Eller bana ait olur mu abicim sende ya..
Allah korusun geyy meyy derler hemen sonra :queen::queen:
yalnız başlıkta çok ii hee
cüce: komtan logar komtan logar, tanımlanamayan bi cisim yaklaşıor
komtan logar: gel canım, gel hayatım, göster bakim şu cismini bana:mrgreen::mrgreen:
bunnarda geydi dimi:queen::queen:
Evet, harbi gey, geylerin babası :queen::queen::queen:
yok yok
eller emrahın deil
geçen gittim kırklareline
beraber inceledik elleri kolları
fenaaa:queen:
o parçanın adı ( mekanik parçanın) honorificabilitudinitatibus:cherry:
emrah parçanın akıbetini öğrennebilirmiyiz![]()
Plateymiş parçanın adı
Kızda biraz saf çıktı iyimi :queen:
e çıkıyosunuz yani :queen:
Yok ya işim olmaz onla
Tipim değil :queen::queen:
nie olüm, elleri güzeldi:queen:
hem nerenin parçasıymış o ne işe yarar nereye takılırmış?
sakın kızın parçasıydı ondan beyenmedim deme, diğer bi topicte robot kadını tartışıyorus![]()