Tanımlanamayan bir cisim elimize ulaştı..

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
:queen:tam süper olmuş

25 25 25 bırrrrrrrrrrrr

Tubis'in avatarını daha önce birinde gördüğüme emindim zaten:cherry:

Bak bak arka planı da pembe yapmış yakalanmamak için:queen::queen::queen:

Seren;
avatar29449_1.gif

Tubis;
avatar41547_14.gif


Gerçi bu tam süper olmuş ta pınar'ın lafıydı :queen::queen::queen:

Sahi cisim neydi:p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kontak desemmi acaba :queen::queen:
Yada eksoz bilyası :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tubis'in avatarını daha önce birinde gördüğüme emindim zaten:cherry:

Bak bak arka planı da pembe yapmış yakalanmamak için:queen::queen::queen:

Seren;
avatar29449_1.gif

Tubis;
avatar41547_14.gif


Gerçi bu tam süper olmuş ta pınar'ın lafıydı :queen::queen::queen:

Sahi cisim neydi:p

Şimdi ortaya bi karışık geliyo ama kim karışıyo nooluyo ne bitiyo çok karışmış burası benim aklım karıştı :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Güvenli bir yere bırakın parçayı ve bilirkişi heyeti falan çağırın :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzaylıların biblosu o :p .........
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
aslında ben biliyorum cevabı.. ama siz bir söyleyin bakalım..

ben doğru yanlış derim...::shifty2:::shifty2:::shifty2:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
arkadaslar o parca kanimca hidrolik kucuk makinalar var yada havayla calisan aletler piston gibi biseyin kasasi iki kanaldan hava veya hidrolik gecerken diger iki kanal ucuna ayrica takilan aparatla kapanip buyuk olnadan giriyo veya cikiyo bizde var bunlara benzeyen aletler 8 likli si bile var yani o neki
bu arada harbiden eller harika
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
yav extrama arkadaş, nereden ve neden buldunuz bu şeyi, neden ne olduğunu sorguluyonuz yaavv:queen::queen::p
Benim hanım yolda bulduğu kedi yavrularını falan getirir eve de hiç acaip bir cisim getiripte bu nedir acaba diye kurum kurum düşünmek zorunda kalmadım:p:queen:
Mekanikçiyim bende, vallah merak ettim şimdi:silent:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Şiişt ellere laf yok özel temizlendi onlar resim çekmeden önce :queen:
Bu arada dalganın adı plate ymiş
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
bi ara takoz olduğu kesin ama dokunmak lazım parçaya(sertlik bakımından anlayabilmek için):cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bende gerçekten merak ediyordum ne olduğunu az önce söyledi plateymiş adı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Bende gerçekten merak ediyordum ne olduğunu az önce söyledi plateymiş adı :)

yok be.. hiç mi plaka görmedik...:mrgreen:

şaka şaka ..iki bloğun arasına konan bir şey galiba.. ve iki kenardaki yuvalara giren hortum sayesinde plate'i soğutan veya plate'in soğuttuğu sıvı geçiyor..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ya abi uzun hikaye şimdi ama kısaca şöyle anlatayım kızın biri eklemiş beni yardımcı olurmusun dedi resmi yolladı bende bilmiyordum size sordum.
Bende gerçekten merak ediyordum ne olduğunu az önce söyledi plateymiş adı :)

abim anladığım kadarı ile bir çeşit Cover diyeceğim ama saplamaların geçtiği simetrik yuvaları göremedim. Hidrolik devrelerede benzerlerini gördüm. yanlardaki kanallar su soğğutması için diye düşündüydüm ama, özellikle bir motor kaveri için çok fazla geniş çaplı:silent: vallah bilemedim şimdi, merakla takip ediyom:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst