Parayı betona, yola gömmeselerdi keşke. O paralara yakın gelecekte çok daha önemli şeyler için ihtiyacımız olacak.
Yerli ve milli lik keşke lafta kalmasaydı. İletişim ve bankacılık dahil stratejik sektörler "dış mihraklar"a satılmasaydı mesela. Otomobil değil yakıt hücresi/pil üretimine kafa yorsaydık.
Muhaliflere de söylenecek çok söz var. Sorsan "muhalif" "aydın" ama karşısındakini inancı, kişiliği, zekası üzerinden aşağılamakta bir beis görmez. Sorsan "orantısız zeka" ama balığı uçamadığı için suçlar. Sanki ülkede Finlandiya'nın eğitim sistemi var. Karşındakine anlatman gereken hayati bir mesele varsa ve anlaşamıyorsanız, anlatmanın başka yolunu aramak mı daha mantıklıdır yoksa anlamadığı için karşıdakine öfkelenmek mi? O anlamıyorsa, sende anlatamıyorsun.
Konu hakkında daha çok ahkam kesilir. Ayrışmamız, birbirimize düşman olmamız için "birileri" durmadan zorluyor bizi. İktidarlar gelir, geçer. İyisi, kötüsü, hırsızı, namuslusu nicesi geldi, nicesi gelecek.
Daha önce de yazdım bunu tekrar yazıyorum, siyasetin sizi sinirlendirmesine, izin vermeyin. Tarlada çalışan CHP li ile AKP linin alın teri aynı. Siyasetçilere kızın sövün ama bunu yaparken komşumuzun, arkadaşınızın kalbini kırmayın.
Mt.Net bu konuda güzel bir yer. Atışmalar nispeten kansız geçiyor
Zor günler bizi bekliyor bu konuda herkes hemfikirdir diye düşünüyorum. Zor zamanlarda birlik beraberlik daha da önem kazanır. "BUNLAAAAAAR" bu yüzden en nefret ettiğim kelamlardan biri.
Sonuç ne çıkarsa çıksın dünyanın sonu değil. Seçimden bir gün sonra hayatınızda pek de bir değişiklik olmayacak. Yanlıştan dönmek de imkansız değil. Rahat olun...