Tamam

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
t%C3%BCrkiye(3).jpg
d%C3%BCnya.jpg


https://www.google.com.tr/search?q=...qvbaAhWBKiwKHSQ8C40Q_AUIDSgE&biw=1280&bih=709

TAMAM :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
halk gecesini gündüzünü sosyal medya başında geçirenlerden oluşmuyor, sandıkta belli oluyor tamamı devamı. Erdoğan'ın sandık söylemi alenen ortadayken mal mal twit atıp tamam diyen parti liderlerine zörtümüzle gülüyoruz 😁
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
halk gecesini gündüzünü sosyal medya başında geçirenlerden oluşmuyor, sandıkta belli oluyor tamamı devamı. Erdoğan'ın sandık söylemi alenen ortadayken mal mal twit atıp tamam diyen parti liderlerine zörtümüzle gülüyoruz

TAMAM :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Neyin tamamı milletin olmayan aklı ile dalga geçiyorlar soytarının biri çıkmış fakir villamda doğal gaz yoktu, 2 aylık oğlum üşüyordu başganı aradım 2 ay içinde doğal gaz geldi villama diyor. Başgan kendi cebinden döşetmiş gibi millet şakşaklıyor. Lan sen servetini odun sobasında yaksan yine üşümez evladın. Hakettiğimiz gibi yönetilmeye ancak devam ederiz bu kafa ile....
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Sanki memlekeri babam yönetiyor. Enflasyonu düşürecekmiş, daha özgürlükçü olunacakmış... Tutan var sanki, yapsana.

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Yalakaların ve yiyicilerin elinde oyuncak olmuş bir Türkiye'ye yeter artık TAMAM.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Gece bir ara 2 milyona dayanmıştı ne olduysa gitmiş..Joni sinse selam olsun..:mrgreen:
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Gezi zamanı da o kadar meşaz attık, ritivit yaptık düşüremedik. İnanmayın bizi kandırıyolaa.:queen:

24-Saat-Sonra-H%C3%BCk%C3%BCmet-D%C3%BC%C5%9Fecek.jpg

images
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
coni sins tamam demiş ama daha da fenası, mia khalifa devam demiş.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
halk gecesini gündüzünü sosyal medya başında geçirenlerden oluşmuyor, sandıkta belli oluyor tamamı devamı. Erdoğan'ın sandık söylemi alenen ortadayken mal mal twit atıp tamam diyen parti liderlerine zörtümüzle gülüyoruz

Hangi söylem? Muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkmak falan mı? Ben de söylerim onu, hatta daha güzelini söylerim. Söylemekle olmuyor o iş. Mesela ellerinde döviz oyununu bozacak projeler varmış. E muhalefette olmadıklarına göre, üstüne bir de KHK gücü ellerinde varken ne duruyorlar da şimdi uygulamıyorlar? 50 gün halk daha da fakirleşsin diye mi bekliyorlar? Madem proje var, uygula, dövizi düşür, oyun %51 değil, %70 olsun, değil mi ama?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst