Tam sentetik yağ kullanmayın - EBC Balata

Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Önüne gelene tam sentetik yağ öneren arkadaşlar lütfen dikkatle okusunlar. Motorunuzun el kitabında özellikle tam sentetik yağ kullanımı önerilmiyorsa bu yağları tercih etmemelisiniz. Motor ve debriyaj sisteminizin tam sentetik yağa uyumlu olması gerekir. İkinci nesil BMW K serilerinde ei kitabında açıkça tam sentetik yağ kullanmayın denildiği halde , tam sentetik yağ kullanılan motorlarda bu sebeple debriyaj balataları çok kısa sürede kaçırmaya başlamışlardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst