- Katılım
- 10 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
slm motorcu kardeşlerim.ben cbr 125 r almak istiyorum fakat nakit para ile almam şu an için zor..bu aleti taksitle veren bayiler var mıdır?(2.el de olabilir) mevsimin kış olması ve piyasanın durgun olması hasebiyle taksit imkanı falan doğar belki diye düşündüm..bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum..naparsınız umut fakirin ekmeği işte..