Takas.

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar elimde 2006 model bakımlı ve aksesuarlı yukı marka bir cruıser var ve
sıvı soğutmalı veya yüksek cc li bir cruıserle takas etmek istiyorum model önemli değil yeterki değsin.:)
farkı için yazşalım lütfen..fazlada fark olmasın .:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
kafakafaya demiyorumki arkadaşlar bakı bakıp hiç yazan yok ? :(
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uyy canıııım ben yazdım işte :)
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
o motoru 500.000 kişi de baksa almaz! niye sana güzelim sıvı soğutmalı yüksek hacimli -birde ucuz olacakmış !!!!- motorunu versinki ? adam salakmı?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ahaaaa yaz-dım....Niye memnun değilmisin makinandan?.Paran ne kadar?..(Alla allah bugün niye benim soru memurluğum tutmuş yaw)Hayret bişey yaw..
..Töbe.Töbe......

o motoru 500.000 kişi de baksa almaz! niye sana güzelim sıvı soğutmalı yüksek hacimli -birde ucuz olacakmış !!!!- motorunu versinki ? adam salakmı?
İşte ben bu kadar cesaret edip soramıyorum valla...:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
iste 3000 ytl çıkabilirim...murat paşam :)
bu zorlanmış halim inan ötesi yok :(

o motoru 500.000 kişi de baksa almaz! niye sana güzelim sıvı soğutmalı yüksek hacimli -birde ucuz olacakmış !!!!- motorunu versinki ? adam salakmı?

bu arkadaşın tavrıda hoş deil.
inan sana yakışmaz murat gergerli..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst