Tahminlere Göre İlk ve Tek (Honda Beat Modifiyeli) 2012

Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
19
Arkadaşlar bu sene aldığım Honda Beat ilk başta ufak modifiyelerle başladım sonrasın da boyattım fakat sadece daha granajları hazır motor 2güne cıkıyor cıktıkdan sonra yep yeni hali ile bu konuya tekrar koyucağım yeni fotoğrafları :)

377961_252771404783175_169898739737109_704853_1350524669_n.jpg


382953_252771574783158_169898739737109_704855_1523300401_n.jpg


383258_256710487722600_169898739737109_713204_1724099987_n.jpg


377815_256710537722595_169898739737109_713205_1109375157_n.jpg


Biraz Parçaladıkdan sonra :D

426948_296554873738161_169898739737109_818291_2047888930_n.jpg


Granajlar Boyandıkdan Sonra :)

421704_296563670403948_169898739737109_818299_1634206453_n.jpg


Biraz Heyecan Katalım Hemen Koymayalım Dedik :)

404525_298619723531676_169898739737109_823573_782828225_n.jpg


395815_298620900198225_169898739737109_823574_1331980821_n.jpg


420153_298409333552715_169898739737109_822746_1006757300_n.jpg


Bir Kaç Güne Komple Olarak Koyucağım :)

Umarım İyi Olmuştur :)

48 N 0820 Alaattin Çağıl
Marmaris Massive Tuning Kurucu
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok hoş olmuş,emeğinize sağlık,bende scooterım için yaza doğru biraz bakım düşünüyorum. Bu şekilde komple boya işleminin maliyeti ne kadar tutuyor?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kolay gelsin umarım istediğiniz gibi olur:cat:Aynaları da takmanızı tavsiye ederim aynasızlar forumda pek güzel yorumlarla karşılanmıyor. Selamlar.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
aynalar nerede ? aynasız nasıl yapıyorsun hadi çinliler dedi ki titreşimden göremiyorum çıkardım ya senin ki? kafayı hem arkaya çevirip hemde önüne bakmak zor olmuyor mu?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Biraz boya,biraz çıkartma ve bol led lamba,oldumu sana modifiye:queen::flower::thumleft::pr:
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
19
Led tarzım değil ve led benim için modifiye sayılmıyor :)

Aynalarım var zaten yeni geldi minik spor aynalardan..

Beğendiğinize sevindim daha devamı gelicek :)

" Maaliyeti biraz pahallı oluyor ruhsata işletmesi falan da var 650 falan tabi tanıdıklar dolayısıyla ben 350-400'e getirdim "
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
akdeniz gençlerine hastayım ya adamlar ne güzel takılıyorlar keşke bende akdeniz bölgesinde ikamet etsem apache style:p
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Çok güzel bi sonuç çıkacağı belli. Emeğinize sağlık hocam. Egzozları çok hoşuma gitti yalnız
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
19
Ooo Marmaris başkadır arkadaşlar onun havası , deniz kokusu , o manzarasına karşı bir bira (ARAÇ KULLANICAKSAK İÇKİ YOK) çok iyi bir yer tavsiye ederim..

Modifiye zevk işidir ama burada ki modifiye yapanlardan sonra LED'den soğudum..

Örneğin Cap var bir kaç tane Motor Mavi Ön tarafta led kırmızı ortada mavi arkada yeşil :D

İbretlik motorlar var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst