Tahliyeden benzin atma,bogulma,yolda kalma

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
İyi aksamlar,Cup 110 motorum var(orjinal 110),evelsi gün yolda ilerkerken boguldu stop etti marsa basa basa zorla calistirdim,karburator çok eskiydi 10yillik filan , gidip yeni karburator aldim 110luk , herhangi bi ayar yapmadim taktim direk ama bu biraz daha buyukmus galiba benimkisi 100luk tu ama bu kadar fark edecegini sanmiyorum ,motor tekliyo gibi rolentide calisiyo ama gaz verince stop. Benzin tahliyesinden benzin atiyo parcaci abi bu ayarli al boyle tak dedi ama manifoltta kacakta yok gibi ne yapabilirim nasil cozerim bunu ,teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Tahliye Vidasi iyice sıkılı
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Şamandra seviye problemi / takılma gibi , bunlar bir tarafa motorunuzu servisine götürüp orjinal karbüratörünü edinin ve taktırın , bolca mevcut olması gerek ve ucuz olduğunu sanıyorum, uğraşmaya değmez, verilen emeğe, zaman kaybına strese yazık.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Şamandra seviye problemi / takılma gibi , bunlar bir tarafa motorunuzu servisine götürüp orjinal karbüratörünü edinin ve taktırın , bolca mevcut olması gerek ve ucuz olduğunu sanıyorum, uğraşmaya değmez, verilen emeğe, zaman kaybına strese yazık.
Haklisiniz ,40liraya aldim ustunde japon yaziyo ama yalandir çin işi,geri versem adam almaz galiba artik, servise gitmem kendimi iyi hissetmiyorum faturayi görünce, kendim ugrasip cozmek istiyorum yarin parcaciya degistir dicem bakalim olmazsa soker tamir ederim şamandira mi takiliyodur,yeni karburator ayarlidir hrralde ??
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Test ettiğinizi, uyumsuz olduğunu iade etmek istediğinizi söyleyin , en olmaz ise en azından yarı fiatına almasını teklif edin kolay gelsin.
Allah razı olsun,kesin ariza vardir degilmi ,çünkü eski karbüratörumde aynini yapti

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

3 tane ustaya gösterdim bu motor iyi biseyi yok dedi,her motor ani gaz vermede stop edermiş,eskiden bu motor böyle değildi, karbüratör de sorun göremediler acaba benzin hortumunda mi sorum var rengi kirli gibi duruyor
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
36
bende cg motorumu yıkadığımda bu sorun oluyordu rolantide çalışıyor ama gaz verince stop ediyordu.Depo musluğundan benzin hortumunu söküp içine üflüyordum baya bir tahliyeden akan benzin bitene kadar en sonunda düzeliyordu belki karbüratörün pislenmiş olabilir.Sorun karbüratörde.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
bende cg motorumu yıkadığımda bu sorun oluyordu rolantide çalışıyor ama gaz verince stop ediyordu.Depo musluğundan benzin hortumunu söküp içine üflüyordum baya bir tahliyeden akan benzin bitene kadar en sonunda düzeliyordu belki karbüratörün pislenmiş olabilir.Sorun karbüratörde.

Sorun yeni aldigim karbutarordeymis ,110luktu gidip 100luge degistirdim ustune 8lira aldim ama çin mali simdi ustunde orjinali var değiştircem,bende motorru cok sık yıkayan birisiyim dedigin gibi sorunlar yaşadım yıkayınca calismama gibi hava tutuyodum bende o zaman calisiyordu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst