Sym xs125k mı Salcano wolf s mi

Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar ben o kadar araştırmama rağmen sym xs125k mı alsam salcano wolf s mi alsam diye 2 si arasında kaldım ikisede sağlam motor diyorlar

ikisi arasında artıları nedir eksileri nedir bilgilendirirseniz sevinirim..!
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ikiside sağlam ama sym biraz fiyat ve kalitede ağır basar gibime geliyo.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Bütçeniz hangisine yetiyorsa onu alın. 2 si de denk motosikletler.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ben wolf s kullanıcısıyım ...salcano 'yu kesinlikle öneririm ...vibrasyon denen bişey yok...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben sym kullandım gerçekten uzun süreli olmasa da titreşim rahatsız edici fakat çin malı değil kaaliteli sağlam..
salcano titreşimsiz ybr nin yan sanayisi ybr kadar sağlam olmayabilir ama çin malı kadar da adi malzemeden yapılmamış:cat:
karar senin ben olsam sıfır km salcano alırım
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
sym 3.200 TL plaka ile 3.500 falan tutuyor....o paraya tertemiz ybr alabilirsin...

Yada plaka dahil 3.000 TL ye sıfır salcano wolf alırsn...

Sym xs modelini geç bence....
Paran varsa ybr yoksa wolf.....
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ben 78 kg arkadaşım 70 kg rahat çekiyor...rodajımı daha tamamlamadığım için çok zorlamak istemyorm şimdilik ...öyle uzun süreli dik yokuş çıkmayı denemedim ...çeker çekmesne ama sonuçta 125 cc güç olarak çok fazla bi beklentin olmasın...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Her ikisininde 2. eli zayıftır bu iki motosiklette değiştirmeyi kolay kolay düşünmeyerek alınmalı ki kullanıcısını memnun etsin, Salcano nun yedek parça tedariği ve fiyatları daha rahattır ve seçenek olarak ta boldur.

SYM dünyaca tanınır ülkemizde pek tanınmasa da kalitesi hiç fena değildir, http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-sym-xs-125-k-80221697/detay

Bu iki model arasında kalsam SYM nin yedek parça tedariği ve fiyatlarını araştırırdım eğer uygunsa ve rahat sağlanabiliyorsa SYM alırdım, değilse Salcano. SYM nin malzeme kalitesi bir tık daha üstündür, fakat çok ciddi farklar yoktur.

Her iki motosiklette doğru bakılıp kullanıldığında kullanıcısını üzmez kanımca.

300 - 500 daha ekleyebilirim diyorsan bu iki seçenekten biri olmasada,

ersin90 arkadaşımızın önerisini değerlendirebilirsin ( YBR ) veya Honda CB 125 E modelini listene alabilirsin. YBR ve CB 125 / 2. el satışında, malzeme kalitesinde, kullanımda, parça tedariği ... ... biçok konuda daha doğru tercihler.

( şahsi fikrim )
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bence sana kalmış ikisi de güzel kaliteli motosiklettir ancak şu seçeneklere de bakmanı tavsiye ederim ferdinandd arkadaşında dediği gibi yedek parçalarını araştır sym nin var mı bulunuyormu fiyatları nasıl salcanonun zaten motor kısmı ybr ile aynı olduğu için gidip ybrninkini takabilirsiniz o yönden sıkınıtı yok salcanoda birde sym de titreşim var salcanoya göre kararını bunlara göre ver derim
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
salcano al sorunsuz bin.e bu demek değil ki sym sorunlu aksine referans olabilecek bi makina ama titreşim de olmasın be arkadaş....
 
Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar bayadır araştırdıktan sonra temiz 2011 model 3500 km de 2200 tl ye buldum diğer yandan da salcano wolf s burada bizim bi motorcuda peşin 2500 tl kampanya yapmış plaka ile 2800 tl işte siz ne dersiniz şimdi 500 tl fark vermeye değer mi bu arada sym çok temiz..!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

sym 3.200 TL plaka ile 3.500 falan tutuyor....o paraya tertemiz ybr alabilirsin...

Yada plaka dahil 3.000 TL ye sıfır salcano wolf alırsn...

Sym xs modelini geç bence....
Paran varsa ybr yoksa wolf.....

neden geçeyim sym mi parça yönünden mi dedi yoksa kalite mi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen titreşimi sıkıntı etmezsen sym al kalite olarak gözün arkada kalmaz 500 tl cebinde kalır o parayla 5000km yol yaparsın belkide daha fazla
yedek parça lazım olmaz kaza yapmadığın sürece
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Ben daha sattım sym yi, özelden gel kardeşim anlatayım sana bazı şeyler :)
 
Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
sen titreşimi sıkıntı etmezsen sym al kalite olarak gözün arkada kalmaz 500 tl cebinde kalır o parayla 5000km yol yaparsın belkide daha fazla
yedek parça lazım olmaz kaza yapmadığın sürece
,

neden sattın kardeşim özelden geldim yazmadın iyi değilmi F54 kardeşimizin yazdığına katılmıyormusun..! sende bayadır takip ediyorum
buradan sym övüyordun şimdi ne oldu..!
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
45
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bunlarla hiç vakit harcama aradaki 3ü 5ide arama o klasmanda bir motor alıcaksan cbf150 veya ybr125 al motora bindiğini anlarsın giderken. gidipte boşu boşuna 3-4 milyar veripte masaj aleti alma derim ben..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst