Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar farkındamısınız bazı başlıklar kitlenmeye başladı, insanların ifade özgürlüklerine kilit vurulmaya başlandı. Koskaca burgman başlığı kitlendi, açılan tepki başlıkları tamamen ortadan kaldırılmaya başlandı yakında burgmana binme yasağıda getirler.
Bu arada sayın yönetim, insanların fikirlerini ifade etmesini önlemek, mesajlarını silmek sansürcülükten başka birşey değildir. En baskıcı totalider rejimlerde ancak bu tarz sansürcülük vardır. Demokratik bir ülkede bu yaptığınız hiçbir şekilde hoş karşılanamaz :farao:
Zühtüpaşanın uzaklaştırılmasını azda olsa haklı çıkartacak bazı sebepleriniz varken şu anda tamamen haksız duruma düştünüz, sizi tebrik ediyorum:farao:

Not: Eğer bu başlıkta kitlenizse SYM ci arkadaşlarımdan özür dilerim.

aa hıc oyle sey olurmu ya.burası oldukca demokratık bır ortam.oyle sılme falan konuları burada olmaz.Yalnızca konu dısına cıkınca sılınıyor.Dur bır konu ıcı yazayayım.symlerın ıkı tekerı var oyle degılmı. (konu ici yazılmıstır)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar farkındamısınız bazı başlıklar kitlenmeye başladı, insanların ifade özgürlüklerine kilit vurulmaya başlandı. Koskaca burgman başlığı kitlendi, açılan tepki başlıkları tamamen ortadan kaldırılmaya başlandı yakında burgmana binme yasağıda getirler.
Bu arada sayın yönetim, insanların fikirlerini ifade etmesini önlemek, mesajlarını silmek sansürcülükten başka birşey değildir. En baskıcı totalider rejimlerde ancak bu tarz sansürcülük vardır. Demokratik bir ülkede bu yaptığınız hiçbir şekilde hoş karşılanamaz :farao:
Zühtüpaşanın uzaklaştırılmasını azda olsa haklı çıkartacak bazı sebepleriniz varken şu anda tamamen haksız duruma düştünüz, sizi tebrik ediyorum:farao:

Not: Eğer bu başlıkta kitlenizse SYM ci arkadaşlarımdan özür dilerim.

Sana katılıyorum ancak bence yerde bir yanlışlık vardı baştan başka bir forum açılsaydı belkide bunlar olmayacaktı.Burda üslüp yanlışlığı oldu bu açıdan yönetime katılıyorum.Kilitlenen forum bir burgman paylaşım sitesi idi.Ama ne olursa olsun MT eyer en iyi olmayı hedefliyorsa farklı tarzda düşünceleri desteklemeli kösteklememeli.Heleki o insan bu alemde bir isim yapmışsa iki kere düşünmeli.

Sen mum yakmazsan ben mum yakmazsam karanlıklar nasıl aydınlığa dönüşecek sözü çok sevdiğim bir sözdür.

Dahada fazla uzatırsak bizde aynı üslup yanlışlığına düşeriz dolayısı ile sym başlığı altında bir daha bu konuyla ilgili yazmayacağım.Farklı forumlarda bu konuyu tartışabilmek dileğiyle.

Sevgiyle kalın

abi bu motorlar kaç para?????????????

hangi motorlar?GTS diyorsan 0 km dekiler 8750 ytl sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
13
Ee ama oldu mu ya şimdi Thai Hocam!

Diğer arkadaşları bilemem ama ben, gts alıp almama konusunda tereddütler yaşayıp, kafamdaki soru işaretlerine cevap bulmak umuduyla, sanal alemde şaşkın şakın gezerken, senin o kendinden emin, konuya hakim, özendirici yazılarından çok etkilendim. Dedim ki kendi kendime:

"Bu Thai kardeş iyi bir arkadaşa benziyor, motosiklet konusunda da pek çok şey biliyor, sayfayı açar açmaz ilk o çıkıyor karşımıza, köşeye yerleştirdiği yakışıklı resmindeki sıcacık gülümseyen bakışları insana güven veriyor, bırak Türkiye'yi dünyanın pek çok noktasından haberi var, sym iyidir diyorsa, iyidir."

Ve kafamdaki tereddütleri geride bırakıp, hemen koşup kendime bir gts aldım. Bir aya yakındır kullanıyorum, 1500 km geçtim, şimdilik memnunum.

Ama forum'un en başından beri bizi peşinden sürükleyen bu güzel abiler birer ikişer araziye uymaya başlayınca doğrusu içime de bir kurt düştü. Biz taze sym'ciler ustalarımızın tecrübeleriyle kuşatılmayı beklerken, terkedildiğimiz hissine kapıldık.

Bakın buradan açık açık söylüyorum, başka ufuklara yelken açmış, kendinizi daha güvenli limanlara demirlemiş olabilirsiniz, ama bizleri bu fırtınalı sularda yalnız bırakırsanız, bunun manevî sorumluluğundan kurtulamazsınız.

Lütfen daha sıklıkla uğrayın, ne yapıp ne ettiğimize bakın, ufuk açan, yol gösteren fikirlerinizi bizlerle paylaşın, paramız ve aklımız daha iyisini yapmaya yetmedi-yetmiyor- diye bizleri hakir görmeyin, daha henüz, 'motorlarımızı yastığımızın altına alıp yattığımız' bir dönemde, uykularımızı kaçıracak, heyecanlarımızı yarım bırakacak, umutlarmızı kıracak şeyler söylemeyin bize.

Tutun elimizden ve doğruyu bulma konusunda klavuzumuz olun. Size duyduğumuz güvenle çıktığımız bu yolda bizi yalnız bırakmayın n'olur.

Forumun kapısını açıp girdiğimizde, sizlerin dost varlığınızla aramızda olduğunuzu hissetmek istiyoruz. Yoksa biz alenen bir şey söylemesek de, âh eden gönüllerimizin sızısı gelir, mutlaka sizi bulur.

Kaçmak yoook.

Sevgi ve dostlukla.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
Sayın SYM ci arkadaşlar kafanız karışmasın siz bakın keyfinize :bounce: :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ee ama oldu mu ya şimdi Thai Hocam!

Diğer arkadaşları bilemem ama ben, gts alıp almama konusunda tereddütler yaşayıp, kafamdaki soru işaretlerine cevap bulmak umuduyla, sanal alemde şaşkın şakın gezerken, senin o kendinden emin, konuya hakim, özendirici yazılarından çok etkilendim. Dedim ki kendi kendime:

"Bu Thai kardeş iyi bir arkadaşa benziyor, motosiklet konusunda da pek çok şey biliyor, sayfayı açar açmaz ilk o çıkıyor karşımıza, köşeye yerleştirdiği yakışıklı resmindeki sıcacık gülümseyen bakışları insana güven veriyor, bırak Türkiye'yi dünyanın pek çok noktasından haberi var, sym iyidir diyorsa, iyidir."

Ve kafamdaki tereddütleri geride bırakıp, hemen koşup kendime bir gts aldım. Bir aya yakındır kullanıyorum, 1500 km geçtim, şimdilik memnunum.

Ama forum'un en başından beri bizi peşinden sürükleyen bu güzel abiler birer ikişer araziye uymaya başlayınca doğrusu içime de bir kurt düştü. Biz taze sym'ciler ustalarımızın tecrübeleriyle kuşatılmayı beklerken, terkedildiğimiz hissine kapıldık.

Bakın buradan açık açık söylüyorum, başka ufuklara yelken açmış, kendinizi daha güvenli limanlara demirlemiş olabilirsiniz, ama bizleri bu fırtınalı sularda yalnız bırakırsanız, bunun manevî sorumluluğundan kurtulamazsınız.

Lütfen daha sıklıkla uğrayın, ne yapıp ne ettiğimize bakın, ufuk açan, yol gösteren fikirlerinizi bizlerle paylaşın, paramız ve aklımız daha iyisini yapmaya yetmedi-yetmiyor- diye bizleri hakir görmeyin, daha henüz, 'motorlarımızı yastığımızın altına alıp yattığımız' bir dönemde, uykularımızı kaçıracak, heyecanlarımızı yarım bırakacak, umutlarmızı kıracak şeyler söylemeyin bize.

Tutun elimizden ve doğruyu bulma konusunda klavuzumuz olun. Size duyduğumuz güvenle çıktığımız bu yolda bizi yalnız bırakmayın n'olur.

Forumun kapısını açıp girdiğimizde, sizlerin dost varlığınızla aramızda olduğunuzu hissetmek istiyoruz. Yoksa biz alenen bir şey söylemesek de, âh eden gönüllerimizin sızısı gelir, mutlaka sizi bulur.

Kaçmak yoook.

Sevgi ve dostlukla.

+ 1 Hayy agzına ve klavyene saglıK ne güsel dile getirmissin .. Ben memnunum ve bu yazda binlerce km yapmaya aynen dewam MOTORUMU SEFİORUM :wiinkk:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thai ile zuhtupaşayı kısmende olsa tanırım
yapabilecekleri bir yardım olursa ellerinden geldiğince yardım edeceklerine de eminim. zaten bendeki motor zuhtupaşanın motoru
internet ortamında gts lerin herhangi bir kronik sorunu olduğunu görmedim (belki de görememişimdir çoğu uzak doğu dili )
eğer bu şekilde bir yorum getirdilerse bir bildikleri vardır. ama bildiklerinin doğruluğu tartışılır.
"suzuki sym nin arkasından çekilecekmiş" olabilir ama o çekilecek. motana halen arkasında olur herhal olmasa bile bize yedek parça sağlamakla sorumludur. türkiyede bu motordan tek anlayacak olanlar suzuki servisleri değildir.
ben motorumdan memnunum. 50.000 km sonrada memnun olmak isterim herkes gibi. sym bunu sağlayacak mı göreceğiz hep beraber.
ben de motorumu buradaki kullanıcıların tavsiyeleri ile aldım. bile bile bana dandik bir motoru tavsiye edecek kadar artniyetli insanların burada olacağını da sanmıyorum... ihtimal dahi vermiyorum....
motorun kronik arıza çıkaracağı hissiyati ile apar topar satmaya çalışacak halimiz de yok...
nihayetinde bizden alacak insanda buna kazanması pek de kolay olmayan parayı verecek....
sağlıcakla kalın
birbirimizi kıracak şekilde tepkiler vermekten kaçınalım lütfen....
sonuçta tecrübelerimiz paylaşarak gelişim kaydetmeye çalışıyoruz...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
bende bu yaz binecegim 20000km yapıp sonra cöpe atarım :flower:::pulp::::deliir::

:cherry: :cherry: :cherry: aynen 20 görür parcalar satarım :cherry: :cherry: :cherry: Arkadaslar benimde Sym almamdaki tesvik edici adamlar Thai - Zühtüpasa ve Mertg dir .. Onların sayesinde bu makinayı tercih ettim yoksa saplantım baska modelden yanaydı .. Onlara herzaman hak veririm ama bence motorun birazda belli km den sonra problem yapması sürücünün makinasını kullanma durumuyla dogru orantılı :cat: Bir firma iki firma bırakabilir ama bu markanın arkasında mutlaka duracak birileri olur sahipsiz kalacagını sanmıyorum .. Uzatmadan su ana kadar ciddi bir problem yasamadım 8150 km deyim :bounce: Herkeze sorunsuz kazasız belasız sürüsler diliorum :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu konu hakkında bir yorum yapmak istemiyorum... thai haklı olabilirsin ...

sunuda unutma bu motorların reklamını yapan kisiler arasında bulunuyorsun ... sana inanarak aldı cogu kimse :farao: sym artık türkiye e biz getiririz..

Kötü motosiklet tabirini asla kullanmadım, kullanmam da. Sonuçta çinli değil. Ama A klas motosiklette değil.
Bu başlık altından onlarca arkadaşımız oldu, beraber bilgi paylaştık, motosikletlerimizle gezilere çıktık (artık aramızdan uzaklaşmış veya uzaklaştırılmış olsalar da) binlerce kilometre yol yaptık. Şimdi karşımızda duranlarla MT İzmir'in 1. Yılını İzmirde kutladık. SYM'nin ve GTS'nin tanıtımında bir parça da katkımız olduysa ne mutlu bizlere.

Bununla beraber, bana ters gelenleri söylemek samimiyetsiz olur, ben bunları söyledim ve söylemeye devam ediyorum. Hatta ekleyeceklerim var.
Bu konunun eğitimini almış biri olarak, pazarlama stratejileri çok yanlış, verdikleri reklamlardan çok bu başlık SYM satışında daha aktif olduğunu söyleyebilirim.
Burada teknik olarak birçok olumsuzluk sayabilirim, ama olumlu yönlerinin de ağır bastığı bir gerçek.

Servisler zaten suzuki servisleri, ama çoğunluğu bu motosiklet hakkıda eğitimsiz, inanın rolanti değerini ayarlamayı bilmeyen servis ile karşılaştım.

Bütün bunlara rağmen halen çoğu SYM sorunsun yürümekte, ancak bu olumsuzluklar devam ederse 15.000 -20000 km'ler arası daha artarak devam edecek ve çözüm yolu üretmekte zorlanan servislerle başınız derde girebilecek.

Motosikletlerimizi güle güle problemsiz kullanmanız dileklerimle...
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Polemiği bitirmenin tek yolu var, sonuçta bu forumu sadece biz kullananlar değil karar verme aşamasındaki insanlarda okuyor. Kimseyi olumsuz etki altında bırakmaya hakkımız yok.
Herkes kendi makinasında karşılaştığı teknik/kronik arızaları yazsın, çözüme ulaştımı belirtsin, kendisine maliyetinin ne olduğunu da yazsın ve genel olarak memnuniyetini ve memnuniyetsizliğinide belirtsin lütfen.

Ben SYM Joyride 200 kullanıyorum, Eylül 2006 da Altan Motor aracılığı ile Korlastan 0 km. aldım. Servis olarakda Altan motordan başkasına gitmiyorum.
Kronik sorun olarak; kullandığım ilk ay elektronik marş basmaz oldu ve ilk kontak açıldığında şiddetli bir fan sesine benzer bir ses oluyordu. Altan motor sorunla ilgilendi ve gösterge panelinin sorunlu olduğu ortaya çıktı. Garanti kapsamında değiştiği için hiç para vermedim ve şu an bir problemim yok.
Şu ana kadar sadece işe gidip gelirken (Yeniköy-Altunizade) ve haftasonu Eminönüne kursa giderken kullandım ve 5500 km deyim.
Hep şehir içi kullandığım için rodaj sürem uzun sürdü, motorum daha yeni yeni açılıyor diyebilirim. 110 kilo olmama rağmen istanbul trafiğinde beni hiç üzmedi.
Kısaca ben motorumun kalitesinden memnunum. Hatta denkleştirebilirsem eşime de bir tane SYM Mio 100 alacağım.

Saygılar, sevgiler
Kenan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ee ama oldu mu ya şimdi Thai Hocam!

Diğer arkadaşları bilemem ama ben, gts alıp almama konusunda tereddütler yaşayıp, kafamdaki soru işaretlerine cevap bulmak umuduyla, sanal alemde şaşkın şakın gezerken, senin o kendinden emin, konuya hakim, özendirici yazılarından çok etkilendim. Dedim ki kendi kendime:

"Bu Thai kardeş iyi bir arkadaşa benziyor, motosiklet konusunda da pek çok şey biliyor, sayfayı açar açmaz ilk o çıkıyor karşımıza, köşeye yerleştirdiği yakışıklı resmindeki sıcacık gülümseyen bakışları insana güven veriyor, bırak Türkiye'yi dünyanın pek çok noktasından haberi var, sym iyidir diyorsa, iyidir."

Ve kafamdaki tereddütleri geride bırakıp, hemen koşup kendime bir gts aldım. Bir aya yakındır kullanıyorum, 1500 km geçtim, şimdilik memnunum.

Ama forum'un en başından beri bizi peşinden sürükleyen bu güzel abiler birer ikişer araziye uymaya başlayınca doğrusu içime de bir kurt düştü. Biz taze sym'ciler ustalarımızın tecrübeleriyle kuşatılmayı beklerken, terkedildiğimiz hissine kapıldık.

Bakın buradan açık açık söylüyorum, başka ufuklara yelken açmış, kendinizi daha güvenli limanlara demirlemiş olabilirsiniz, ama bizleri bu fırtınalı sularda yalnız bırakırsanız, bunun manevî sorumluluğundan kurtulamazsınız.

Lütfen daha sıklıkla uğrayın, ne yapıp ne ettiğimize bakın, ufuk açan, yol gösteren fikirlerinizi bizlerle paylaşın, paramız ve aklımız daha iyisini yapmaya yetmedi-yetmiyor- diye bizleri hakir görmeyin, daha henüz, 'motorlarımızı yastığımızın altına alıp yattığımız' bir dönemde, uykularımızı kaçıracak, heyecanlarımızı yarım bırakacak, umutlarmızı kıracak şeyler söylemeyin bize.

Tutun elimizden ve doğruyu bulma konusunda klavuzumuz olun. Size duyduğumuz güvenle çıktığımız bu yolda bizi yalnız bırakmayın n'olur.

Forumun kapısını açıp girdiğimizde, sizlerin dost varlığınızla aramızda olduğunuzu hissetmek istiyoruz. Yoksa biz alenen bir şey söylemesek de, âh eden gönüllerimizin sızısı gelir, mutlaka sizi bulur.

Kaçmak yoook.

Sevgi ve dostlukla.

Sevgili musis, motosikletin gayet güzel, bu şekilde binmeye devam et. Herhangi bir problem de yok, sadece olası başınıza gelebilecek (kesin olacak diye birşey de yok) problemlerden bahsettim.
Dediğim gibi, şehir içi kullanım için halen GTS 250 var (hatta daha yeni aldım bir tane daha). Satın savın kurtulun bundan diyen yok.
Tek amacım nesnel olabilmek, artılarını ve eksilerini sizlerle paylaşabilmek.

Ayrıca bir yere kaçtığımız yok, ancak bir temizlik operasyonuyla, bir anda aranızdan istemeden ayrılabilirim.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Sevgili musis, motosikletin gayet güzel, bu şekilde binmeye devam et. Herhangi bir problem de yok, sadece olası başınıza gelebilecek (kesin olacak diye birşey de yok) problemlerden bahsettim.
Dediğim gibi, şehir içi kullanım için halen GTS 250 var (hatta daha yeni aldım bir tane daha). Satın savın kurtulun bundan diyen yok.
Tek amacım nesnel olabilmek, artılarını ve eksilerini sizlerle paylaşabilmek.

Ayrıca bir yere kaçtığımız yok, ancak bir temizlik operasyonuyla, bir anda aranızdan istemeden ayrılabilirim.

o zaman şöyle birşey yapalım..tecrübeli arkadaşlar vede dileyen herkes msn adreslerini paylaşsın eskilerde zaten vardır ben ve benm gibi yeni arkadaşlarda yok adresler..Thai istemeden aramızdan ayrılması olası tecrübeli arkadaşlardan bu şekilde bilgilerini aktarmalarını isteyebiliriz..

benim adresim [email protected]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Galiba Cumartesi bir Altan Motor yapmak lazım. En iyi acıklamayı yetkili servis
olarak ordan alabileceğimizi düşünüyorum.:wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
@ alien haftasonu arkadasların masukiye gezisi var.. moto gp mi..? masukiyemi kararsız kaldım ... sana haber veririm ...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlar,

Az evvel motana'dan Turgut Bey'le konuştum.Burda üstünde tartıştığımız konuyu ona sordum nede olsa yetkili ağız.Getirmeme gibi durumları yokmuş.Sadece bir veya iki model ki biri Mio getirmemeyi düşünüyorlarmış.Satan bir modeli veya markayı neden getirmeyelim dedi.Ayrıca getirmesekte 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu var dediki bu doğrudur % 100.Ya çok sıkışırsak gideriz yunanistana hem gezeriz hem gts'lere bakım yaptırırız.Ben şahsen çok memnunum kızımdan.2 tane olumsuz düşünce nedeni ile motorumu satmam.Ha burgman 400 veya 650 düşünüyorum tabi ama seneye.Gtsmi de satmam hala mondialimi tutuyorum elimde.

Neyse GtS 500'lük getirecekmisiniz dediğimde yok dedi burgman var nasıl olsa üstelik getirsekte burgmanla aynı fiyata geliyormuş.

maşukiyeye gezimi var yahu orası benim mekan balık mı yapılacakmış?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
@ alien haftasonu arkadasların masukiye gezisi var.. moto gp mi..? masukiyemi kararsız kaldım ... sana haber veririm ...

vallahi ben Moto Gp ye giderim diğer yerlere her zaman gitme imkanımız var Gp senede 1 geliyor vede önümüzdeki senelerde yapılması olayıda muallakta talep olmadığından yakınıyorlar Böylesi bir organizasyonu ülkemizde istiyorsak destek olmalıyız...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
13
Aman aman! Allah uzak eylesin...

Sebebi ne olursa olsun, hiç kimseler aramızdan ayrılmasın.

Sizden iyi olmasın, motosiklet hadisesinde olduğu gibi, yine başka bir arkadaşımız elimizden çekiştirip sokmuştu bizi şu sanal âlem denilen gayya kuyularına.

Doğrusu bu meselede de yolumuzu bulmakta bir hayli güçlük çekiyoruz.

Takva sahibi bir abimiz var, âhir ömründe merak saldıydı bilgisayara da, makinesinin power düğmesine parmağını her uzattığında, şöyle yürekten bir besmele çeker: "Allahım, şu sanal âlemin gayya kuyularında dolaşan, ifritlerden cinlerden sen bizi muhafaza eyle" diye dua ederdi.

Güvenlik için güzel bir yol bulmuştu kendine, ben de bu duaya gönülden amin diyerek, biraz ürkek yaklaşıyorum bilgisayara.

Güvendiğimiz dağlara karlar yağma ihtimali karşısında haliyle biraz hayal kırıklığı yaşıyoruz.

Dilerim çok yakında gerçekleşecek sağlam bir organizasyonla, birer nick name'den oluşan grubumuz ve dostluklarımız ete kemiğe bürünür;
hem baharın coşkusunu daha yakından yaşar, hem motorlarımızın akibetiyle ilgili papatyalardan fallar tutar ve hem de eteklerimizde şişkinlik yapan taşları derelere tepelere savurma fırsatı yakalarız.

İyi olur yani.

Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@musis

Türkçeyi kullanma kabiliyetine hayran kalmamak elde değil. Tarzın çok hoşuma gitti bilesin. :)


@tüm SYM cemaati

Bazı arkadaşlar 128 sayfalık yazılanları görmezden gelip, devekuşu misali kafasını kuma gömmeleri bana çok komik geliyor. Hele hele telefonlara sarılıp servisleri arayıp nedir bunun sorunu diyenler ise sadece düşündürüyor.

Bir nesneye bu kadar sıkı sıkıya bağlı olmanızı anlayabiliyorum, ama saplantı haline gelmesi ciddi bir problem. Burada birçok arkadaşı SYM sahibi yaptık, birçok arkadaşın sorununa kilometrelerce öteden derman olmaya çalıştık. Yeri geldi, bizler de parladık, yeri geldi eleştirdik, yeni dostluklar kurduk, ailevi sorunlarımızı bile paylaştık.
Ama yeni SYM sahiplerinden bazıları bunları okumamış anlaşılan. Zaten 128 sayfalık bir paylaşımda ayıklama yapılmadan yayınlanırsa bilgiyi bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer.
Daha kaç kere yazacağım bilmiyorum ama, objektif olmak adına 20000 km kullandığım bir motosiklet hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu varsayıyorum. Ve yakın çevremde halen bu motosikletin sahibi olan en az 10 kişi sayabilirim.

Yukarıda yazdıklarım uyarı niteliğindedir, her motosiklette çıkacak diye bir şey sözkonusu değildir. Bir iyilik yap denize at demişler şimdi onun sıkıntısını çekiyorum, hele ki burada yazdıklarım dostum dediğim insanları zor duruma düşürüp çalışamaz konuma getirdiyse.

Motana ile ilgili yazdıklarımı da unutun, yalancı bir adamın birşey bilmeden sallaması diyin gülün geçin. Zaman herşeyin ilacıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst