Rookie_Master belki olabilir cuma 4 gibi son tel konuşmam epey bağırıp çağırdım telde.. hayırlı olsun gts in kazasız belasız sürüşler diliyorum sana da.. oraya gittiğinde görmüşsündür 1 tane gri gts 250 var dışarda siyah ve laci ile birlikte duruyo benim motorum o.. salı günü bursadan geldi ve cuma akşamüstüne kadar evraklara ellerini sürmemişler.. trafik tescil konularında oldukça bilgili olduğum için haklı olarak isyan ediyorum şöyle ki türkiyenin neresine gidersen git yeni araç tescili evraklarında falan bi problem yada şubede extra bi durum yoksa maksimum yarım günde biter.. çarşamba gününden beri bana evrakların takipçide gelmedi yetişmedi çıkmadı yoğundu falan filan dedikten sonra cuma akşamüstü olmuş ve hiçbir işlem yapılmadı evrakların burda duruyo demeleri korlasın tamamen ilgisiz alakasız bu büyüklükte bir firmaya yakışmayacak şekilde lakayıt iş yaptıklarını gösteriyor.. Kaldı ki yeni bir motor almışım ve potansiyel bir korlas müşterisi olabilirim daha baştan işi bu şekilde tutmaları satış sonrası destek ve servis anlayışlarını sorgulamamı gerektiriyor.. bu kadar basit bir işlemde bu kadar lakayıt davranan bir firma müşteri memnuniyetini arka plana atmış tamamen savsak çalışan vede benim şahsi görüşüm işe yaramaz ismini haketmeyen bir firmadır... derim... servis içinde sanıyorum Göztepe desin sende Altan Motorun burda çok bahsi geçiyo galiba kartal da yerleri ben sanıyorum mesafeye bakmadan onlara gidicem. Çünkü anladığım kadarıyla her şekilde layıkıyla ilgileniyorlar müşterilerle..
Biraz uzun yazdım ama hala sinirimi atabilmiş değilim..Ya sabır diyorum sadece...
Hahaha Black yanlış yere bakmışım

Rookie dostum sende benim gibi mesafeye bakmam dersen gideriz belki birliktede gidebiliriz. Ptesi motoruma binebilirsem haftasonuna kadar rahatlıkla 300 km yapmış olurum yağ filtre falan değişmek için gitmek lazım ..