Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aralıkta almıştım ben paşadan motoru o aralık sonu ocakbaşı gibi 6.500 cash lafları dönüyordu. hatta o zamanlar motor almak için en ideal zamanlar olduğunu söylemiştik (tabi herkesin maddi durumu aynı olmuyor, ben parayı cebime koyup öyle bakınıyordum). şimdi 7500 altı makina yok sıfır.
fuarda 2006 model mavileri 2007 diye giydirmeye çalışmaları ayrı mesele.... gerçi 2006 2007 arası bir yenilik olmadığından 2007 olsaydı yine bakacaktık AMA en azından 1 SİYAH makina görmedim fuarda gts250 adına.
ikinci el fiyatları ne oldu şimdi bilmiyorum ama (Allah göstermesin ) sıkışırsam 6.500 den aşağı vermem makinamı....
eskiden soranlara suzuki diyordum şimdi direk s-y-m diyorum. makinayı bilenler biliyor.... bilmeyenler de öğreniyor....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Bugün akşamüstü 4-5 gibi Göztepedeki Marmara Üniversitesinin önündeki Marmara Pastanesinin önünde gri bir GTS 250 duruyordu top case li, acaba bizden birimiydi?
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
arkadaşlar bende 2006 ts var mavi renk 19.000de satmayı düşünüıorum 5.500 son fiyat pazarlık yok ona göre:)antalyadayım yalnız haberiniz olsun:)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
eger satılmamıssa alıcam galıba sıyah gts yı
sym forumundakı sym gts kullananlar
sıze son kez bısıler danısıcam
bu motoru kendımı kasarak alıcam madddı anlamda oyuzden bn a ıstedıklerımı verebılıcekmı onu sormak ıstıyorum
oncelıkle gorunus guzel
konfor ıyı
ıkı kısı performans yakıt tuketımı ve motor dayanıklılıgı bnm ıcın onemlı bu konularla ılgılı + veya - dıyebılecegınız yonler varmı son alma asamasındayım artık bılgılı almak ıstıyorum saolun sımdıden tesekkurler..

Bugün akşamüstü 4-5 gibi Göztepedeki Marmara Üniversitesinin önündeki Marmara Pastanesinin önünde gri bir GTS 250 duruyordu top case li, acaba bizden birimiydi?


oralarda sıyah bı tane gorusen o bn olucam işallah bakalım pazarlıga gırce 2-3 gun ıcınde alıcaz işallah:)

guzel sıyah kask mont ıhtıyacım olcak taksıtle alabılecegımız guvenılır bı yer varmı cok tuzlu olmayan?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
eger satılmamıssa alıcam galıba sıyah gts yı
sym forumundakı sym gts kullananlar
sıze son kez bısıler danısıcam
bu motoru kendımı kasarak alıcam madddı anlamda oyuzden bn a ıstedıklerımı verebılıcekmı onu sormak ıstıyorum
oncelıkle gorunus guzel
konfor ıyı
ıkı kısı performans yakıt tuketımı ve motor dayanıklılıgı bnm ıcın onemlı bu konularla ılgılı + veya - dıyebılecegınız yonler varmı son alma asamasındayım artık bılgılı almak ıstıyorum saolun sımdıden tesekkurler..




oralarda sıyah bı tane gorusen o bn olucam işallah bakalım pazarlıga gırce 2-3 gun ıcınde alıcaz işallah:)

guzel sıyah kask mont ıhtıyacım olcak taksıtle alabılecegımız guvenılır bı yer varmı cok tuzlu olmayan?



Hayırlısı ile inşallah...
Giyim kuşam için en güzeli önümüzdeki fuar bence.
Motor sana uyarmı demek zor, bana uyan başkasına uymaz. ama şehir içi için kuvvetli ama kıvrak makina istiyorsan, birazda yol yaparım diyorsan tek geçerim GTS yi. ama yolun uzunsa daha kuvvetli ikinci el 400 cc üstü gibi bişi daha mantıklı. 250 lerde GTS yi geçecek tek makina yamaha X-MAX, ama oda deli, para deymez...
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar 2006 - 2007 konusunda bazı arkadaşların tereddütü olduğunu görüyorum. 40 yıllık otomativci olarak Konuya açıklık getirmek isterim. Bütün dünyada eylül ayından itibaren imal edilen araçlar bir sonraki yılın aracı olarak teknik belge verirler. Bu olay motorsikletler içinde aynıdır. Eğer motorun imal edildiği ve de ithal edildiği tarih ekim ve sonrası ise bir sonraki yılın aracı olabilir. 2007 olması için illaki 2007 yılında imal ve ithal edilmiş olması şart değildir. Ben ocak başında aldım motorumu ve 2007 olarak tescil edildi çünkü teknik belgesi öyle idi. Eğer eylülden önce ithal edilmiş makine olsa idi 2006 olacaktı.
Bir arkadaşımız da benzin yakış durumunu ve 2 kişinin performansını sormuş. Bu benim şimdiye kadar sahip olduğum makineler içinde en az benzin yakanı. bir depo benzinle yani 12 lt ile 315 klm gidiyor. Yamaha majesti 250 ayni benzinle yani 12 lt ile 280 klm gidiyor. performans olarakta çok çok iyi bir motor. 3000 klm ye gelmek üzereyim ve iyi seçim olduğunu çok rahatlıkla söyleyebilirim.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Arkadaslar aradada olsa buraya yazmak fazlasıyla keyifli .. umt inanmıyorum sana su topic kac sayfaya gelmis hala '' Acaba artısı eksisi warmı'' diee sorular yöneltiyorsun seni bir Sym sahibi olarak kınıyorum . O cümleleri kurana kadar senin kassanda massanda makinanın üserinde olman gerekiyordu . Ne kaybettim diee soracak olursan zamanında kar edecegin makinayı simdi biras daha kasarak alacaksın :cherry:

Arkadaslar tarzının en kıvrak en tasarruflu en fiyakalı makinası düsünmeyin bile ama sunuda unutmayın hersey görüntüden ibaret degildir :wiinkk:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
merhaba arkadaşlar bugün aldığım bir karar ile 2006 haziran trafiye çıkan gts 250 tekrardan satışa çıkardım 92. sayfada detayları var ilgilenen arkadaşlar özelime msj yazabilir saygılar
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
merhaba arkadaşlar bugün aldığım bir karar ile 2006 haziran trafiye çıkan gts 250 tekrardan satışa çıkardım 92. sayfada detayları var ilgilenen arkadaşlar özelime msj yazabilir saygılar

Kesin Suzuki Burgman Canakkale cıkarmasının resimlerine baktın gaza gelmis gördüm seni :cherry: sabah uyanır vazgecer kesin dikkate almayın :cherry:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
merhaba arkadaşlar bugün aldığım bir karar ile 2006 haziran trafiye çıkan gts 250 tekrardan satışa çıkardım 92. sayfada detayları var ilgilenen arkadaşlar özelime msj yazabilir saygılar

Yaw paşam daha yeni taktırdın xenonları, hani vaz geçmiştin tutacaktın motorunu elinde???
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
bende sym ailesinden biri olarak burgmancılarla beraber canakkaleye gittim . cok keyifli ve organizeli bir yolculuk yaptık.. hersey mükemmeldi :cat: aralarında bir tek ben vardım sym ailesinden , rampalarda istememe ramen hızım kendiliginden düstü... onun haricinde ortalama 110 -120 km/h seyir ettik .. yaklasık 800km yaptım ve benim icin iyi bir tecrübe oldu ...

bu haftasonu t&t kardeslere gidip bir ayar cektirecegim affillisinden ...

hee canakkalede sym 3 adet gördüm benimkisinin aynısı siyah hatta birisinin omntuda aynıydı... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
bukadar bılgıden sonra bu fuarıda beklersem ıyıce ucucak fıyatlar galıba hayırlısı napalım olanakları zorluyorum ...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Beyler Sikmayin Kendinizi Bu İŞler Kismet Meselesi !!!!!!!!!
Allah Hepinizin GÖnlÜne GÖre Versİn :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sym ailesinden biri olarak burgmancılarla beraber canakkaleye gittim . cok keyifli ve organizeli bir yolculuk yaptık.. hersey mükemmeldi :cat: aralarında bir tek ben vardım sym ailesinden , rampalarda istememe ramen hızım kendiliginden düstü... onun haricinde ortalama 110 -120 km/h seyir ettik .. yaklasık 800km yaptım ve benim icin iyi bir tecrübe oldu ...

bu haftasonu t&t kardeslere gidip bir ayar cektirecegim affillisinden ...

hee canakkalede sym 3 adet gördüm benimkisinin aynısı siyah hatta birisinin omntuda aynıydı... :cherry:

sym suzuki hem motor olarak hemde dostluk anlamında kardeştir.Her zaman sym ci arkadaşlarımızı bekleriz.hatta siz gezi duzenlersenız katılırız.canavar gibi geldi çanakkaleye ben şahidim.her ne kadar geldikten sonra kaçtıysada:)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
bir yarın olsun da akşama kadar kaç kişi arar bilemiyorum
fiyatta anlaşırsam üzülerekte olsa satarım herhalde :salut:
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
bende sym ailesinden biri olarak burgmancılarla beraber canakkaleye gittim . cok keyifli ve organizeli bir yolculuk yaptık.. hersey mükemmeldi :cat: aralarında bir tek ben vardım sym ailesinden , rampalarda istememe ramen hızım kendiliginden düstü... onun haricinde ortalama 110 -120 km/h seyir ettik .. yaklasık 800km yaptım ve benim icin iyi bir tecrübe oldu ...

bu haftasonu t&t kardeslere gidip bir ayar cektirecegim affillisinden ...

hee canakkalede sym 3 adet gördüm benimkisinin aynısı siyah hatta birisinin omntuda aynıydı... :cherry:
herkese merhabalar,peki sen ne kadar yaktın 800 km'de...burgmancılar 80 ytl yakmış bayağı az yakıyo burgmanlar demek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst