Selamlar,
Biraz evvel Kağıthane tarafından geldim, daha doğrusu Mecidiyeköy den profilonun yanından aşşağıya doğru inersiniz Kağıthaneye çıkan bir yol vardırya, ordan işte. Bir firmaya gitmiştim dönerken bir arabadan şoför; dur...çevi..herkesi... gibi bişi dedi. Ben tam anlamasamda gözüm kara bana bişi olmaz diyip devam ettim. Sanırım 7-8 polis iki araba eşliğinde motorcuları çeviriyor, yaklaşık 10 motor duruyor sürücüler arabanın başında hesap veriyor. Biri beni durdurdu ve inminize gerek yok evraklarınız tammı diye sordu, bende benim eksik evrakım yoktur herşeyim tamamdır diyip ruhsatı ehliyeti verdim, belli oluyor zaten deyip şöle bi göz attı ehliyet ve ruhsata, yeni almışşınız hayırlı olsun dedi, bende teşekkür ettim devam ettim.
Valla herşeyinin tam olması, birilerinden çekinmemek korkmamak en az motor sahibi olmak kadar güzel bir şey. anladığım kadarı ile diğer sürücülerin hepsi yada çoğu ceza veriyordu. Aman o bölgedeyseniz dikkat, belkidu bu çevirmiler yazın olacakların bir göstergesi, gene aman dikkat eksik birşeyiniz olmasın.
Bu arada yüzüncü yaşımız kutlu olsun
