Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Kesinlikle katılıorum bugün Mecidiyeköy den gecerken canım arkadasımı bir göreim dedim hem kısa bir sohbet hemde sıcak bir cay icin önce arayıp müsait olup olmadıgını sordum onay cıkıncada hemen zıpladım :cherry: Gercektende kafasını kasımaya vakti yook ama iii oldu 10 dakikada olsa seni görmek mertg :cat:

Bu arada İzmir Fatihleri Thai ve Zühtüpasa mızdanda İzmir maceralarını yol serüvenlerini dinlemek isteris dimii :wiinkk:




Ben yardımcı olmak isterdim melik17 ama inan bende bilmiorum mutlaka sööleyen olacak hem nasıl laf o öyle ''ölmüş'' diee duymamıs olalım :cat:
abicim bugün 12 gibi uğrayan senmiydin????? 3000 bakım yaptıran boya falan
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388

Dur bakalım benim Kara Kızan henüz 1350 km de :cherry: Bu hafta vakit bulabilirsem ilk 1000 bakımı icin Tamer Ustaya götürecegim :wiinkk:
hıım ok! ben bugün ordaydım da sensin sandım bitane gts 250 geldi bakım için!!
o yüzden dedim bende motoru sıfırlatıyorum 2004 sym joyride o yüzden ordaydım
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Su an tasarı asamsında..:wiinkk: Kısmet olursa tabiki detayları önceden paylaşırız..Bizlerde sizlerle birlikte olmaktan şeref duyarız..:rendeer:

THAI , PAŞAM ;

Şimdi İzmir Mt. toplantı topic'inden öğrendiğime göre hafta sonu İzmir'e gelmişsiniz. Haber vermediniz.....

TEESSÜFLERİMİ İLETİYORUM.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
hıım ok! ben bugün ordaydım da sensin sandım bitane gts 250 geldi bakım için!!
o yüzden dedim bende motoru sıfırlatıyorum 2004 sym joyride o yüzden ordaydım

Sadece ben bu ayrıcalıgı yasamıorum Gts sahibi baska kullanıcılarda war :wiinkk: Yeni Joyride kazasız belasız keyifli günlerde kullanman dileğiyle .. aldıgın zaman resimlerini görmek isteris :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Dur bakalım benim Kara Kızan henüz 1350 km de :cherry: Bu hafta vakit bulabilirsem ilk 1000 bakımı icin Tamer Ustaya götürecegim :wiinkk:

motorun hakkını versene abicim ne o 1 senede 1350 km utanmadan yazıosun bide benim hafta sonu turlamam bile en az 600 km oluyo :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Su an tasarı asamsında..:wiinkk: Kısmet olursa tabiki detayları önceden paylaşırız..Bizlerde sizlerle birlikte olmaktan şeref duyarız..:rendeer:

THAI , PAŞAM ;

Şimdi İzmir Mt. toplantı topic'inden öğrendiğime göre hafta sonu İzmir'e gelmişsiniz. Haber vermediniz.....

TEESSÜFLERİMİ İLETİYORUM.

Aşk olsun ama:pale: bizler seni orda göremediğimiz için üzüldük aslında..:pr:
Sandıkki voyager arkadaşımızda katılacak MT İzmir toplantısına..:pr: :pr:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam herkese ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
THAI , PAŞAM ;

Şimdi İzmir Mt. toplantı topic'inden öğrendiğime göre hafta sonu İzmir'e gelmişsiniz. Haber vermediniz.....

TEESSÜFLERİMİ İLETİYORUM.

Valla bizde seni bekliyoduk toplantıya VOYAGER herhalde gelirsin diye düşündük ama kabak bizim başımıza patladı olsun canım artık...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
motorun hakkını versene abicim ne o 1 senede 1350 km utanmadan yazıosun bide benim hafta sonu turlamam bile en az 600 km oluyo :mrgreen:

Ben kıyamıorumm yapabilsem 8. kata cıkarıp salonun bas kösesine koyacam :cherry: Seneye yaza siz 20 binlerde gezerken benim Kara Kızan en fazla 5000 olacak prim yapacak :p Pardon ama 600 km nasıl yapıonn nerelerde sürtüonnnn :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kıyamıorumm yapabilsem 8. kata cıkarıp salonun bas kösesine koyacam :cherry: Seneye yaza siz 20 binlerde gezerken benim Kara Kızan en fazla 5000 olacak prim yapacak :p Pardon ama 600 km nasıl yapıonn nerelerde sürtüonnnn :cherry:

ben gezmekten korkmuyorum günde 600 de yaparım 1000 de yaparım evden işe işten eve gidip gelmek için almadım gezmek için aldım motoru :) 2 kez sapanca 1 kez yalova 1 kezde abanta gittim gel beraber sürtelim istersen motorun sagır kalmıştır senin açılsın biraz :)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
ben gezmekten korkmuyorum günde 600 de yaparım 1000 de yaparım evden işe işten eve gidip gelmek için almadım gezmek için aldım motoru :) 2 kez sapanca 1 kez yalova 1 kezde abanta gittim gel beraber sürtelim istersen motorun sagır kalmıştır senin açılsın biraz :)

Kardesim bende gezmek istiorum ama birtürlü vaktim olmuooo aslındasürtmek icin ideal bir adamsın teklifini düsünecem :cherry:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Valla bizde seni bekliyoduk toplantıya VOYAGER herhalde gelirsin diye düşündük ama kabak bizim başımıza patladı olsun canım artık...

THAI , PASAM ;
Her ne kadar görüşemesekte , İZMİR MT arkadaşlarla iyi bir hafta sonu geçirip sağ salim dönmenize sevindim.
Bir dahaki sefere görüşmek dileğiyle....
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
4
selamlar.ben de gts 250 aldım.daha önce motosiklet tecrübem olmamasına ragmen cok memnunum.size danışmak istediğim birşey var.içecek koyma yerinin 3 cm üzerinde eşit uzaklıkta 2 adet beyazlaşma oldu.zannedersem plastiğin altında bulunan vidanın ısınması sonucunda oluyor.sizlerde de aynı sorun oldu mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar.ben de gts 250 aldım.daha önce motosiklet tecrübem olmamasına ragmen cok memnunum.size danışmak istediğim birşey var.içecek koyma yerinin 3 cm üzerinde eşit uzaklıkta 2 adet beyazlaşma oldu.zannedersem plastiğin altında bulunan vidanın ısınması sonucunda oluyor.sizlerde de aynı sorun oldu mu?

Öncelikle hayırlı olsun..:rendeer: Doğru seçiminden dolayı tebrikler..:cat:
Bahsettiğin konu ile ilgili hiç şikayet duymadım kendi adıma..:silent: Hangi şehirdesin? Eğer İstanbul daysan www.altanmotor.com tamer bey sana yardımcı olacaktır..:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun..Umarım en kısa sürede tekrar kavuşursun motoruna...İyi blirim motorsuzluğun ne demek olduğunu..:(
S&S
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
açık eksiltme” organizasyonu artık haftanın her günü sizlerle. Açık eksiltmelere katılmak için yapmanız gereken ise çok basit; açık eksiltme saatinden önce kayıt yaptırdığınız taktirde, o günkü açık eksiltmeye katılabileceksiniz.



Bugün gerçekleşecek olan program:



Saat: 14:00 JOYRIDE 200 Ürün bilgisi için :
http://www.motana.com.tr/urun_ic.php?id=3&mid=1

Saat: 15:00 MIO 100 Ürün bilgisi için : http://www.motana.com.tr/urun_ic.php?id=1&mid=1

Saat: 16:00 JOYRIDE 200 Ürün bilgisi için :http://www.motana.com.tr/urun_ic.php?id=3&mid=1



Haftalık Program için tıklayınız http://www.motana.com.tr/e-store/acikeksiltme/program.php
[/INDENT][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: Sevgili Yeliz..
Ben bişi anlamadım bu yazıdan..ne açığı ne eksiltmesi..:silent: :pr:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Herkeze selamlar,

Yoğunluktan dolayı malesef çok sevdiğim ortamdan uzak kaldım.... bugün hırs yapıp zaman yaratmaya karar verdim ....:salut:

yazdıklarınızı okudum... yeni gelen arkadaşlara hoş geldiniz demek istiyorum... eski arkadaşlarıda kınıyorum... yaza yaza 2 sayfa yazmışlar.. hatta sorulara cevap vermemişler.. melik kardeşimizi üzmüşler :p sen bana sor melik ben sana yazarım ne istiosan :queen: :queen:

paşa ve thai nin izmir yolculuklarının güzel sonuçlandığına çok sevindim... bende çok katılmak isterdim ama malum.... kimse paşaya seyahat hakkında soru sormamış.. aslında şaşırdım.. uzun yolda motor nasıldı, yoruldu mu .. ne kadar yaktı... vb... ben bunları paşaya sormuştum bu yüzden gene sormuyorum ancak başka sorularım var.... İzmiri anlatsın.. neler yaptılar.. izmir meşurdur :queen: :queen:

SEMA (Uzzy) kardeşim gerçekten sen gittikten sonra üzüldüm.. pek senle ilgilenemedim.. ama telefi edicem.. sakın bana uğramamazlık yapma....

havalar iice bozmadan buluşalım mı? bu pazar mesela.. birer çay içeriz... gelebilenler foruma yazsın lütfen... cumartesi günü katılımcılara göre kesinleştiririz.... gelebilenler telefon numaralarınıda yazsın lütfen.. gerçi herkezin telefon numarası var ama olsun yazsın gene...

görüşmek üzere... yaa biri gelsin benim motoru alsında yıkatsın... walla yıkatamadım 15 gündür.. sitah motor gri oldu.. geçen polis çevirdi ruhsatta siyah yazio bu gri dedi...:p :p

Yeliz ilanını gördüm.... açık eksiltme nedir, nasıl işler bu konu hakkında bize yazarmısın lütfen....

byeee
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst