Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
İste Gelismelerle karsınızdayım Arkadaslar ama pek hos seyler olmadı acıkcası dinlemeye hazırsanız baslıorum anlatmaya ;
3 Agustos Aksamı aldıgım bayiiden kamyonla eve geldi motorum bir ertesi gün artık su sahasere binme zamanı dierek dogru plakayı taktırtmak ruhsatı almak üzere Göztepeye gittim neyse plaka takıldı ruhsatı aldım kız arkadasımıda alarak dogru Kuzguncuk İsmet Babaya ıslatmaya .. derken daha 10 km oldu acıbadem köprüsünde motor stop etti biras bekledim sonra zor bela calıstı yola devam ettik derken tam Kuzguncuga gelmeden sahil yolunda gene stop etti gene bekledim 5-10 dakika calıstırdım derken mekana geldik zaten .. Neyse rakımızı filan ictik dönüces önce kız arkadasımı bıraktım sonra bende yoluma devam ettim demeye kalmadan aynı problem gene bu seferki yer Altunizade Capitol Önü .. Gene aynı sanaryo bekle calıstır .. sonra camlıcaya kadar devam gene stop etti bu sefer tüm cabalarıma ragmen calıstıramadım we saat gecenin 2si .. Yardım eden yok öölee kalakaldım biryandan kızarkadasım telde ne yaptın diee merak eder dırdırlanır kan beynime cıkmıs sinirden aglayacagım .. Mecburen biraz tasıdım motoru sonra bayır yerde saldım kendimi Libadiye Caddesinden dogru asagı .. Bereket eve kadar olan güzergah bayır hep ama elbet bayırında bittigi yer oluoo .. ordanda eve yaklasık 5 km . Ben gecenin 3 de o 5 km yolu mecburen tasıdım .. 174 kilo kuru agırlık eve geldigimde kollarımı hissetmiordum .. Ertesi gün o hısımla bayiiyi aradım bisey yapamayacagını sööledi sonra Merti aradım oda bujisinden kaynaklı olabilecegini belirtti .. Neyse eve gitmeden buji aldım eve gidincede benim yedek motorla Libadiye Caddesinde yer alan servise gidip durumu izah ettim sagolsun servisdeki İlker adındaki arkadası aldım motorla getirdim siteye .. Önce Bujiyi taktı ama tık yok .. Sonra söktü karbüratörü filan gene almıoo gazı orasına baktı burasına baktı yapamadı sen en iyisi bunu servise getir karbüratöre hava sıkarız olmadı siparis weririz deince ben iiice delirdim Güsel Kardesim daha motoru anlayamadım bile 30 km. yapmısım bu nedir yaa ?? Yapılacak bisey yook bu mecburen toparladı ve gitti .. Ben resmen çöktüm bu arada sinir sistemi otomatige bagladı kendini .. Thai arkadasımız sagolsun Kartal Altan Motordan Tamer Beyin bu konuda yardımcı olacagını gerekirse motoru ordanm alabileceklerini söölediler .. Bende bu sabah ilk is olarak Merti aradım numaralarını aldım ve Tamer Beyi aradım .. Sagolsun inanılmaz ilgili davrandı we bugün saat 3 gibi servisle gelerek bizimkini güsel söktü arabanın arkasına attıgı gibi gitti .. Bakalım ne cıkacak ama sööledigine göre çözülmeyek bisey deilmis .. Hepinizin huzurunda kendisine tesekkür ederim ..
Benim üzüldügüm daha en basta bööle bisey olması ilk gece keyfini sürecem kız arkadasımla sen su bendeki talihsizliğe bak .. Umarım kimsenin basına gelmez .. Thai we Mertg arkadaslarımada tesekkürü borc bilirim .. Servisden Tamer Bey giderken Görüselim dememe karsılık werdigi Cvb sadece muhabbet icin .. Verilen toplumsal mesaj acıkca ortada ..
Gelismeler oldukca aktarıcam :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun buyuk sanssızlık...seni bulmus..tamer bu işin Türkiye deki piridir..Ayrıca Motana ile de arası cok iidir..merak etme en kısa sürede motorun hallolur ve keyif almaya başladıgında bu acı geceyi unutursun..tekrara geçmiş olsun..:rendeer:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw dırdır etmeyin bozuk motoru kakalamışlar işte sema ablaya :cherry:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
serkan79' Alıntı:
yaw dırdır etmeyin bozuk motoru kakalamışlar işte sema ablaya :cherry:

Bende sans olsa kız dogardım zaten :cherry: :cherry: :cherry:

zuhtupasa' Alıntı:
gecmiş olsun buyuk sanssızlık...seni bulmus..tamer bu işin Türkiye deki piridir..Ayrıca Motana ile de arası cok iidir..merak etme en kısa sürede motorun hallolur ve keyif almaya başladıgında bu acı geceyi unutursun..tekrara geçmiş olsun..:rendeer:
S&S


Bu acı gece son nefesime kadar hafızamda kısa metraj olarak kalacaktır pasam :cherry: :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Uzzy geçmiş olsun kardeşim, insandaki o ilk hevesin saçma sepelek bir neden yüzünden kursağında kalması nasıl bir etki yapar tahminedebiliyorum. Umarım bundan sonra motorun "tık" bile demez. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demez demez...tamer kesin halletmiştir..ama gel görki istanbulda şakır yağmur başladı...:pr:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
captainDG' Alıntı:
Merhaba MERTDG
Bugun msn den tel numaramı verdim aramam icin Ok dedin ama tık yok...Neys e problem değil..Istanbul damısın..şu sistemin sesini duymak mumkun mu? Ben Ulus tayım ve bi arkadaşım daha var burada beraber aldık GTS 2450 leri..Eger uygun bir zaman olursa sesini dinlemek isteriz..Tesekkurler


Haklısın yaa kusura bakma işler yoğundu sonrada hafta sonu için tatile gittim...istersen bana 0212 347 1988 nolu telefondan ulaşabilirsin..elimden gelen yardımı yaparım..tekrar özür....:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
uzzy' Alıntı:
.. Bende bu sabah ilk is olarak Merti aradım numaralarını aldım ve Tamer Beyi aradım .. Sagolsun inanılmaz ilgili davrandı we bugün saat 3 gibi servisle gelerek bizimkini güsel söktü arabanın arkasına attıgı gibi gitti .. Bakalım ne cıkacak ama sööledigine göre çözülmeyek bisey deilmis .. Hepinizin huzurunda kendisine tesekkür ederim ..
Benim üzüldügüm daha en basta bööle bisey olması ilk gece keyfini sürecem kız arkadasımla sen su bendeki talihsizliğe bak .. Umarım kimsenin basına gelmez .. Thai we Mertg arkadaslarımada tesekkürü borc bilirim .. Servisden Tamer Bey giderken Görüselim dememe karsılık werdigi Cvb sadece muhabbet icin .. Verilen toplumsal mesaj acıkca ortada ..
Gelismeler oldukca aktarıcam :salut:

Şimdi uzzy le konuştuk..tamer motoru halletmiş..sorun benzinmiş...kötü benzin filitreyi tıkamış......

Benzini hep aynı yerden almaya çalışın....bu arada SYM ii bir motor gerçekten...akşam uzzyle motorunu almaya gidicez...Tekrar Hayırlı olsun uzzy...

yeliz' Alıntı:
Uzzy çok geçmiş olsun diyorum ama geçmiş zaten bir problem yokmuş şuan motorda , bende merak ettim Altan motor la konuştum :) Sanıyorum motorla alakalı değil aldığın yakıttan kaynaklanan bir sorunmuş. :cat:
Bu arada dün de yazmıştım ama kimse ilgilenmiyooorr:) Motor diyorum ,SYM diyorum ,,uygun fiyat diyorum... :cherry:


Arkadaşlar gerçekten ii fiyata sym vercek sanırım yeliz..alacak olanlar kaçırmasın sanırım ay sonundan itibaren fiyatlar uçar..ona göre......
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertdg' Alıntı:
Arkadaşlar gerçekten ii fiyata vercek sanırım yeliz..alacak olanlar kaçırmasın sanırım ay sonundan itibaren fiyatlar uçar..ona göre......
Forum kuralları gereği bu tip bir uygulama siteden atılma sebebidir.. benden uyarması..:bounce:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Pıper Zpasa Yelız MertG :rendeer:

Arkadaslar motora ilk benzini bayiiye yakın oldugu icin Ziverbey Müjdat Gezen karsısındaki tam Ankara yolu cıkısındaki benzinciden aldım we bendeki sansa bak icinden pislik cıktı neyseki bu isin pirlerinden TAMER dün motoru saat 3 de almasına ragmen 3 saat sonra konuyu çözmüs we motoru ayaga kaldırmıs :wiinkk: Bende su saate kadar haber alamadıgım icin endiselendim kesin kötü bisey war benden saklıolar :cherry: Tüm cesaretimi topladım we aradım yasasınn bu aksam mertle almaya gidiossssss :cat:
Lütfen her istasyondan benzin almaınnn :bounce:

TESEKKÜRLER ALTAN MOTOR :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzzy' Alıntı:
Pıper Zpasa Yelız MertG :rendeer:

Arkadaslar motora ilk benzini bayiiye yakın oldugu icin Ziverbey Müjdat Gezen karsısındaki tam Ankara yolu cıkısındaki benzinciden aldım we bendeki sansa bak icinden pislik cıktı neyseki bu isin pirlerinden TAMER dün motoru saat 3 de almasına ragmen 3 saat sonra konuyu çözmüs we motoru ayaga kaldırmıs :wiinkk: Bende su saate kadar haber alamadıgım icin endiselendim kesin kötü bisey war benden saklıolar :cherry: Tüm cesaretimi topladım we aradım yasasınn bu aksam mertle almaya gidiossssss :cat:
Lütfen her istasyondan benzin almaınnn :bounce:

TESEKKÜRLER ALTAN MOTOR :rendeer:
Geçmiş olsun.. ne demişti zuhtupasa...?? tamer halleder..:wiinkk: aman dikkat her yerden benzin almayın..:bounce:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
zuhtupasa' Alıntı:
Forum kuralları gereği bu tip bir uygulama siteden atılma sebebidir.. benden uyarması..:bounce:


oha be abi oha.....:p

Hava filitresi yaptım......

Orjinal kutuyu kullandım....içindeki orjinal filitreyi çıkattım ve kutunun hava aldığı yere bunu taktım...güzel olduuuuuu








performans arttı..bu arada bu daha ucuz ve temizleniyor...bilgi için bana ulaşın
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ziverbey BP benzin istasyonundan hiçbir şekilde yakıt almayın arkadaşlar,
Uzzy'nin problemi anladığım kadarıyla yakıtla alakalı.
Motosikletinizde veya otomobilinizde ciddi hasarlara yol açabilirler. Ayrıca eksik benzin verirler, solventi dayarlar....
Üçkaatçının önde gidenidir o benzinci....
zuhtupasa'da bilir.....
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Thai' Alıntı:
Ziverbey BP benzin istasyonundan hiçbir şekilde yakıt almayın arkadaşlar,
Uzzy'nin problemi anladığım kadarıyla yakıtla alakalı.
Motosikletinizde veya otomobilinizde ciddi hasarlara yol açabilirler. Ayrıca eksik benzin verirler, solventi dayarlar....
Üçkaatçının önde gidenidir o benzinci....
zuhtupasa'da bilir.....

paşamında bilmediği yok....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertdg' Alıntı:
paşamında bilmediği yok....:queen:
Bilirim dimi her şeyi bilirim hheeeyt ben neymişim beaaa..:queen: :rendeer:
S&S
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Sorunun yakıt olmasına gerçekten çok sevindim. İnsanın sevdiği birşeyden şüphe etmesi çok kötü olurdu.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
PIPER' Alıntı:
Sorunun yakıt olmasına gerçekten çok sevindim. İnsanın sevdiği birşeyden şüphe etmesi çok kötü olurdu.

Pıper ; Tamer konuyu cözdü ama baslangıcta ilk aldıgın benzinde bu tarz bisey cıkması üzücü Umarım birdaha tekrarlanmaz 3-4 ay sonra gam yemeyecegim ama daha kullanmaya basladıgım 10. km de :salut: Bu arada dün aksam sym tayfasından thai zühtüpasamlada hos sohbet gerceklestirdim .. Merti koymuorum zaten bildigim adam :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, SYM GTS 250 için çanta takma aparatı isteyenler benimle irtibata geçsin, borulu falan değil, gayet kibar.... Bir de sevgili bursalı hekim arkadaşım sana bir türlü ulaşamıyorum, benimle bağlantıya geç, sonra hakkımda dedikodu çıkaracaksın üçkaatçı diye...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne 3 kagıdı 8 kağıtçı 8...:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
selam arkadaşlar
uzun zaman oldu ama arada benim makineye tiger egzos taktım, ön camı içinden siyaha boyayıp dıştan da çince sym harflerini yapıştırdık.
ama mert abi o egzosta nasıl dayanıyorsun ya, ben söktüm valla benimkini 1 hafta yetti bana. ses isteyen sesli makine alsın abi ya :pr:
thai kusura bakma bir türlü ben de sana ulaşamadım. imkan varsa yaptıralım yoksa sana işbankası hesap no vereyim, nasıl istersen.
çanta aparatı isviçreden ben de getirttim bir tane o tayvandan mertin bulduklarından, üretim aşamasındalar bizimkiler. sanırım aynı modeldir.
yaz bitmeden nerde buluşalım arkadaşlar artık bu makineler bir araya gelsin, sahipleri tanışsın yaw:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst