- Katılım
- 29 Eki 2005
- Mesajlar
- 462
İste Gelismelerle karsınızdayım Arkadaslar ama pek hos seyler olmadı acıkcası dinlemeye hazırsanız baslıorum anlatmaya ;
3 Agustos Aksamı aldıgım bayiiden kamyonla eve geldi motorum bir ertesi gün artık su sahasere binme zamanı dierek dogru plakayı taktırtmak ruhsatı almak üzere Göztepeye gittim neyse plaka takıldı ruhsatı aldım kız arkadasımıda alarak dogru Kuzguncuk İsmet Babaya ıslatmaya .. derken daha 10 km oldu acıbadem köprüsünde motor stop etti biras bekledim sonra zor bela calıstı yola devam ettik derken tam Kuzguncuga gelmeden sahil yolunda gene stop etti gene bekledim 5-10 dakika calıstırdım derken mekana geldik zaten .. Neyse rakımızı filan ictik dönüces önce kız arkadasımı bıraktım sonra bende yoluma devam ettim demeye kalmadan aynı problem gene bu seferki yer Altunizade Capitol Önü .. Gene aynı sanaryo bekle calıstır .. sonra camlıcaya kadar devam gene stop etti bu sefer tüm cabalarıma ragmen calıstıramadım we saat gecenin 2si .. Yardım eden yok öölee kalakaldım biryandan kızarkadasım telde ne yaptın diee merak eder dırdırlanır kan beynime cıkmıs sinirden aglayacagım .. Mecburen biraz tasıdım motoru sonra bayır yerde saldım kendimi Libadiye Caddesinden dogru asagı .. Bereket eve kadar olan güzergah bayır hep ama elbet bayırında bittigi yer oluoo .. ordanda eve yaklasık 5 km . Ben gecenin 3 de o 5 km yolu mecburen tasıdım .. 174 kilo kuru agırlık eve geldigimde kollarımı hissetmiordum .. Ertesi gün o hısımla bayiiyi aradım bisey yapamayacagını sööledi sonra Merti aradım oda bujisinden kaynaklı olabilecegini belirtti .. Neyse eve gitmeden buji aldım eve gidincede benim yedek motorla Libadiye Caddesinde yer alan servise gidip durumu izah ettim sagolsun servisdeki İlker adındaki arkadası aldım motorla getirdim siteye .. Önce Bujiyi taktı ama tık yok .. Sonra söktü karbüratörü filan gene almıoo gazı orasına baktı burasına baktı yapamadı sen en iyisi bunu servise getir karbüratöre hava sıkarız olmadı siparis weririz deince ben iiice delirdim Güsel Kardesim daha motoru anlayamadım bile 30 km. yapmısım bu nedir yaa ?? Yapılacak bisey yook bu mecburen toparladı ve gitti .. Ben resmen çöktüm bu arada sinir sistemi otomatige bagladı kendini .. Thai arkadasımız sagolsun Kartal Altan Motordan Tamer Beyin bu konuda yardımcı olacagını gerekirse motoru ordanm alabileceklerini söölediler .. Bende bu sabah ilk is olarak Merti aradım numaralarını aldım ve Tamer Beyi aradım .. Sagolsun inanılmaz ilgili davrandı we bugün saat 3 gibi servisle gelerek bizimkini güsel söktü arabanın arkasına attıgı gibi gitti .. Bakalım ne cıkacak ama sööledigine göre çözülmeyek bisey deilmis .. Hepinizin huzurunda kendisine tesekkür ederim ..
Benim üzüldügüm daha en basta bööle bisey olması ilk gece keyfini sürecem kız arkadasımla sen su bendeki talihsizliğe bak .. Umarım kimsenin basına gelmez .. Thai we Mertg arkadaslarımada tesekkürü borc bilirim .. Servisden Tamer Bey giderken Görüselim dememe karsılık werdigi Cvb sadece muhabbet icin .. Verilen toplumsal mesaj acıkca ortada ..
Gelismeler oldukca aktarıcam :salut:
3 Agustos Aksamı aldıgım bayiiden kamyonla eve geldi motorum bir ertesi gün artık su sahasere binme zamanı dierek dogru plakayı taktırtmak ruhsatı almak üzere Göztepeye gittim neyse plaka takıldı ruhsatı aldım kız arkadasımıda alarak dogru Kuzguncuk İsmet Babaya ıslatmaya .. derken daha 10 km oldu acıbadem köprüsünde motor stop etti biras bekledim sonra zor bela calıstı yola devam ettik derken tam Kuzguncuga gelmeden sahil yolunda gene stop etti gene bekledim 5-10 dakika calıstırdım derken mekana geldik zaten .. Neyse rakımızı filan ictik dönüces önce kız arkadasımı bıraktım sonra bende yoluma devam ettim demeye kalmadan aynı problem gene bu seferki yer Altunizade Capitol Önü .. Gene aynı sanaryo bekle calıstır .. sonra camlıcaya kadar devam gene stop etti bu sefer tüm cabalarıma ragmen calıstıramadım we saat gecenin 2si .. Yardım eden yok öölee kalakaldım biryandan kızarkadasım telde ne yaptın diee merak eder dırdırlanır kan beynime cıkmıs sinirden aglayacagım .. Mecburen biraz tasıdım motoru sonra bayır yerde saldım kendimi Libadiye Caddesinden dogru asagı .. Bereket eve kadar olan güzergah bayır hep ama elbet bayırında bittigi yer oluoo .. ordanda eve yaklasık 5 km . Ben gecenin 3 de o 5 km yolu mecburen tasıdım .. 174 kilo kuru agırlık eve geldigimde kollarımı hissetmiordum .. Ertesi gün o hısımla bayiiyi aradım bisey yapamayacagını sööledi sonra Merti aradım oda bujisinden kaynaklı olabilecegini belirtti .. Neyse eve gitmeden buji aldım eve gidincede benim yedek motorla Libadiye Caddesinde yer alan servise gidip durumu izah ettim sagolsun servisdeki İlker adındaki arkadası aldım motorla getirdim siteye .. Önce Bujiyi taktı ama tık yok .. Sonra söktü karbüratörü filan gene almıoo gazı orasına baktı burasına baktı yapamadı sen en iyisi bunu servise getir karbüratöre hava sıkarız olmadı siparis weririz deince ben iiice delirdim Güsel Kardesim daha motoru anlayamadım bile 30 km. yapmısım bu nedir yaa ?? Yapılacak bisey yook bu mecburen toparladı ve gitti .. Ben resmen çöktüm bu arada sinir sistemi otomatige bagladı kendini .. Thai arkadasımız sagolsun Kartal Altan Motordan Tamer Beyin bu konuda yardımcı olacagını gerekirse motoru ordanm alabileceklerini söölediler .. Bende bu sabah ilk is olarak Merti aradım numaralarını aldım ve Tamer Beyi aradım .. Sagolsun inanılmaz ilgili davrandı we bugün saat 3 gibi servisle gelerek bizimkini güsel söktü arabanın arkasına attıgı gibi gitti .. Bakalım ne cıkacak ama sööledigine göre çözülmeyek bisey deilmis .. Hepinizin huzurunda kendisine tesekkür ederim ..
Benim üzüldügüm daha en basta bööle bisey olması ilk gece keyfini sürecem kız arkadasımla sen su bendeki talihsizliğe bak .. Umarım kimsenin basına gelmez .. Thai we Mertg arkadaslarımada tesekkürü borc bilirim .. Servisden Tamer Bey giderken Görüselim dememe karsılık werdigi Cvb sadece muhabbet icin .. Verilen toplumsal mesaj acıkca ortada ..
Gelismeler oldukca aktarıcam :salut:

