SYM HD 200 tanınmayan güzellik

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bende devamlı vitesli kullanan ve vitesliden kolay vazgeçemiyeceğimi düşünürdüm fakat ilk kez bir scuutur sahibi olduğum zaman gördüm bunlar baya rahat tabi bu beğeni yaştan ötürüde olabilir ama şunu gördümki
önyargılı davranmışım...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Acun kardeşim, atlatma 2008 modellerde yapıyor dendi diye hatırlıyorum. Bende ki de 2008 Evo modeliydi ve çok hoşuma gidiyordu. İnşallah sizlerde böyle şeyler çıkmasın. Nice 30.000 lere :cat:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
4100 liraya aldım sfır 2006 model benimkisi

acun0 arkadaşım iyi fiyata almışsın.:cat: Bizim buradaki SYM bayii aynı modele 5000 TL çekmişti beğendiğim halde bütçemi aştığı için alamamıştım.:pale:

Scooterini güle güle kazasız belasız kullanmanı dilerim.:)

Ayrıca şunu belirtmek istiyorum; arkadaşımız kararını verip (hatta marka model kıyaslamaları yaptı) bir scooter almış bundan sonra şunu alsaydın bunu alsaydın diyerek kafasını karıştırmamıza gerek yok diye düşünüyorum.
Birde Özer arkadaşımızın dediği gibi; hangi marka ve model motosiklet kullanırsak kullanalım yollarda kalmayacağımızın garantisi yoktur sonuçta kul yapısı arıza verebilir.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
toraman kardeş tşk ederim cümleyle beraber kullanmak dilegiyle
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
normal yolda giderken gazı kestiğiniz ve yavaşladığınız zamanlarda sanki kavrama noktasında bir öksürme misali ve hafif gaz verdiğinizde yani o kavrama noktasını geçtiğinizde oluşan bir öksürme gibi bir olay. Varyatör/şanzıman içindeki sanıyorum 6 adet küçük plastikten rulmanlar, bunlar hem iç hem dışında dönen birer rulman hatta sıyırdı filan da deniyor. bunlar sıkışıp kendi içlerinde dönememe olayı olunca bu atlatma, öne doğru hafiften sıçrama gibi birşey
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
zacay peki senin hd 200 oldugu zamanlarda honda daylan ile hd 200 ün seriligi sürati hakkında bir bilgi verebilirmisin
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Acun, Dylan kullanmadım, bu işin üstadı da değilim ama Dylan daha kıvrak gibiydi sanki bu da CC den kaynaklanıyor olabilir. HD nin motor cc'si büyük dylan'ın öyle değil, biri 150 cc diğeri 170 cc. Aynı beygir gücü ama HD daha konforlu gibiydi ve 16 jant olması HD için büyük avantaj tabii ki. Sürat farkını bilemiyorum ya da farklı mı sorman gerekiyor, bilemiyorum ama tahminimce 170 cc olması demek motorun kolay kolay şişmeyeceği anlamına geliyor diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
aynı beygir gücü olan bir motor da büyük tekerin daha hızlı olacagını savunuyorum
çünkü küçük teker bmx bisikletler vardı aynı insan küçük teker bmx ile çabuk hızlanır ama sonra tıkılır kalır aynı insanı büyük teker bir bisiklete bindirsen daha fazla hız yapar birde daylan küçük teker oldugu için her çukurda daha dengesiz hale gelir düşme tehlıkesi daha çok zaten hd 200 büyük teker olmasaydı kesinlikle almazdım zaten
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
bu konuyu niye açtım çünkü benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim farkedemedigim bir motor olmuştur.
kendim hep bu güne kadar hızlı seri motorlara hasta olmuşumdur. bana yavaş yavaş kalkıp 200 yapan motor degil hızlı kalkıp adranalin yüklü 100 km hız yetmiştir. hep japon motorlarına binmiş ve fanatik olmuşumdur.92 yılından beri ister kendimin sahip olduğu ister başkalarının motoru olsun çok çeşitli motora binmişligim var.endurusundan REYZİNKİNE benim için motor tartışılmaz olmazsa olmazlarından biridir,hayatımda
hepimizin motora başlarken empoze edilen 4 yada 5 motor vardır çogunlukta ybr-cbf-apaçhe-cbr125 gibibir süre sonra yetmez arayış içine gireriz çünkü araçların ortalama gittigi sürat kadar giderler bu motorlar üzerine yatmadan yerine göre 100 yerine göre90 a kadar düşer süratleri ve içimizden ah az daha hızlı oluversen yokuşlarda daha da düşer hızımız yeri gelir yüksüz kamyonlar bile sollar uzun yolda 2 kişi seyahet zevkten çok acıya dönüşür.az daha hızlı ve güçlü olsun isteriz motorlarımızı işte 15,5 hp lik gücü ile çogu kimsenin tanımadıgı yollarda görmedigi görse bile bu tip motordan beklenilmeyen birgüç sergileyen HD 200 ---170 cc lik seramik silindiri ile su sogutmalı 16 cantlık tekerleri ile ister uzun yolda ister kısa yolda virajları ile 2 kişi düz yolda 110 km hızdan aşagı düşmeden gidebilen bir motor artı çok dayanıklı vibrasyondan eser yok arkadaşım 37 binde dag taş dere tepe kullanıyor motorda tık yok bu güne kadar benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim tanımadıgım bir motor du binene kadar cbf 250 vardı bende 0 -100 e 12 sn de ulaşıyordu bunu da ölçtüm bu motorda 12sn de 100 e ulaşıyor yokuşları iniş iner gibi çıkması çok hoş oluyor. bu motoruda ben arkadaş sayesinde tanıdım ve şimdi bende hd sahibi oldum
600 f den bu kadar haz almamıştım çünkü 600 f i gören ya bu yarış motoru deyip yenilgiyi kabul ediyordu ama bunu bilen yok araçlar sola çıkıyor ve benim gazlamam la yerine tekrar giriyor vahşi egomu böyle tatmin edmek çok hoşuma gitti saygılar


günaydın..............................:cherry:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
birde b sitede arattırıken bazı arkadaşlarımız tartışmış bu konuya benzer bir konu honda sh 150 daylanın motoru kullanılıyor üzerinde tek farkı büyük teker olması



Alıntı:
serkangencer´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
istanbulda dylan 150 ile kapıştırsana acaba hangisi geçecek merak ettim. burda hondanın dylan 150 olsa denerdim denedikten sonra paylaşırsan sevinirim.
Dylan ile değil ama honda sh150 (sh150 nin motoru şu an dylan 150 de kullanılıyor) ile drag yapmıştım kalkış aynı hız konusunda kafa kafaya gidiyorlar

peki niçin hondayı bıraktın sym hd aldınız?

Honda sh150 yi zorla bıraktım desem yeridir, 2 kere komple motor (silindir, üst kafa, piston sekman, subap, eksantrik zinciri...maliyeti ise 2500 ytl civaı tuttu) yeniledim ama ilkinde usta hatası yüzünden ikincisinde de krank kolu koparak bloğu kırdı, yeniden tamiri çok masraflı olduğu için moturu bırakıp başka motor almaya karar verdim o da performans bakımından sh150 ye benzediği için hd200 oldu


alıntıdır
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
8
Selam Arkadaşlar Sym Hd200 Modeli Ile Yazdıklarınızın Hemen Hemen Hepsını Okudum Honda Ve Dıger Marka! Kullanıcılarından Genel Bır Acaba Yaklasımı Var Ben Kendımden Yola Cıkarak Sunu Soyleyebılırım Bendede Hd200 Var Ve Ben Gumruk Kuryesıyım Motorla ıstanbuldakı Tum Gumruklere Gıdıp Gelıyorum Ve ınanınkı Hd200'e Toz Kondurtmam Benı Hıc Ama Hıc Uzmedı Yolda Bırakmadı Suanda Motorum 70.000km Cıvarında Ve Sadece Hava Fılıtresı,yag,bujı Vb.perıyodık Bakımlarla Sorunsuz Calıstı Gercı Son Zamanlarda Yag Eksıltme Gıbı Bır Sorun Var Ama Normal Karsılıyorum Parca Sıkıntısı Da Yok Ben Pıston Sekman Sılındır Takımını ızmırde Merkezlerınden Telefonla Arayarak Ellerınde Oldugunu Ve 280-300 Lıra Gıbı Bır Fıyat Oldugunu Ogrendım Ve Bana Gayette Normal Bır Rakam Geldı Honda Dylanı Olan Ama Bu Km.de Olanını Gormedım Yada Motor ısteyen Bır Hondanında Bu Fıyatın Altına Cıkacagını Sanmam Tabıı Buna Servıs ıscılıgınıde Yansıtsak Olsun Olsun 500lıra Gıbı Bır Rakam Cıkar.ben Kuryelık Yappmama Ragmen Fıyat Ve Kalıtesınden Memnunum Normal Bınıcı ıcın Bakımlarını ıhmal Etmezse Ortalama Bu Km'yı Acaba Kac Senede Yapar?gunde 200-ıla-300km Yola Dayanabılıyor Daha Ne Olsun Heheheheheh

Selam Arkadaşlar Sym Hd200 Modeli Ile Yazdıklarınızın Hemen Hemen Hepsını Okudum Honda Ve Dıger Marka! Kullanıcılarından Genel Bır Acaba Yaklasımı Var Ben Kendımden Yola Cıkarak Sunu Soyleyebılırım Bendede Hd200 Var Ve Ben Gumruk Kuryesıyım Motorla ıstanbuldakı Tum Gumruklere Gıdıp Gelıyorum Ve ınanınkı Hd200'e Toz Kondurtmam Benı Hıc Ama Hıc Uzmedı Yolda Bırakmadı Suanda Motorum 70.000km Cıvarında Ve Sadece Hava Fılıtresı,yag,bujı Vb.perıyodık Bakımlarla Sorunsuz Calıstı Gercı Son Zamanlarda Yag Eksıltme Gıbı Bır Sorun Var Ama Normal Karsılıyorum Parca Sıkıntısı Da Yok Ben Pıston Sekman Sılındır Takımını ızmırde Merkezlerınden Telefonla Arayarak Ellerınde Oldugunu Ve 280-300 Lıra Gıbı Bır Fıyat Oldugunu Ogrendım Ve Bana Gayette Normal Bır Rakam Geldı Honda Dylanı Olan Ama Bu Km.de Olanını Gormedım Yada Motor ısteyen Bır Hondanında Bu Fıyatın Altına Cıkacagını Sanmam Tabıı Buna Servıs ıscılıgınıde Yansıtsak Olsun Olsun 500lıra Gıbı Bır Rakam Cıkar.ben Kuryelık Yappmama Ragmen Fıyat Ve Kalıtesınden Memnunum Normal Bınıcı ıcın Bakımlarını ıhmal Etmezse Ortalama Bu Km'yı Acaba Kac Senede Yapar?gunde 200-ıla-300km Yola Dayanabılıyor Daha Ne Olsun Heheheheheh
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst