4100 liraya aldım sfır 2006 model benimkisi
bu konuyu niye açtım çünkü benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim farkedemedigim bir motor olmuştur.
kendim hep bu güne kadar hızlı seri motorlara hasta olmuşumdur. bana yavaş yavaş kalkıp 200 yapan motor degil hızlı kalkıp adranalin yüklü 100 km hız yetmiştir. hep japon motorlarına binmiş ve fanatik olmuşumdur.92 yılından beri ister kendimin sahip olduğu ister başkalarının motoru olsun çok çeşitli motora binmişligim var.endurusundan REYZİNKİNE benim için motor tartışılmaz olmazsa olmazlarından biridir,hayatımda
hepimizin motora başlarken empoze edilen 4 yada 5 motor vardır çogunlukta ybr-cbf-apaçhe-cbr125 gibibir süre sonra yetmez arayış içine gireriz çünkü araçların ortalama gittigi sürat kadar giderler bu motorlar üzerine yatmadan yerine göre 100 yerine göre90 a kadar düşer süratleri ve içimizden ah az daha hızlı oluversen yokuşlarda daha da düşer hızımız yeri gelir yüksüz kamyonlar bile sollar uzun yolda 2 kişi seyahet zevkten çok acıya dönüşür.az daha hızlı ve güçlü olsun isteriz motorlarımızı işte 15,5 hp lik gücü ile çogu kimsenin tanımadıgı yollarda görmedigi görse bile bu tip motordan beklenilmeyen birgüç sergileyen HD 200 ---170 cc lik seramik silindiri ile su sogutmalı 16 cantlık tekerleri ile ister uzun yolda ister kısa yolda virajları ile 2 kişi düz yolda 110 km hızdan aşagı düşmeden gidebilen bir motor artı çok dayanıklı vibrasyondan eser yok arkadaşım 37 binde dag taş dere tepe kullanıyor motorda tık yok bu güne kadar benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim tanımadıgım bir motor du binene kadar cbf 250 vardı bende 0 -100 e 12 sn de ulaşıyordu bunu da ölçtüm bu motorda 12sn de 100 e ulaşıyor yokuşları iniş iner gibi çıkması çok hoş oluyor. bu motoruda ben arkadaş sayesinde tanıdım ve şimdi bende hd sahibi oldum
600 f den bu kadar haz almamıştım çünkü 600 f i gören ya bu yarış motoru deyip yenilgiyi kabul ediyordu ama bunu bilen yok araçlar sola çıkıyor ve benim gazlamam la yerine tekrar giriyor vahşi egomu böyle tatmin edmek çok hoşuma gitti saygılar