SYM GTS EVO İ 250

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial den sonra yani macit, çok kararsız kaldım bütçem 10.000 civarı idi, Ninja CBR HYO dersek SYM ye karar kıldık, Doktor bir abimizden aldım , MCT den sonra benim için devrim oldu bu :)

9jcdh.jpg
[/url][/IMG]

9jcfu.jpg
[/url][/IMG]

9jcgd.jpg
[/url][/IMG]

9jch9.jpg
[/url][/IMG]

9jchv.jpg
[/url][/IMG]

Allah hepimize daha iyilerini nasip etsin inş.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.Güle güle kullanın
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
11
Hayırlı olsun öncelikle.
Ninja, CBR ve Hyosung seçeneklerinden sonra SYM tercih etmenizin sebebi nedir? Birde aldıktan sonra beğendiğiniz beğenmediğiniz neler oldu kısaca yazabilir misiniz?
(Aynı seçenekler benimde aklımda var o nedenle sormak istedim.)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hayırlı olsun abi, iyi günlerde kullanın.
Şu symler çok güzel motosikletler beya..:mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Alınabilecek en makul maxi scooter hayırlı ugurlu olsun Allah tadını aldırsın...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
super seçim kazasız gunler ,motorunun altı guneş görmesin inş..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun öncelikle.
Ninja, CBR ve Hyosung seçeneklerinden sonra SYM tercih etmenizin sebebi nedir? Birde aldıktan sonra beğendiğiniz beğenmediğiniz neler oldu kısaca yazabilir misiniz?
(Aynı seçenekler benimde aklımda var o nedenle sormak istedim.)

Hocam, ben motorda hız değil konfor arıyorum tek kişilik zevkten yana iki kişilik geziler yapıyorum, iki kişi dersek diğerlerin de artçı çok zorlanıyor, bununla artçı çok rahat ediyor, benzin süper motorda bir çok özellik var, ben Bilgisayarcıyım özellik isterim aldığım şeylerde, bu motorda diğerlerine oranlar özellikler çok sis farları gündüz farları saat vs. bugün gidip navigasyon tutucu aldım ön cama taktım süper oldu, motoru özelleştirebiliyorsunuz yani , Ninja olsun CBR olsun HYO olsun tek kişilik makineler artçı ile zor oluyor, ve ömrümde ilk defa bu tarz motora bindim, ayaklarını uzatıp geriye yaslanıp gaz açmak inanılmaz bir zevk, kesinlikle öneririm, SYM olur Burgman olur Kymco olur ama Race alma derim.

Saygılarımla
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydar abi , bundan sonra ki festival nerede, oraya gidelim bari ne dersin ?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
allah utandırmasın,
yolda kalmak nasıb olmasın inş :)
tekerin düz bassın,
daha ne denirki :)

gayet guzel bır motor almışsınız,
gerek yedek parca olsun gerek saglamlık olsun her açıdan güzel tercih,

yedek parça konusunda dılersenız yardımcı olabılırım,
servısı sayılırım...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oo diriftçi şamil hayırlı olsun:)
ama bu motorla dirift yapılmaz haberin olsun:p
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
motorunun aynısından arkadaşımda da var ve oldukça memnum. benim kymco 500 le karşılaştırınca da oldukça az yakıyor. hem şehir içi için hemde uzun yol için güzel bir motor almışsın hayırlı olsun. güle güle gezersin inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst