- Katılım
- 12 Eki 2012
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
yeni motor ehliyeti aldım.yeni motor almayı düşünüyorum.ama kararsızım.Hoda cb 125 güzel görünüşlü bir motor ama çok fazla şikayet var.titreşim çok, arka amörtisör sert ve uzun yola gelmez gibi yorumlar okudum.Sym 125 de güzel motor.Hem dayanıklı hem konforlu diyorlar.Ama Hondadan da vazgeçemiyorum.Çok kararsızım.Ybr'ye bütçem yetmiyor.Honda cb 125 satlık ilanlarına baktım.hepsinin kilometresi az ve satılıyorlar.acaba tutulmadğı için mi satılıyor.SYM alsam pişman olurmuyum.Lütfen görüşlerinizi bekliyorum