- Katılım
- 2 Eyl 2014
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Selamlar forum ahalisi. 3.000 kmlik yağ değişimi ve yeni lastik değişimi için motoru ustama götürdüğümde usta; yağı değiştirmek için boşalttıklarında hemen hemen hiç yağ çıkmadığını söyledi. Yağ kaçırıp kaçırmadığını sorgulamak adına bana 1.000 k.m sonra yağ miktarını ölçeceğimizi ama büyük ihtimalle yağ yakıyor olabileceğini söyledi. İstanbul da havaların malum durumu sebebiyle motor garajda duruyor, bugün gidip 5 dakika çalıştırdım ve egzozdan beyaz duman çıktı, 1,2 dakika boyunca. Sanırım korktuğum başıma geldi, motor yağ yakıyor; usta arkadaşlara sorum: Başım büyük bir dertte mi acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.