Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Hahah :)
Abi çok keyifli valla ya motora binmek için ayrı bi sebebim daha var artık :p
Devilin seside tam istediğim gibi.
Teşekkür ediyorum sana da.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
herkese selam bende gsr 600 almayı düşünüyorum neredeyse hepsini okudum sayfaların belliki çok sorunsuz bir motor kime sorsam övüyor zaten, aslında aklım cbr600f deydi ama grenajsız motor istiyorum artık hemde dönüşü daha rahat olsun şehir içindede rahat edeyim dye...

2007 model 20-25bin km veya altı gsr 600 için normal fiyat nedir sizce,tabiki egzoz aksesuar falan filan değiştirir fiyatı ama ben ortalama bi fiyat ögrenebilirmiyim,sahibinden.com daki motorları ezberledim nerdeyse ama herkes bi telden çalıyor fiyatlar çok değişken özellikle izmirde zaten her motorun piyasası yüksekten uçuyor nedenini anlayamadım...

Dedigim gibi aklım gsr 600 de ama uygun bişey bulamazsam fazer 600 veya fz6 düşünüyorum...
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
herkese selam bende gsr 600 almayı düşünüyorum neredeyse hepsini okudum sayfaların belliki çok sorunsuz bir motor kime sorsam övüyor zaten, aslında aklım cbr600f deydi ama grenajsız motor istiyorum artık hemde dönüşü daha rahat olsun şehir içindede rahat edeyim dye...

2007 model 20-25bin km veya altı gsr 600 için normal fiyat nedir sizce,tabiki egzoz aksesuar falan filan değiştirir fiyatı ama ben ortalama bi fiyat ögrenebilirmiyim,sahibinden.com daki motorları ezberledim nerdeyse ama herkes bi telden çalıyor fiyatlar çok değişken özellikle izmirde zaten her motorun piyasası yüksekten uçuyor nedenini anlayamadım...

Dedigim gibi aklım gsr 600 de ama uygun bişey bulamazsam fazer 600 veya fz6 düşünüyorum...


O ilanlardan biri benim :wiinkk: düşünürsen yardımcı olurum fiyatta biraz daha.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kacirilmiycak-firsat-daha-temizi-yok-gsr-600-fulll-ful-50146033/detay/
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Hahah :)
Abi çok keyifli valla ya motora binmek için ayrı bi sebebim daha var artık :p
Devilin seside tam istediğim gibi.
Teşekkür ediyorum sana da.

Güle güle kullan kardeşim.

Motorun gidişinde bir değişiklik hissettin mi? Orjinal egzozları takınca sanki benim motor biraz kasıldı gibi geldi bana valla. Birazcık pişman oldum yani anlayacağın :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Teşekkür ederim ilgin için ama en düşük 2007 düşünüyorum ayrıca o fiyat bana biraz tuzlu okadar verebilcek olsam 2008-2009 düşünürdüm :D

Hocam bence kendini sınırlama. Sonuçta 2006 modelle 2011'ler arasında renk seçenekleri arasında hiç bir fark yok. Hatta 2008 diye satılan motorların hemen hepsi 2007 model. Önceliğin temiz, oynanmamış motor olsun.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
Hocam bence kendini sınırlama. Sonuçta 2006 modelle 2011'ler arasında renk seçenekleri arasında hiç bir fark yok. Hatta 2008 diye satılan motorların hemen hepsi 2007 model. Önceliğin temiz, oynanmamış motor olsun.

Zaten önceliğim kesinlikle temiz olması ama nekadar yeni ve az km.li olursa benim için okadar iyi sonuçta,renk olarakta çok önemli değil...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
herkese selam bende gsr 600 almayı düşünüyorum neredeyse hepsini okudum sayfaların belliki çok sorunsuz bir motor kime sorsam övüyor zaten, aslında aklım cbr600f deydi ama grenajsız motor istiyorum artık hemde dönüşü daha rahat olsun şehir içindede rahat edeyim dye...

2007 model 20-25bin km veya altı gsr 600 için normal fiyat nedir sizce,tabiki egzoz aksesuar falan filan değiştirir fiyatı ama ben ortalama bi fiyat ögrenebilirmiyim,sahibinden.com daki motorları ezberledim nerdeyse ama herkes bi telden çalıyor fiyatlar çok değişken özellikle izmirde zaten her motorun piyasası yüksekten uçuyor nedenini anlayamadım...

Dedigim gibi aklım gsr 600 de ama uygun bişey bulamazsam fazer 600 veya fz6 düşünüyorum...

wallaha kardeşim bende anlamıyorum o kısmı. aradıgım gunlerde en pahalı motorlar hep izmirde :) aynı fiyata cevre illerde cok daha iyi, modeli yuksek ve abslisi oluyor, izmirdekiyle ya aynı yada daha uygun fiyatı istiyorlar. izmirde yaşamama rağmen fiyat yönünden bir türlü tercih ettiğim il olamıyor maalesef.

düşününce;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yoshimura-full-suzuki-gsr-600-50971990/detay/
bu adam bedavaya veriyor o zman. extraları ve absli olması gercekten çok buyuk artı. hemde modeli 2008. normal 2006 model boş bir gsrye göre extrası en az 4 mlyar, belki daha fazla.

yanlış anlamayın adamı tanıdıgım yok hatta gsr sayfasını acar acmaz gozume bu ilan carptı o yuzden koydum.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
wallaha kardeşim bende anlamıyorum o kısmı. aradıgım gunlerde en pahalı motorlar hep izmirde :) aynı fiyata cevre illerde cok daha iyi, modeli yuksek ve abslisi oluyor, izmirdekiyle ya aynı yada daha uygun fiyatı istiyorlar. izmirde yaşamama rağmen fiyat yönünden bir türlü tercih ettiğim il olamıyor maalesef.

düşününce;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yoshimura-full-suzuki-gsr-600-50971990/detay/
bu adam bedavaya veriyor o zman. extraları ve absli olması gercekten çok buyuk artı. hemde modeli 2008. normal 2006 model boş bir gsrye göre extrası en az 4 mlyar, belki daha fazla.

yanlış anlamayın adamı tanıdıgım yok hatta gsr sayfasını acar acmaz gozume bu ilan carptı o yuzden koydum.


Nerdeyse gördügüm her marka motorda bu böyle demekki en temiz motorlar burda:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Nerdeyse gördügüm her marka motorda bu böyle demekki en temiz motorlar burda:)

temizliklede alakası yok. izmirde olan nerdeyse(uçuk fiyat isteyenler hariç) bütün fazerlere baktım gidip. motoru ellenmemiş 1 tane bile rastlamadım, ya da mutlaka bir yerinde bişey vardı. temizliklede değil ama sahil kenti ve motora ilgi yogun olunca durum boyle oluyor sanırım :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
56
temizliklede alakası yok. izmirde olan nerdeyse(uçuk fiyat isteyenler hariç) bütün fazerlere baktım gidip. motoru ellenmemiş 1 tane bile rastlamadım, ya da mutlaka bir yerinde bişey vardı. temizliklede değil ama sahil kenti ve motora ilgi yogun olunca durum boyle oluyor sanırım :)


Ben belki gsr 600 bulamazsam Fazer de düşünüyorum İzmirden ozaman size sorayım almadan:)
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
Selamlar bir artçı kaskı almayı düşünüyorum ama motorda çanta kullanmadan en güvenli nasıl taşırım sizce?
Forumlarda okuduğum kadarıyla file kullanıyolar bide kaskın kayışını koltuğun altına sıkıştıranlar falan varmış?
En güvenli yol nedir ?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Selamlar bir artçı kaskı almayı düşünüyorum ama motorda çanta kullanmadan en güvenli nasıl taşırım sizce?
Forumlarda okuduğum kadarıyla file kullanıyolar bide kaskın kayışını koltuğun altına sıkıştıranlar falan varmış?
En güvenli yol nedir ?

Koltuğun altında bağaj askıları var. KOltuğu takarken onları dışarda bırakarak, kaskı fileyle arkaya sabitleyebilirsin. Ama sök tak çok zaman alır diyosan benim gibi koluna takabilirsin.:)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
akıl

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...oshimura-carbon-temiz-gsr-600-30997499/detay/

Bilen arkadaşlar bu motorun deposu boyalımı acaba? sanki mat digerlerine göre ve Suzuki amblemi yok.Bi yorum yapabilir misiniz motor hakkında? Bir de diger 2008 siyah modeller ya komple siyah cantlar dahil yada cant kırmızı ve koltuktada kırmızı bölüm var o dikkatimi çekti bu tipte başka göremedim acaba orjinal değilmi renkleri?

Selamlar,
Bu motorda boya mat evet ama belkide kaplatmıştır. Şimdi görmeden burdan amblem yok diyede boyalıdır diyemeyiz. Benim ttakıldığım yer 2008 lerde saşe siyah çatalda siyah bunda çatal neden gri anlamadım. Koltuk falan önemli değil adam belkide yeniden beğenmeyip kaplatmıştır. Ama bu motor içime sinmedi açıkçası.
Neyse sen temiz gsr arıyorsun galiba. Bak sana söyle diyim 10 tane gsr kaldıysa kurcalanmamış ve orjinal sana bu 10 içerisinde sayabileceğin 5 motordan birinin yani motorumun linkini atıyorum ilgilenirsen görüşürüz tamamen keyfi satılık yani bir memnuniyetsizlik yok detaylı servis bilgilerini Suzuki yetkili servisi altan motordan bilgi alabilirsin. arabaya almayı planladığım için satabilirim bunun yerine 4-5 bin liraya runner alırım iadere ederiz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-2007-kirmizi-gsr-600-49093282/detay/

Kışın evin içinde tutuyorum o derecede titiz biriyim farklı resimler görmek istersen msn veya mail adresine atabilirim.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşlar merhabalar 4 gün önce kawasaki Er-5 imi sattım :salut:aşırı derecede gsr 600 tutkusu başkoydu:queen: ama maddi sorunlardan dolayı düşünemiyorum şimdilik:farao: inş kışın alcam ucuz yollu sıkışandan falan :p
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
Herkese selamlar öncelikle

İşim dolayısıyla sitede sadece izleyici olarak arada bir bakabiliyordum. Ama artık hafta icinde aranıza aktif olarak katılacak olmak güzel olacak.

1 aydır 600 lük bir makine bakıyorum. er6n ve gsr arasında cok git gel yaşadım ve sonunda gsr yi tercih ettim.

Bir arkadaş üzülerek motorunu sattığını belirtmişti ama İzmirde olduğundan ötürü alma imkanım yok. İstanbul içerisinde bildiğiniz temiz gsr varmı arkadaşlar ? (Gezilerinize bir arkadaş daha katılacak :) ) 2007 ve üzeri olması tercihim ama temiz makineye de hayır demem
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Benim Karakızım'da satılık arkadaşlar. Eğer düşünen olursa oldukça temiz, yorulmamış, oynanmamış bir motordur.

Fiyat fazla gelebilir; ama uzun süre binmek isteyen, temiz bir motor isteyen varsa ilgilenebilir.

Kapalı Garajda muhafaza edilmiştir. Üzerinde Yosh. egsozlar var. Yan koruma demiri mevcut. Sadece haftasonları binildi. Bakımları Nisan'da yapıldı. 18000km ye kadar bakım filan istemez.

İyi günler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:04 ----------

Benim Karakızım'da satılık arkadaşlar. Eğer düşünen olursa oldukça temiz, yorulmamış, oynanmamış bir motordur.

Fiyat fazla gelebilir; ama uzun süre binmek isteyen, temiz bir motor isteyen varsa ilgilenebilir.

Kapalı Garajda muhafaza edilmiştir. Üzerinde Yosh. egsozlar var. Yan koruma demiri mevcut. Sadece haftasonları binildi. Bakımları Nisan'da yapıldı. 18000km ye kadar bakım filan istemez.

İyi günler...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mamis-aksesuarli-cadde-motoru-49827373/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst