Suzuki GSF Bandit 650 S

Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
merhaba arkadaşlar
ya bu makine hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim artıları eksileri. Türkiyede pek fazla görmedim :silent:

Bilgi verirseniz çok sevinirim kullanan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşsın lütfen

teşekkürler
iyi sürüşler :)
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Turkiye'de fazla tutulmayan ama Avrupa ve Amerika'da cok tutulan, kategorisinin en iyileri arasında gosterilen bir motor...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
suzukinin en ii makinesidir aslında bandit mekanik anlamda sorunsuz bi motordur yag sogutmalı makine ama asla bi dezavantaj diil bu motor için hersey ona gore tasarlanmıs ve cok guzel oturmus..

bandit alınır uzun yıllar sorunsuzca binilir oyuzden ulkemizde cok tutulmaz bzde genelde yuksek beygirli hızlı ve en fzla 2-3 sene binelibilen motorlar tutulur..

sonuc olarak benim tavsiyem al..:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bandit evet kullandıgım bir motorsiklet fazer6 yada benzeri motorlardan çok daha güzel torklu bir motordur. fakat 650 lik lerin vergileri 1000 lik vergisi oldugu için hoş degil 2 cc den fazla para ödüyorsunuz
kilo olarak agır bir motorsiklet ani kıvrak degil şehir içi eziyet olabiliyor bazen
para olarak 9 bin liraya bulduysan kazasız ve temiz ise almaya deger fakat hız merakın varsa bazen yetmeyebiliyor bana yetmedi mesala o yüzden 600 f aldım.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
avrupa da çok tutulduğunu biliyordum ama fazla bilgim yoktu. verdiğiiz bilgiler için saolun. O zman 600 bandit de makul sayılabilir vergiden dolayı. Peki bandit 600 ve 650 arasında ne kadar bir performans farkı olabilirki...
yani çok bi fark olmaması gerekir diye düşünüyorum sonrasında da diyorumki koskoca suzuki neden böyle bir fark yapsın. Aradaki farkları bilen varsa sevinirim
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bandit 600 ile arasında 5 km fark vardır hız olarak 600 s sekiz e bulursan temiz 10binde orjınal tekerleri ile alınabilir
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
650cc sonradan cıkanlar eskiler 600cc 600de naked ve kafa grenajlı olan model var 650de naked yok

650de motor brz dha torklanmıs cc arttıgı için ama cok bi performans farkı yok sanırım teknik ozellik olarak bandit 650 sınıfının en iisidir ama pratikte brz hantal sayılabilir fakat motora alısınca emin ol o ozelliklerin hepsini kullanıyosun zevkle:wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet ben de naked olan modellerini sahibinden.com da inceliyordum. hatta 500 lüğü satıp 650 alayım diyordum ama son dönemlerde hepsi birden kaybolmuş ortadan... halbuki hyosung gt 650 yerine rahatlıkla tercih edilebilecek ana makineydi benim için. zaten herşeyi aynıydı... bir tek egsozu beğenmiyordum ki onu da halledecektim :)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
96
600 ve 650 arasındaki vergi farkını unutmayalım. 650 modelleri aslında 656 cc olduğu için 6 cc ile bir üst vergi dilimine giriyor ve vergiyi iki katından biraz daha fazla ödüyorsunuz. Ama genel olarak bakıldığında çok çok iyi bir motordur. Ben uzun süre 1200 bandit kullandım. Daha sonra takasa vermek zorunda kaldım. Bandit'in tadını hala unutamıyorum.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
ya evet bayaa bi kafamı kurcalıyor açıkcası bandit. açıklamalar için çok teşşekürler. ama biran evvel karar kılmalıyım fiyatlar ne zaman yükselmeye başlar arkadaşlar yaa :)
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
fiyatlar artacak diye korkun olmasın. Bence daha uzun bir zaman fiyatlar artmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst