- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
eski bir gs 500 kullanıcısı olarak tadını alamamanın acısı içindeyip.. ama sahibinden de ilanlara bakınca hiç düzgün makine göremedim.. çoğu oynanmış ve oynanmadığını idda ediyorlar... gerçekten oynan maayan bir kaç motor gördüm oda fena fiyat çekmişti..... düzgün ve ucuz bulsam hiç affetmem kredi kartıondan nakit taksitli çekim yapar alırım....