Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Tansel ılk bulusmayı ben ayarlamıstım.. bunu da sen ayarla. hem burda hem de bızım sıtede es zamanlı topıc acıp Dl cılerı bulusturalım :) Hadı canım kardesım sen yap bu ısı..

murat abi yapmasına yaparım ama önce bakalım kaç kişi gelecek :silent:

katılımcı durmuna göre ortak bır yer buluruz katılımcı arkadaşlar oturduğu semti yazıp buluşmanın nerde yapılmasını istediğini belirtirse işimiz daha bı kolay olur gıbı geliyo fikirlerinizi bekliyorum
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
bulusmaya katılmak ve sizlerle tanısmak ıstıyorum eskı dl cıler yenı dl cıler bulusup fıkır alısverısı yapmalı yenı motorlarımızın plakaları yamuk kalmamalı duzeltılmelı(!) bence,önerim bulusma gununun enaz 10 gun oncesınden tespıt edılmesı olacak,yer konusuna gelınce de bulması zor bır yer olmaması dileğim karşıda olabılır(tabi bana göre)
dr_t /harbiye .ist
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
bulusmaya katılmak ve sizlerle tanısmak ıstıyorum eskı dl cıler yenı dl cıler bulusup fıkır alısverısı yapmalı yenı motorlarımızın plakaları yamuk kalmamalı duzeltılmelı(!) bence,önerim bulusma gununun enaz 10 gun oncesınden tespıt edılmesı olacak,yer konusuna gelınce de bulması zor bır yer olmaması dileğim karşıda olabılır(tabi bana göre)
dr_t /harbiye .ist

arkadaş merhaba, ben de harbiyedeyim..Askeri müzede..tanışalım derim nedersin..:cat:

murat abi yapmasına yaparım ama önce bakalım kaç kişi gelecek :silent:

katılımcı durmuna göre ortak bır yer buluruz katılımcı arkadaşlar oturduğu semti yazıp buluşmanın nerde yapılmasını istediğini belirtirse işimiz daha bı kolay olur gıbı geliyo fikirlerinizi bekliyorum

selam arkadaşım,
listeye beni ekleyebilirsin ben geliyorum birkere..yer konusuna gelince motorlu mu motorsuz mu buluşulacak durumuna göre bir yer seçebiliriz kanımca.
Benim fikrim; bir hafta sonu florya tarafında öğleye doğru kahvaltıya gitmek. (brunch) Oralarda güzel mekanlar var. Hem kahvaltı ederiz yavaş yavaş hem de muhabbet.(gece buluşma fikrinede açığım, belirtmek isterim.)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
ewet arkadaşlar bir liste yapmaya başlayalım bakalım ne kadar gelen olucak zamanı da ona göre ayarlarız.

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.
6.
7.


ewet DL ciler elleri bir görelim
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Selam Tansel , benide buluşmaya dahil edebilirsin. Kesin olması açısından zaman ve mekan belli olursa daha kesin söyleyebilirim ama böyle bir buluşmaya katılmayı isterim.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Selam Tansel , benide buluşmaya dahil edebilirsin. Kesin olması açısından zaman ve mekan belli olursa daha kesin söyleyebilirim ama böyle bir buluşmaya katılmayı isterim.

tamadır abi yeri ve zamanı daha sonra ayarlayacağız.

Yeni DL cileri de kabul ediyormusunuz? :p

ne demek abi kabul etmemek yazdım listeye

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.


ewet DL ciler elleri bir görelim hadi bakalım yok mu baska gelen
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
Merhaba Bende uzun zamandır başlığı takip ediyordum. Sonunda bende DL sahibi oldum.
Cafein/ Kadıköy
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Merhaba Bende uzun zamandır başlığı takip ediyordum. Sonunda bende DL sahibi oldum.
Cafein/ Kadıköy

hayırlı uğurlu olsun allah kazasız kullanmak nasıp etsın eklıyorum senı de listeye:cat:



1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.


ewet DL ciler elleri bir görelim hadi bakalım yok mu baska gelen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benıde yazın uskudar...........
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
tansel ben su ıkı mekanı onerıyorum arkadaslara ..

anadolu yakasında PASALIMANI CAFE USKUDAR
avrupa yakasında MALTA KÖŞKÜ YILDIZ PARKI , SULEYMANIYE LALE BAHÇESİ

İkisi de elit mekanlar ..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
benıde yazın uskudar...........

yazdım senıde arkadasım listesye

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.
10.



tansel ben su ıkı mekanı onerıyorum arkadaslara ..

anadolu yakasında PASALIMANI CAFE USKUDAR
avrupa yakasında MALTA KÖŞKÜ YILDIZ PARKI , SULEYMANIYE LALE BAHÇESİ

İkisi de elit mekanlar ..

tamamdır abi değerlendırmeye alırız katılımcı sayısı belli olsun konuşuruz.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
:rendeer: arkadaşlar selam valla forumun tanışma kısmına konu bile açmadan buraya yazmak istedim ismim sedat size şileden yazıyorum geçtiğimiz hafta dl650mi aldım iki gün öncede plakası çıktı tecrübelerinize ihtiyacım var ben scooter kullanıcısıydım ancak çanakkale gezisinden sonra anladımki scooterla çok uzun yollar yapamayacağım Ve son dakika kararıyla fuardan dl650yi aldım şaşırtıcı gelebilir hiçbir araştırma soruşturma yapmadım bu motoru alırken.Buluşma konusuna gelince bu hafta sonu inegöl gezisine söz verdim gelişmelere göre sizede katılabilirim topici takip halinde olucam sonradan aranıza katılabilirim tabi kabul ederseniz :pale: Herkese selamlar ve kazasız mutlu sürüşler dilerim:cat: :rendeer:

bu arda şiledede sizleri misafir etmek isterim bir hafta sonu
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
:rendeer: arkadaşlar selam valla forumun tanışma kısmına konu bile açmadan buraya yazmak istedim ismim sedat size şileden yazıyorum geçtiğimiz hafta dl650mi aldım iki gün öncede plakası çıktı tecrübelerinize ihtiyacım var ben scooter kullanıcısıydım ancak çanakkale gezisinden sonra anladımki scooterla çok uzun yollar yapamayacağım Ve son dakika kararıyla fuardan dl650yi aldım şaşırtıcı gelebilir hiçbir araştırma soruşturma yapmadım bu motoru alırken.Buluşma konusuna gelince bu hafta sonu inegöl gezisine söz verdim gelişmelere göre sizede katılabilirim topici takip halinde olucam sonradan aranıza katılabilirim tabi kabul ederseniz :pale: Herkese selamlar ve kazasız mutlu sürüşler dilerim:cat: :rendeer:

bu arda şiledede sizleri misafir etmek isterim bir hafta sonu

sedat kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
Dl anlatmakla olmaz yasamak lazım sen de bunu zamanla anlıcaksın senı hıc uzmez merak etme cok zevk alarak kullanacaksın tekrar hayırlı olsun ıyı bır seçim yapmışın :cat:

senı de aramızda görmek isterız tabi ileriki gunlerde buluşmayı gercekleştıreceğiz o yuzden rahat ol topığı takıp et yeter. Davetın içinde tesekkurler tabıkı geliriz. :)
listeye seni de ekledim sedat

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10. sedat/ şile
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaşlar biz kendi aramızda hafta sonu ufak bir gezi duzenliyoruz. İznik tarafına kaçacağız. Dileyen arkadaşlar gruba katılım sağlayabilirler..Motosiklet net yönetiminin hoşgörülerine sıgınarak gezi rota ve katılımını buraya da aktarıyorum..


Geziye katılmayı gösteren arkadaşlar için tek ön şart grup disiplinine uymalarıdır. Bir de telsizi olmayan arkadaşları öncü ya da artçı yapmıyoruz haliyle.. Katılım gösterecekler bana ya da Tansele ulaşabilir. 0532 2515952

---------------------------

iznik1xw5.jpg
***Bu bir Kültür gezisidir***

15 Nisan Pazar günü kısa bir pazar gezisi yapalım diye düşündük.
İznikteki abimiz Servet hocayı bulup rehberliğinden faydalanmayı düşünüyoruz.

Yeşil rota ile gidip pembe rota ile döneceğimiz gezi toplam : 260 km.dir

Rota detayları :
08:15 Pendik-Yalova Hızlı feribotuna biniş
09:00 Yalova'ya varış ve kahvaltı
10:30 Çınarcık-Armutlu üzerinden: Gemlik (98. km)
11:30 Orhangazi üzerinden : İznik (155. km)
(Servet hocanın rehberliğinde tarihi yerlerin gezilmesi ve öğlen yemeği)
15:00 İznikten çıkış
16:30 Yalakdere üzerinden : Topçular iskelesi (220. km)
17:30-18:00 Evlere varış (260. km)

iznik1zx3.jpg


Buluşma yeri : Pendik Hızlı Feribot İskelesi
Buluşma saati : 08:00 (Vapur Hareket 08:15)

Katılanlar :
1- Aydın Atagül ve eşi ....... BMW 1150GS - 2xTelsizli
2- Yavuz ........................ BMW 1150GS - Telsizli
3- Uzman ....................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
4- Mtoprak ..................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
5- serkan ....................... Honda CBR600F - Telsizli
6- trader ........................ Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
7- tanzer ....................... Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
8- batris koray ................ Suzuki Vstrom DL650 - Telsizli
9- Kazdağlı ve kızı ............ BMW 1150GS
10-
...



Pendik-Yalova Hızlı Feribotu ücretleri :
Motosiklet : 13 YTL (Sürücü dahil)
Artçı (yolcu) : 4 YTL

---------------------------------------------------
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Güncel kalalım


1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek

listeye eklemedığımız arkadaşlar acele edelım lütfen

Geziye katılmayı gösteren arkadaşlar için tek ön şart grup disiplinine uymalarıdır. Bir de telsizi olmayan arkadaşları öncü ya da artçı yapmıyoruz haliyle.. Katılım gösterecekler bana ya da Tansele ulaşabilir. 0532 2515952
ewet arkadaslar gezi için bana da ulaşabılırsınız 0536 219 20 16
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iznik gezisi

cok uzulerek pazar gunku geziye katılamayacagım.Benzer bir istikamete ctesi gunu 8 kısı gıdıyoruz.Ama toplantıya mutlaka katılacagım.Ben intercomu henuz almadım aldıktan sonra daha rahat olacaktır sizlerle surus yapabılmem.Malum dl nın comeziyiz daha:)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
teşekkür ederim uzman_1907 VEEEE dlm ile ilk uzun yolumu yaptım perşembe saat 15 00 de şileden çıktım ağva akçaova kandıra üzerinden izmite gittim izmitten otobanı kullanarak kurt köy girişinden şileye dönüş yaptım solo bir sürüş oldu fevkaladenin fevkinde bir keyif aldım :wiinkk: :cat: motoru alalı bir hafta oldu olmadı şimdiden 800 km oldu nasıl oldu bende anlamadım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst