Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
sereye bır cayını ıcmeye gelelı o zaman 6 tane dl olarak bıze de yaptıralım : ) Resmını koyabılır mısın iş görüyorsa bize de yardımcı olabilirmisin..?

Sevgili TRADER; Çay ne demek, lafı bile olmaz. Resim konusunda fotoğraf makinam bozuk, birinden alıp siteye koymayı düşünüyorum.

Yalnız, bu işin ticaretini yapan arkadaşların doğal tepkilerini de göz ardı etmemek gerek.

Numune olmayınca, deneme yanılma metoduyla sayısız defalar söküp takmakla, kesip kaynatmakla son ölçülerini resimledim. Hatalarını giderip, bir takım daha yaptım, sadece kaynakları kaldı.

Mesleğim Teknik Öğretmen. Üretimini yapmıyorum. Sizlere imalat bilgisi ve resimler konusunda yardımcı olabilirim ki problemsiz şekilde bir makina imalatçısına 6 tane yaptırabilirsiniz.

http://www.motosiklet.net/forum/fes...7-sakarya-poyrazlar-1-motosiklet-senligi.html
etkinliğinde Sakarya'ya gelme planlarınız varsa ki İstanbul'a 140 km. civarı, orada bizzat görebilirsiniz. İmalatı ve özellikle resimleri konusunda daha ayrıntılı yardımcı olabilirim. Bu geçen sürede de zamana dayalı dayanıklığı veya aksamaları ortaya çıkarsa giderilmiş de olur.

Cuma, Cumartesi, Pazar günlerinden kamplı, olmazsa günübirlik yol yapma amaçlı V-Stromların bir araya gelebilmesi siz İstanbul grubu olarak minik bir organizasyonunuza bağlı. Ki; zaman zaman nereye gidelim, haydi bir toplanalım, tanışalım, yol yapalım, ... seçeneğine de eşlerimizle katılabileceğimiz bir alternatif bu festival.

Ben de Allah kısmet ederse cumartesi - pazar günleri Düzce'den katılacağım. Festivali özellikle vurguladığımın ardında art niyet aranmayacağı dileklerimle.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
merhaba bende anlamakta güçlük çektiğim bir seyden bahsetmek ıstıyorum orta ayak konusu acılınca,2007 model bır motor alıyorsun 19 bin ytl para veriyorsun ve bu motorun ustunde orta ayak yok,motor koruma demırı yok,elcık ısıtma yok,karter koruma yok,hadi gec bunları kıtapcıgı daha ulasmadı bana .... ve bu motora bınen herkes forumlardan takıp ettiğim kadarıyla bır sekılde bunları edınıyor, demekkı bunlar gereklı dıye dusunuyorsun bıraz arastırınca da anlıyorsun kı şu 200Euro, bu 185Euro, 0 bılmemkac euro....,neden satıs yaparken bu soylenmez bak kardesim sen bu motoru alıyorsun ama bunun ustunde bunlar yok eger arzu edersen artı bılmemkac euro odeyıp bunlara da sahıp olabılırsın dıye, o parayı veren bı sekılde onuda verır ve bası agrımaz daha sonrasında, kasko motor korumayı mecbur tuttu ben daha taktıramadım nedenı para değil vakıt yoklugu ben musaıt oldugumda kapalıydılar, ellerınde yoktu gumrukteydı, vesaıre vesaire, kıme ınanabılecegız bu ıste anlamadım gıttı, hani dıyorum satarken deselerdi de bende bole o forum bu forum hangısı ıyıdır ne nekadardır dıye ugrasmasaydım bu nobetsel yasamda....(bıde bana gıdecegım servısı soylermısınız harbıye/ist da oturuyorum ben)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
merhaba bende anlamakta güçlük çektiğim bir seyden bahsetmek ıstıyorum orta ayak konusu acılınca,2007 model bır motor alıyorsun 19 bin ytl para veriyorsun ve bu motorun ustunde orta ayak yok,motor koruma demırı yok,elcık ısıtma yok,karter koruma yok,hadi gec bunları kıtapcıgı daha ulasmadı bana .... ve bu motora bınen herkes forumlardan takıp ettiğim kadarıyla bır sekılde bunları edınıyor, demekkı bunlar gereklı dıye dusunuyorsun bıraz arastırınca da anlıyorsun kı şu 200Euro, bu 185Euro, 0 bılmemkac euro....,neden satıs yaparken bu soylenmez bak kardesim sen bu motoru alıyorsun ama bunun ustunde bunlar yok eger arzu edersen artı bılmemkac euro odeyıp bunlara da sahıp olabılırsın dıye, o parayı veren bı sekılde onuda verır ve bası agrımaz daha sonrasında, kasko motor korumayı mecbur tuttu ben daha taktıramadım nedenı para değil vakıt yoklugu ben musaıt oldugumda kapalıydılar, ellerınde yoktu gumrukteydı, vesaıre vesaire, kıme ınanabılecegız bu ıste anlamadım gıttı, hani dıyorum satarken deselerdi de bende bole o forum bu forum hangısı ıyıdır ne nekadardır dıye ugrasmasaydım bu nobetsel yasamda....(bıde bana gıdecegım servısı soylermısınız harbıye/ist da oturuyorum ben)

Dostum karsı tarafta olsun dersen Bızım eraya yada dıger degısle TEKAY a bır sor ıstersen.. Yardımcı olabılır. Ama bızım karsı taraftakı arkadaslarımız da ALTAN motor gelıyor .. Zaten servıse cok ısın dusmez yanı bence pek onemlı degıl bu tarafa gelebılırsın..

Aksesuarlar konusunda haklısın. Ama her makıne de bu boyle keske almadan bzıe danıssaydın bız sana bu ısın boyle netamelı bır ıs oldugunu soylerdık : ) Neyse artık almısın zaten koruma demırı yaptırman sart. Bu makınelere korumasız bınmek ıs degıl...


Sevgili TRADER; Çay ne demek, lafı bile olmaz. Resim konusunda fotoğraf makinam bozuk, birinden alıp siteye koymayı düşünüyorum.

Yalnız, bu işin ticaretini yapan arkadaşların doğal tepkilerini de göz ardı etmemek gerek.

Numune olmayınca, deneme yanılma metoduyla sayısız defalar söküp takmakla, kesip kaynatmakla son ölçülerini resimledim. Hatalarını giderip, bir takım daha yaptım, sadece kaynakları kaldı.

Mesleğim Teknik Öğretmen. Üretimini yapmıyorum. Sizlere imalat bilgisi ve resimler konusunda yardımcı olabilirim ki problemsiz şekilde bir makina imalatçısına 6 tane yaptırabilirsiniz.

http://www.motosiklet.net/forum/fes...7-sakarya-poyrazlar-1-motosiklet-senligi.html
etkinliğinde Sakarya'ya gelme planlarınız varsa ki İstanbul'a 140 km. civarı, orada bizzat görebilirsiniz. İmalatı ve özellikle resimleri konusunda daha ayrıntılı yardımcı olabilirim. Bu geçen sürede de zamana dayalı dayanıklığı veya aksamaları ortaya çıkarsa giderilmiş de olur.

Cuma, Cumartesi, Pazar günlerinden kamplı, olmazsa günübirlik yol yapma amaçlı V-Stromların bir araya gelebilmesi siz İstanbul grubu olarak minik bir organizasyonunuza bağlı. Ki; zaman zaman nereye gidelim, haydi bir toplanalım, tanışalım, yol yapalım, ... seçeneğine de eşlerimizle katılabileceğimiz bir alternatif bu festival.

Ben de Allah kısmet ederse cumartesi - pazar günleri Düzce'den katılacağım. Festivali özellikle vurguladığımın ardında art niyet aranmayacağı dileklerimle.

Hocam aslında DUZCE ıkı adımlık yol her zaman gelebılırız. Bız 18 martta 10 makıne canakkaleye gıttık. 21-22-23 Nısan da da KONYA planlıyoruz.. Bır ara o tarafa kacarız neden olmasın.. Hatta sen organıze etsen de bızı davet etsen daha bır guzel olur . Çok kalabalık organızasyonlarda kaynasma bıraz zor oluyor Munferıt organızasyonlar daha ıyı bızım gıbı motorcular ıcın bence..Benım msn ımı eklersenız ırtıbata gecerız.. [email protected]


Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar selam
sizlere danışmak istedğim bir takım konular var.
2004 model ile 2006 model(abs siz dusunerek) arasında farklar neler.Ateşleme sistemi ile ilgili bir takım farklar oldugunu biliyorum.Bunun dışında da farklar var mı.
yardımcı olabilirseniz memnun olurum
saygılar sevgiler..
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Ben de Aranıza Geldim...

Arkadaşlar 2007 Model DL650 aldım bende aranızdayım artık...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
arkadaşlar selam
sizlere danışmak istedğim bir takım konular var.
2004 model ile 2006 model(abs siz dusunerek) arasında farklar neler.Ateşleme sistemi ile ilgili bir takım farklar oldugunu biliyorum.Bunun dışında da farklar var mı.
yardımcı olabilirseniz memnun olurum
saygılar sevgiler..

Hocam yanlıs bılmıyorsam degısıklıkler 2006 abs lı olanda var duz de yok . Sanırım senınde yazdıgın gıbı atesleme sıstemı ıle ılgılı bır fark var. daha az yakıyor dıye bılıyorum. ama performans olarak 2004-2006 arasında bız kendı grubumuzda cok bır fark goremıyoruz dogrusu.. zaten bır de su gercek var bu makıneler kendını 15 -20 bın km den sonra buluyor ben bunu bızzat yasadım kendımde..

Kısısel olarak 2004 umu satıp 2006 almayı hıc ama hıc dusunmem .Bılmem anlatabıldım mı ?

Yıne de detayları bılen arkadaslarımız vardır mutlaka

Arkadaşlar 2007 Model DL650 aldım bende aranızdayım artık...:p


Dostum hayırlı ugurlu olsun. Bıldıgımız bır arkadastan bıldıgımz bır makıneyı aldın.. Artık Konya gezımızde sag bılegıne kuvvet dıyorum . Cok memnun kalacagından hıc suphem yok..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam yanlıs bılmıyorsam degısıklıkler 2006 abs lı olanda var duz de yok . Sanırım senınde yazdıgın gıbı atesleme sıstemı ıle ılgılı bır fark var. daha az yakıyor dıye bılıyorum. ama performans olarak 2004-2006 arasında bız kendı grubumuzda cok bır fark goremıyoruz dogrusu.. zaten bır de su gercek var bu makıneler kendını 15 -20 bın km den sonra buluyor ben bunu bızzat yasadım kendımde..

Kısısel olarak 2004 umu satıp 2006 almayı hıc ama hıc dusunmem .Bılmem anlatabıldım mı ?

Yıne de detayları bılen arkadaslarımız vardır mutlaka




Dostum hayırlı ugurlu olsun. Bıldıgımız bır arkadastan bıldıgımz bır makıneyı aldın.. Artık Konya gezımızde sag bılegıne kuvvet dıyorum . Cok memnun kalacagından hıc suphem yok..

eyvallah sagol dostum.diger arkadaşlarımızdanda cevaplar gelirse cok memnun olurum.
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
Merhaba arkadaşlar,
Bende 2006 model bir DL650 (Kara Tay :cherry: ) alarak kervana katıldım. Umarım en kısa zamanda bir organizasyon ayarlayıp, bütün DL ciler buluşuruz.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
K4 ile K6 arasinda farkli renk secenekleri ,Suzuki "S" logosunun 2005 den itibaren metal olmasi ve gövdenin gümüs rengi yerine siyah olmasi disinda bir fark yok
2006 ABS li model zaten yok ama 2007 ile bazi farklar var, onlari yazabilirim

2007 ABS Modelindeki teknik degisiklikler söyle

_ABS
_Euro3 G-Kat
_Idle Speed Control ( leerlaufregelung)
_ABS Versiyonunda iki teker arasindaki mesafe 1540mm den 1555mm ye uzatilmis
_Silindirkafalari cift ateslemeli
_Hemen hemen bütün sensörler ve yanma (veyahut atesleme)/püskürtme bilesenleri,
_Hava filtre Kutusu
_Amortisör
_Ön teker fren bilesenleri :Jant,Ana Fren silindiri, Fren diskleri;Fren Kiskaclari
Acma Kapama veyahut Anahtar veya Salter ünitesi (sag ve Sol)
_Kuru agirlik ABS degisiklikleri yüzünden 213kg dan 220kg cikmis


bu sebeplerden dolayi da k4,k5 veya k6 dl650 ye sonradan ABS Takilamiyor

K4 ve K5 arasindaki bir diger kücük fark motoru calistirirken K5 de isiklarin gecici sönmesi ile Aküde enerji tasarrufu yapmasi.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
arkadaşlar selam
sizlere danışmak istedğim bir takım konular var.
2004 model ile 2006 model(abs siz dusunerek) arasında farklar neler.Ateşleme sistemi ile ilgili bir takım farklar oldugunu biliyorum.Bunun dışında da farklar var mı.
yardımcı olabilirseniz memnun olurum
saygılar sevgiler..
tarden selam dl alıyosun galiba şimdiden hayırlı olsun :rendeer:
2004 modellerin zincirinin kalın olup rahatsız etmeyen bir sesi warmış 2006 da bu giderilmiş kullanıcısı değilim ama araştırıyorum saygılar

tamer...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
K4 ile K6 arasinda farkli renk secenekleri ,Suzuki "S" logosunun 2005 den itibaren metal olmasi ve gövdenin gümüs rengi yerine siyah olmasi disinda bir fark yok
2006 ABS li model zaten yok ama 2007 ile bazi farklar var, onlari yazabilirim

2007 ABS Modelindeki teknik degisiklikler söyle

_ABS
_Euro3 G-Kat
_Idle Speed Control ( leerlaufregelung)
_ABS Versiyonunda iki teker arasindaki mesafe 1540mm den 1555mm ye uzatilmis
_Silindirkafalari cift ateslemeli
_Hemen hemen bütün sensörler ve yanma (veyahut atesleme)/püskürtme bilesenleri,
_Hava filtre Kutusu
_Amortisör
_Ön teker fren bilesenleri :Jant,Ana Fren silindiri, Fren diskleri;Fren Kiskaclari
Acma Kapama veyahut Anahtar veya Salter ünitesi (sag ve Sol)
_Kuru agirlik ABS degisiklikleri yüzünden 213kg dan 220kg cikmis


bu sebeplerden dolayi da k4,k5 veya k6 dl650 ye sonradan ABS Takilamiyor

K4 ve K5 arasindaki bir diger kücük fark motoru calistirirken K5 de isiklarin gecici sönmesi ile Aküde enerji tasarrufu yapmasi.

verdiğin bilgiler için teşekkür edrim.planlarımda bir değişiklik olmazsa yakında bende sizlerin arasında olacağım.Benim için önemli olan zaten k4 ile k6 arasındaki farktı.

tarden selam dl alıyosun galiba şimdiden hayırlı olsun :rendeer:
2004 modellerin zincirinin kalın olup rahatsız etmeyen bir sesi warmış 2006 da bu giderilmiş kullanıcısı değilim ama araştırıyorum saygılar

tamer...

selam tamercim ugrasıyorum bakalım yakında ortaya cıkar zaten.Ama senin bursada yardımına ihtiyacım olacak.detayları msn den gorusuruz senle zaten.

yani silindir başına 2 şer buji mi düşüyor k7 lerde
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Merhaba arkadaşlar,
Bende 2006 model bir DL650 (Kara Tay :cherry: ) alarak kervana katıldım. Umarım en kısa zamanda bir organizasyon ayarlayıp, bütün DL ciler buluşuruz.

Hayırlı Ugurlu olsun Cafeın gule gule kullan..

Evet artık DL cıler bır toplanalım ne dersınız.. ? Daha öncekı toplantıyı ben ayarlamıstım bu sefer nıyetı olan bır arkadas varsa o ıse el atsın . (Ben baska bır sıtedekı KONYA gezisi calısmaları ıle ılgılenıyorum bu ara..)


Evet Organızasyon ısını yenı bır arkadas ustune alabılır mı ?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
evet evet toplanıp tanısmalıyız artık epey bır dl 'ci olduk sanırım belkı dl650 kulubu bıle kurabılırız, fazerclup gibi neden olmasın ...?
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Yaz gelıyor birçok arkadasımız DL sahibi oluyor ... Güle güle kullanın ... ;)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
yenı DL sahibi olan arkadaslara hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin inşallah en kısa zamanda görüşmek buluşmak sohbet etmek dileğiyle

selamlar
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaşlar makinemi satıyorum..

Arkadaslar sımdılık vazgectım.. sorry
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar gecen hafta sonu bir tv programında DL 650 A tanıtılmıs ben izleyemedım izleyen veya internetten izleme imkanımız varsa linki verebilecek arkadasımız var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst