Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@kivanctf Teşekkürler. Aramızda bilgilerini paylaşan diğer arkadaşlarımıza da çok teşekkür ediyorum.

Bu arada yakıt filtresi ile ilgili soruyu cevaplamayı unutmuşum. DL650 ve 1000'de yakıt filtresi elektrikli yakıt pompasının hemen girişinde depo içinde bulunuyor. Bu filtrenin değişimi ile ilgili kitapçıkta bir şey göremedim. ancak deneyimlerime göre konuşacak olursam. Ülkemizdeki benzinler çok kirli. Filitreler ortalama 35000 - 45000km arasında tıkanıyor. Tıkanma belirtisi olarak düzensiz çalışam rölantide dengesizlik ve sönme başlıca belirtileri. Zaten DL'lerin elektronik beyin (ECU) benzin basıncının düştüğünü algıladığı zaman F hatası veriyor burdan da anlaşılabilir. Benim tavsiyem 42000 bakımında bu filtreyi değiştirin. Kullanımda da mümkün olduğunca aldığınız yakıtı 1 yerden alın.

Diğer önemli bir konuda benzini asla tam bitirecek şekilde kullanmayın. Bittiysede hemen motoru kapatın. Yağlanmasını benzin ile sağlayan yakıt pompasına zarar verebilirsiniz. Mümkünse en alt kademe lambası yanıp sönmeye başladığı zaman hemen benzininizi alın.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
Merhaba

Michelin anakee başka bir motosiklet sitesindeki test çevirisinden okuduğum kadarıyla kuru zemin performansına 8. ıslak zeminde 2. olmuş. Bizim motorlarda şu an kullandığımız bridgestone trailwing ise hem kuruda hemde ıslakta 6. olmuş. En iyi performansı michelin'in pilot road lastiği almış ve 2 şarttada 1. olmuş. Bu teste göre kuru zemin performansı olarak bizim lastikler daha avantajlı görünüyor. Kullanıcılarla konuşulduğunda işler değişiyor. Açıkcası almancasını incelediğim test ciddi bir test. pilot road'un kazanamasını ise şöyle açıklayabilirim. Bu lastik direkt asfalt ve spor kullanım lastiği. Neticede testi kavada karada kazanması normal.

Naçizane tavsiyem iyi kuru zemin yol tutuşu lastiğin sport veya yol özelliği arttıkça iyileştiği. Bunun yanında genel kullanım amaçlı enduro lastikler dayanıklılık ön plana çıktığından sert yapıda ve kuru zemin performansı tatmin etmeye bilir.

İyice karar verip ona göre lastik almak gerek. Devamlı yolda gidiyorsanız tavsiyem uygun ebatlı yol lastiğidir.

Teste burdan bakabilirsiniz.

http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/reifen_05_01.html

Görüşmek üzere.

Makine tsk ler
Benim gibi şehir içinde kullananlar için en iyi lastiğin (En iyi performansı michelin'in pilot road lastiği almış ve 2 şarttada 1. olmuş.) pilot road olduğunu düşünüyorum istanbul içinde hem kuru hem ıslak zeminde demekki beni üzmeyecek

http://www.cbfturkiye.org/forum/viewtopic.php?t=299&view=next&sid=cc708957265cb6a6eab5c9e1665ec8f8

bizim gibi lastikleri tartışıyorlar 1. dediğimiz lastik başka bir testte son sıralarda olmuş ben vazgeçtim en ucuz kim verirse onu alıcam
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
PC deki sorun nedeniyle sıklıkla takip edemiyorum forumları.

Farkında olmadan güzel sorular sorduğumu anlıyorum.
Tecrübeli ve bilgisi olanlar da cevapları lütfetmişler, teşekkür ediyorum.

Satır aralıklarında oldukça güzel bilgiler bulunuyor diye bir arkadaş yazmış. İlk fırsatımda tekrar tavaf edeceğim bu başlığı.

Lastik seçimi konusunda ortalık karıştı gibi. kıvanctf den anakeelastikleri eskitmesini bekleyeceğiz.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
PC deki sorun nedeniyle sıklıkla takip edemiyorum forumları.

Farkında olmadan güzel sorular sorduğumu anlıyorum.
Tecrübeli ve bilgisi olanlar da cevapları lütfetmişler, teşekkür ediyorum.

Satır aralıklarında oldukça güzel bilgiler bulunuyor diye bir arkadaş yazmış. İlk fırsatımda tekrar tavaf edeceğim bu başlığı.

Lastik seçimi konusunda ortalık karıştı gibi. kıvanctf den anakeelastikleri eskitmesini bekleyeceğiz.


:mrgreen: cabuk eskiteyim ozaman ... :mrgreen:

Motorumu almadan once internette birçok yerde DL için araştırma yaptım . Sanırım en iyi sonucu motosiklet.net de bulabilir arkadaşlar. YENİ BİR DL SAHİBİ OLMAK İSTİYORSANIZ BU TOPİCDEKİ YAZILARI OKUYUN . KULLANICILARIM MEMNUNİYETLERİNİ ŞİKAYETLERİNİ ÖNERİLERİNİ HEPSİNİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

Önceki sayfalarda DL kullanıcları bulundukları yerleri yazmışlar ... Yeni DL sahipleride yazssın derim

Kıvanç Tüfekçioğlu
İzmir Dikili 0 rh +
0533 7148166
[email protected]
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
"bizim gibi lastikleri tartışıyorlar 1. dediğimiz lastik başka bir testte son sıralarda olmuş ben vazgeçtim"

o testlerin biri Honda Varadero digeri ise Yamaha YZF R6 ile yapilmis
lastik ebatlari farkli, kullanim amaci farkli
elma ve armutu birbirine karistirmayin.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
ARKADAŞLAR
DL650 icin kış lastıgı olarak mıchelin ve metzeler de cok ii latıkler var o yüzden kafanızı karıştırmayın cok hem kullanıcı hem servis olarak ben bu iki marka lastikten gercekten cok memnunum bu kış metzeler den 25 tk lastık tktım ve hıc bır şikayet almadım mıchelın de aynı sekılde sizler alın ve motor kullanmanın keyfını cıkartın derim
tamer !!!!
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
"bizim gibi lastikleri tartışıyorlar 1. dediğimiz lastik başka bir testte son sıralarda olmuş ben vazgeçtim"

o testlerin biri Honda Varadero digeri ise Yamaha YZF R6 ile yapilmis
lastik ebatlari farkli, kullanim amaci farkli
elma ve armutu birbirine karistirmayin.

ela ile armuttan iyi anlıyorsan bir fikirde sen veririmisin arkadaşım sıkıldım çünkü lastik işinden
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
52
gerçekten çok ideal bir motor,bir araştırma yaptım kullananların hepsi çok memnun,suzukiye gerçekten teşekkür etmek lazım,ben fazer almayı düşünüyordum ama dl 650 ye biraz daha yoğunlaştım açıkçası bilgileriniz için teşekkürler
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Son Dakika...

Arkadaşlar site yönetimi ses çıkarmaz ise şu anda yaptıgımız bir organizasyonu Dl ci arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum..Bekleriz Efendim..:)

İrtibat Tel: 0532 2515952

------------------------------------------

21.01.2007 Pazar günü Kıyıköy (Güney-Batı Trakya) tarafına gidiyoruz.

Alabalık yiyip güzel yollarda sürüş yapacağız.


Tarih : 21.01.2007
Buluşma Yeri : Carrefour - İçerenköy Otopark girişi (girmeden)
Buluşma Saati : 11:45
Hareket Saati . 12:00




Katılanlar :
1- Trader Murat
2- Ataper AydınAtagül
3- Tanzer
4-
5-
...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Fotograflar 21 Ocak 2007 tarihinde çekilmiştir. Yer İzmir Dikili . Hava sıcaklıgı 21 derece ... Tek tatil günümüz olan pazarı bu hafta dinlenerek gecirelim evden çıkmayalım dedik . Ama öğleden sonra çok pişman olduk . Neticede uzun zamandır temizleyemediğim DL cimi pırıl pırıl yaptım . Aksam üstü soyle kısa bir tur attım . Temizlikten nasibini alan sadece DL değildi :D ... Bu havalara sevinelimmi üzülelimmi bilmiyorum ! Ama yağmuru özledim ...

my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Çok tatlı bir köpek. Bende köpek besliyorum. Tüm motorcular hayvan sevmeli.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Merhaba,
2005 model DL650 almak için son aşamalardayım. Motosikleti alırken dikkat etmem gereken yerleri nelerdir ?
Teşekkürler.
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
güzel renk tutturmalısın siyah weya gri km güzel we bakımlı kullanılmış olmalı lastikleri fren balataları zinciri kontrol edilmeli eksra aparat lar motor koruma karter koruma gibi parçalar olanı tercih edilebilir (çünkü önemli we pahalı ) bende araştırmasındayım ben bunlara bakıyorum ...satışıda aldınmı bismillah deyip marşa bas
darısı başıma inşallah
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
alın,alın seversiniz güzel makina....ön frene ve gaza dikkat:queen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
Bu hayvan sevgisi trafiktekiler içinde geçerlimi köprüden çıktım sol şeritteyim 10 mt önümde bir araç var arkamdaki taksi bana yaklaşarak selektör yapıyor ne yapmalıyım nasıl eğitebilirim tuvalet eğitimi kadar zormu
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
avrupa yakasındaysa motoru bana getirebilirsiniz incelemek için
Anadolu yakasında ise ALtan motor ilgilenir sizinle.
Hatta mesai saati bitiminde taksim-bakırköy taraflarına yakınsa ben incelemeye gelebirilim müsait olursam
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Bu hayvan sevgisi trafiktekiler içinde geçerlimi köprüden çıktım sol şeritteyim 10 mt önümde bir araç var arkamdaki taksi bana yaklaşarak selektör yapıyor ne yapmalıyım nasıl eğitebilirim tuvalet eğitimi kadar zormu


Onları eğitmek den zor bişi yok. Uzak durmaya calısacaksın ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar

Lastık konusunda kafam bunaldı. Ufak bir anket mı acsak.? Hem off hem on road hangi lastıgı almalıyım. En ıyı bılen arkadaslar ılk uc alternatıfı sayabılır mı?

Selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst