- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
@kivanctf Teşekkürler. Aramızda bilgilerini paylaşan diğer arkadaşlarımıza da çok teşekkür ediyorum.
Bu arada yakıt filtresi ile ilgili soruyu cevaplamayı unutmuşum. DL650 ve 1000'de yakıt filtresi elektrikli yakıt pompasının hemen girişinde depo içinde bulunuyor. Bu filtrenin değişimi ile ilgili kitapçıkta bir şey göremedim. ancak deneyimlerime göre konuşacak olursam. Ülkemizdeki benzinler çok kirli. Filitreler ortalama 35000 - 45000km arasında tıkanıyor. Tıkanma belirtisi olarak düzensiz çalışam rölantide dengesizlik ve sönme başlıca belirtileri. Zaten DL'lerin elektronik beyin (ECU) benzin basıncının düştüğünü algıladığı zaman F hatası veriyor burdan da anlaşılabilir. Benim tavsiyem 42000 bakımında bu filtreyi değiştirin. Kullanımda da mümkün olduğunca aldığınız yakıtı 1 yerden alın.
Diğer önemli bir konuda benzini asla tam bitirecek şekilde kullanmayın. Bittiysede hemen motoru kapatın. Yağlanmasını benzin ile sağlayan yakıt pompasına zarar verebilirsiniz. Mümkünse en alt kademe lambası yanıp sönmeye başladığı zaman hemen benzininizi alın.
Görüşmek üzere.
Bu arada yakıt filtresi ile ilgili soruyu cevaplamayı unutmuşum. DL650 ve 1000'de yakıt filtresi elektrikli yakıt pompasının hemen girişinde depo içinde bulunuyor. Bu filtrenin değişimi ile ilgili kitapçıkta bir şey göremedim. ancak deneyimlerime göre konuşacak olursam. Ülkemizdeki benzinler çok kirli. Filitreler ortalama 35000 - 45000km arasında tıkanıyor. Tıkanma belirtisi olarak düzensiz çalışam rölantide dengesizlik ve sönme başlıca belirtileri. Zaten DL'lerin elektronik beyin (ECU) benzin basıncının düştüğünü algıladığı zaman F hatası veriyor burdan da anlaşılabilir. Benim tavsiyem 42000 bakımında bu filtreyi değiştirin. Kullanımda da mümkün olduğunca aldığınız yakıtı 1 yerden alın.
Diğer önemli bir konuda benzini asla tam bitirecek şekilde kullanmayın. Bittiysede hemen motoru kapatın. Yağlanmasını benzin ile sağlayan yakıt pompasına zarar verebilirsiniz. Mümkünse en alt kademe lambası yanıp sönmeye başladığı zaman hemen benzininizi alın.
Görüşmek üzere.
