Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
7
Çok teşekkür ederim saolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Hagisi sizin
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
23
Üstat bu makinanın km si orj mi ve kazası boyası varmı acaba

Sayin çamlicali merhaba
Aracin evet km si orjinaldir suan biraz artti sanirim 16.750km civarindadir ve boyasi kazasi yoktur.
Kasa tercihi renk tercihi ve bütçeye uyuyor ise samimiyetle tavsiye ederim.
Bu kadar az km ve orjinal makina cok nadir bulunur. Dusunur iseniz gormenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
7
Bu makina bayadır ekranlarimda ve ilgimi çekiyor ciddi olarak ilgileniyorum. Önümüzdeki ay başında bi miktar ödeme alıcam o zamana kadar satılmazsa size ulaşıcam. Hayırlısı inşaallah
 
Katılım
9 Kas 2016
Mesajlar
1
Dl 650 için rüzgar siperliği

2014 model bir v strom ile aranıza katıldım, rüzgar siperliği için hangisini öneririsiniz?:)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
48
sevgili Dl 650 severler ve sahipleri bende yarın bakacam bu motora SUZUKİ V-STROM DL650 2.EL 2005 MODEL 60,000 KM'DE MOTORU 15.750 TL'YE sizcede uygunmu ? bu makinede 60.000 km normal mi? yada şöyle sorayım gözüm kapalı mı alayım ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
sevgili Dl 650 severler ve sahipleri bende yarın bakacam bu motora SUZUKİ V-STROM DL650 2.EL 2005 MODEL 60,000 KM'DE MOTORU 15.750 TL'YE sizcede uygunmu ? bu makinede 60.000 km normal mi? yada şöyle sorayım gözüm kapalı mı alayım ?


bütçeyi biraz daha yükseltip abs frenli yani 2007 model veya üstüne yönelmenizi tavsiye edebilirim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

2014 model bir v strom ile aranıza katıldım, rüzgar siperliği için hangisini öneririsiniz?:)

Givi Air Flow takarsan çok memnun kalırsın..boyum 190 140 km hızlarda bile vizörümü açabiliyorum..

bunun fiyatı yüksek derseniz orjinal cam üzerine eklenen, piyasada 100 tl gibi bulabileceğiniz siperlikler var,boyunuz çok uzun değilse iş görür..
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Bunu bir sitede buldum çok hoşuma gitti sizinle paylaşmak istedim

"Dele Neden Endüro değildir."


Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
**örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
Çünkü endürolar güzeldir.

Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
. Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...



Written by Anonim

Buna hort denir ama arasıra hort da güzeldir
Hem dele hort tan da endirodan da güzeldir
Endiro tüplü lastik demiş ama bir çivi tüpü delermiş
Dele çivi yesende gidermiş endiro oturur yere arkasından bakarmış
Falan filan ....
Kısaca özetle sözün özü Dele candır gerisi yalandır.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
2012 ve sonrası modeller stator değişimi icin servislere davet ediliyor, şase numarası kontrol edilerek gerekiyorsa değişim ucretsiz yapılacak, kullanıcılara duyurulur..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Arkadaşlar 2008 dl 650 nin elektrik işlerini iyi bilir diyeceginiz biri varmıdır teşekkürler simdiden
Sorun konjektor. Orijinali bozuldu. Yan sanayi aldık oda bozuldu. Tekrar aldık bir tane ve taktık

Bu arada elektrikciyim ama bina elektriği

1- Alternatör 20 ile 120 v arası gerilim üretiyor( alternatif akım)
2- Aküye 15 volt elektrik veriyor(doğru akım)
3- Orijinal kablolarında ve çıkış kablolarında herhangi bir ısınma olmuyor
4- Konjektor normal şekilde ısınıyor

Ama sorun şu

Konjektor ün üzerinde olan kablolar dan giriş (Alternatör den gelen 20 cm civarında) aşırı şekilde ısınıyor
Konjektor yan sanayi orijinal boyutlarında
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Suzuki Vstrom 400.000 mil yani tam 640.000 km de bugüne kadar bakumlarda castrol araba yağı ve en ucuz filtreleri kullanmış, 300.000 de supap kapağını açmış ayar bile gerekmemiş, evladiyelik dedikleri böyle bişey olsa gerek ;)

http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/318818-400-000-mile-k3-dl1000-v-strom.html
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
2
TOKATTA tan cümleten selamun Aleyküm.2004 model 55 binde Dlmi alarak aranıza katıldım.Benim bir sorum olacak arkadaşlar.motosikletimi 2 bin kilometre yaptım tık yok maşallah. fakat son bir kaç gündür debriyaş sıyırması gibi ses geliyor.yağını 10-40 yeni değiştirdim.3000-4000 devir aralığında bu uyuz sıyırma sesi var fakat diğer devirlerde sorun yok. ben debriyaş balatası diye düşündüm fakat motorun çekişi gayet atik.bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
..........3000-4000 devir aralığında bu uyuz sıyırma sesi var......


güzel günlerde kullanın , bu sınıfta en konforlu motoru tercih ettiğinizi biliniz :cat:

2004-2006 arası ilk çıkan DL650 ler kısa şasesi ve emisyonlara kurban edilmeyen motoruyla da en keyifli seridir,

75bin km kullandım bir gün tık demedi yolda bırakmadı ve akselerasyonu mükemmeldi,
2. vites bitene kadar 600 lük 4 silindirli nakedlarla beraber yürürdü kerata :wiinkk:

bahsettiğiniz ses ise 2002 DL 1000 lerde deki kronik debriyaj tası sesine benziyor ama 650 lerde o sorun çözülüp satışa sunuldu..
tasın baskı yaylarının boşluk yapması neticesi ses üretiyordu, altına ince bir pul atarak o sesi yok ediyordu kullanan arkadaşlar..

motorunuzda karenaj koruma demiri varsa bağlantılarına da bakıverin,özellikle birbirine geçme ucuz kelepçeli modeller orta devirlerde zırıltı şeklinde aşırı ses üretebiliyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
2
çok teşekkür ederim. Anlaşılan bizden başka tüm vstromcular kayıp.motorun koruma demirlerini kontrol ettim. fakat bir gevşeklik göremedim.
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
41
Merhaba herkese
250 cc Xmax scooterdan sonra Yeni motorum ve ilk vitesli tecrübem 2015 model dl 650 oldu.Dün ilk defa trafiğe çıktım. Viteslere alışmam , 30-40 km sonra tamamdı. Vstrom iyi bir tercih olmuş. Tercihimde buradaki neredeyse tüm sayfaları okumamın mutlaka etkisi oldu. İyiki almışım.
En sevdiğim yanları :
gazı açınca kükreyerek ivmelenmesi , vitesleri şıkır şıkır rahat geçiyor , ufak kavrama hatalarını tolere ediyor. Gaz tepkisi çok aşırı hassas değil. Özellikle benim gibi viteste yeni biri için çok önemli. Amortisörleri çok güzel , yolu bana hissettirmiyor.

Henüz alışamadığım yanları :
yorumlarda titreşim çok az deniyordu . bana mı öyle geliyo bilmiyorum ama ben bir miktar titreşim hissediyorum yinede . Çok rahatsız etmiyo tabi.

Sevmediğim yanı :
arka fren çok yumuşak ve abs çabuk devreye giriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst