- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
Merhaba sahip olduğum 2016 model R25 motorumu satıp yerine 2007 ABS li dl 650 almayı düşünüyorum kendi motorum henüz daha 450 km de sizce değermi..
şehir içi kullanacaksanız değmez..uzun mesafe artçılı çantalı cikacaksaniz kesinlikle değer...şehir içi kış mevsiminde de işe git gelde kullanacaksanız abs lı xmax gibi scooter lar daha güzel olur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Arkadaşlar DL650'nin 1. ve 2. vites aralığı nedir ? Mesela 1. vitesi kaç km hıza ulaşınca değiştiriyorsunuz ?
vites seçimi yol ve yolcu-yük durumuna göre degisir...ortalama 2500 ila 4500 devirler arasında rahatlıkla tüm vitesleri kullanabilirsiniz..düz yolda sakin kullanım 20 km hızda 2 ye 40 km hızda 3 e geçebilir ve aynı periyotlarla diğer vitesleri ekonomik şekilde kullanabilirsiniz..biraz egleneyim dersen 2. viteste 4 sn de 110-120 km hizlara da çıkarsın
Son düzenleme:



