- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
Merhabalar. Motosikletimi satılığa çıkardım. Nakit ihtiyacımdan dolayı takas yoktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2008-model-abs-li-yoshimura-egzozlu-bol-extrali-dl-650-v-strom-219825301/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2008-model-abs-li-yoshimura-egzozlu-bol-extrali-dl-650-v-strom-219825301/detay/