Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
klasik endoromu değilmi tartışması çıkmış :) seyahat endurosu işin aslı. üzmeyin birbirinizi :)
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Vikipedia der ki:

Enduro motosiklet, arazi motosikleti ile gezi motosikleti arası bir motosiklet tipidir. Daha çok hem gezi ve hem de arazide motosiklet kullanmak isteyenlerin tercih ettiği bir motosiklettir.

Enduro zaten başlı başına melez bir motosiklettir. Ne kros gibi dağ taş bayır gider, ne de touring gibi asfalt yolda gider.

TRANSALP, bu melezlikte biraz daha arazi tipine uygun dizayn edilmiştir. Ancak V STROM ise biraz daha asfalt yol uyumludur. Transalp asfaltta V Strom kadar iyi değildir. V Strom da hafif arazi koşullarında Transalp kadar iyi değildir.

Şayet yapacağınız yolun %60-70'ı arazi şartlarında ise TRANSALP iyi bir tercihtir. Ancak yapacağınız yolun %60-70'i asfalt ise bu durumda V STROM iyi bir tercih olur.

Kısaca her iki motorda Enduro'dur. Ancak TRANSALP Kros-Enduro, V STROM ise Touring-Enduro'dur.

Bana göre ise V STROM, benim yol ihtiyaçlarıma göre kesinlikle Transalp'ten daha iyidir.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531

Ha ha ha hic gulcegim yok tu .....:flower: o parkularin hepsinde ozelikle o tam krosss motorlar varya gazlamamis bile gazlasa varya ne strom kalir ne transalp ne harbi enduro olan KTM kalir sadece reklam komiksiniz ya

Kendini kandirrma o parkurda strom denen ne oldugu belli olmayan motor .. bir dusse citak gitti şase at cope :flower:

Ama transalp devam ktm tennere gibiler DEVAM .............neyse bence hemen sat o motorunu git harbi enduro al
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Ktm ne kadar kivrak begendim ktm severim agresif enduro MALUMM DAKAR OLAYLARI :thumleft: cantlara dikkat tel cant ktm

AMA strom o hantal yapisiyla video da gordunuz bes para yapmaz :farao: strom salla cope
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Ktm ne kadar kivrak begendim ktm severim agresif enduro MALUMM DAKAR OLAYLARI :thumleft: cantlara dikkat tel cant ktm

AMA strom o hantal yapisiyla video da gordunuz bes para yapmaz :farao: strom salla cope

Tamam şampiyon Sensin (Alkış)
twitter-dm-cirkin-kiz-komik-caps.jpg
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Sabah crosscular peşine takılınca :)

1149462_10201495437572652_1790606426_o.jpg


1897846_10201495437972662_1158099496_n.jpg


1903155_10201494743755307_1065782774_n.jpg


1899221_10201494745635354_193683587_n.jpg


1957422_10201494726154867_598770840_n.jpg


Tapa gaz giderken yol biterse uçarak geçen tek Husqo :)
Bizse yerlerdeyiz :)

1961435_10201494731635004_1946200392_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
malum şahıs damlar şimdi vstorm enduro değil diye hocam :)
güzel bir gezi olmuş bu arada..
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
Arkadaşlar brenbo fren balatası kullanan varmı hiç ? Fren mesafesini ciddi şekilde düşürdüğü söyleniyor ...
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Arkadaşlar selamlar. Yıllardır üyesi olduğum bu platforma önce Asya Motor t19a ile katıldım. Ardından 2004 model DL650 sahibi oldum ve doyamadan,1sene sonra iş sebebiyle satmak zorunda kaldım.Ardından 2tane daha scooter alarak motosikletten uzak kalmadım.Fakat aklım hep DL'deydi.Bu yaz yeniden nisan-mayıs gibi aileye dönüş yapmak istiyorum. Hatta iki arkadaş almak istiyoruz,bu sebeple 2 tane önerilecek DL'ye ihtiyacımız var. Elimizde halihazırda kullanmakta olduğumuz 2005model,45000kmde Suzuki Burgman'ı da değerlendirmek istiyoruz. Burgman'ı satmak için de,yeni makine almak için de acelemiz yok. Eğer tavsiye edebileceğiniz şeyler olursa seviniriz
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
Arkadaşlar selamlar. Yıllardır üyesi olduğum bu platforma önce Asya Motor t19a ile katıldım. Ardından 2004 model DL650 sahibi oldum ve doyamadan,1sene sonra iş sebebiyle satmak zorunda kaldım.Ardından 2tane daha scooter alarak motosikletten uzak kalmadım.Fakat aklım hep DL'deydi.Bu yaz yeniden nisan-mayıs gibi aileye dönüş yapmak istiyorum. Hatta iki arkadaş almak istiyoruz,bu sebeple 2 tane önerilecek DL'ye ihtiyacımız var. Elimizde halihazırda kullanmakta olduğumuz 2005model,45000kmde Suzuki Burgman'ı da değerlendirmek istiyoruz. Burgman'ı satmak için de,yeni makine almak için de acelemiz yok. Eğer tavsiye edebileceğiniz şeyler olursa seviniriz

Eğer istanbulda isen seni ustamla tanıştırabilirim işini o çözer suzuki servisidir zaten
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
15
beni de tanıştırırmısın ustanla? 2011 CBF 600 Kullanıyorum... kızım artık gidici ve yerine de 2011 Model ve üstü DL 650 almayı düşünüyorum.

şimdiden teşekkürler
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Vstrom enduro degil sadece cadde sacma bir motor yani gereksiz


2011 model saglam cbf 600 satip strom alana avrupada ahmak yada yasli bunak derler
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hellas sakin ol yaw. senin transalp de su motorundan az iyi gidiyo millet bişey diyomu. bak işine
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
fast_driver teşekkür ederim. İstanbul Bostancıdayım. Eğer fırsat olursa tanışmak isterim tabi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst